Gå til innhold

Dråpeformet silikon...se her da

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Skal snart legge meg under kniven for å operere ut di gamle silikonene å få ny dråpeformede (legen sa det ville passe meg)

Han ville legge inn 325/350, jeg er ca 46/47kg å ca 161.,,før jeg la inn silikon første gang i 2006 så hadde eg veldig lite, mindre enn 70a sikkert 65a ingenting passa av bh osv 😞

Noen andre som har dråpeformet 350 el mindre som e fornøyd? 

Litt nervøs på at d blir for mye for tynne meg men spent og

Endret av Harmonie
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, Harmonie skrev:

Skal snart legge meg under kniven for å operere ut di gamle silikonene å få ny dråpeformede (legen sa det ville passe meg)

Han ville legge inn 325/350, jeg er ca 46/47kg å ca 161.,,før jeg la inn silikon første gang i 2006 så hadde eg veldig lite, mindre enn 70a sikkert 65a ingenting passa av bh osv 😞

Ingen??

Skrevet

Aldri hørt om det engang :P 

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

jeg har 350, og dråpeformet 😊✌🏻️ Jeg er litt større enn deg, 162 høy, men 63 kilo. Hadde litt fra før, men ikke mye. Var på to konsultasjoner og han første sa at jeg måtte ikke ta noe mindre enn 350, men han anbefalte 375, runde, til meg. Kirurg nr 2 sa at jeg ikke burde ta noe særlig mer enn 300, og uten tvil burde velge dråpeformet. Jeg var opptatt av å få naturlig + om du skjønner. Pupper som strutter litt 😂👍🏻 Ville at jeg fint skulle kunne gå med kjole uten å ha noe under! 

Jeg er glad jeg valgte dråpeformet, men jeg syns mine er for store. De er for mye ut på siden, så det ser unaturlig ut. Syns jeg. Alle jeg leste om og som delte erfaringer sa at jeg burde heller velge en for stor enn en for liten, så derfor ble det 350, dråpeformet på meg. Hadde jeg valgt på nytt nå hadde jeg nok valgt 300, 325 evt. Nå er du veldig tynn, så for deg er det nok enklere at det kan se unaturlig ut - men mange liker jo den looken også, så det må du jo føle på selv. Dersom man har litt mage (slik som jeg) kan fort se litt små-tjukke ut om puppene blir for store 😔 

Hvor store innlegg har du nå? 

Lykke til med boobsa! 🙋🏼👍🏻

Anonymkode: 57e22...4e4

Skrevet

I 2006 la jeg inn 150 runde, men da hadde jeg ikke så mye peiling på silikon!!

Skrevet

Flere som har lagt inn dråpeformet?

Skrevet

Jeg har 295/330 dråpe under muskel. Men jeg er bare på dag 3, så jeg aner ikke helt hvordan de ser ut enda :P 

Foreløpig er jeg fornøyd, og jeg var opptatt av de måtte se naturlige ut. Jeg hadde bare to "tomme lommer" før. Kirurgen var kjapp med å anbefale ca 300 -/+ og under muskelen, om jeg ville ha det naturlig. Jeg er 163 høy og 55 kg. 

Skrevet

Jeg har 255 cc dråpe under muskel. Er 164 høy og veier 53 kg ca.

Er ufattelig fornøyd, og glad for at jeg ikke valgte runde proteser.

Anonymkode: 7a323...597

Skrevet

Det blir nok bra, håper jeg 😊

Skrevet

Det gjør det helt sikkert! for min del handlet det ikke om at det skulle vises godt, sprade rundt med nye pupper. Men at jeg kunne føle meg naturlig, og fylle inn kjoler ++ pent i bysten. 

Skrevet

Jeg er 172 cm og 55 kilo, og overkroppen er ganske sped. La inn dråpeformede 320 i hvert bryst, og det var den størrelsen som ble finest på meg  (de prøvde flere størrelser mens jeg lå i narkose). Dette er to år siden, og jeg er fortsatt strålende fornøyd med resultatet. Ingen som "tror på" at jeg har silikon, med mindre jeg ligger toppløs på stranden😛

Anonymkode: 2639d...b81

Skrevet

Trist å se at folk ødelegger kroppen med silikon. :icon_frown:

Anonymkode: e86cf...9a9

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 172 cm og 55 kilo, og overkroppen er ganske sped. La inn dråpeformede 320 i hvert bryst, og det var den størrelsen som ble finest på meg  (de prøvde flere størrelser mens jeg lå i narkose). Dette er to år siden, og jeg er fortsatt strålende fornøyd med resultatet. Ingen som "tror på" at jeg har silikon, med mindre jeg ligger toppløs på stranden😛

Anonymkode: 2639d...b81

Så bra! Jeg er så spent på å få av bånd og slikt, og se resultatet selv :)

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er trist å se at ikke folk kan få lov å gjøre som de vil, uten at noen føler behov for å kritisere... 

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kroppen min er hel og fin, ikke noe feil med den etter puppeoperasjon :fnise:  husk at dette ikke er en tråd om silikon greit el ikke greit, at folk ødelegger kroppen sin osv. :opplyser:

Anonymkode: f9100...48a

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trenger du å komme inn å svare på detta da?

kom deg vekk 😡

• Liker 1
Skrevet
Den 15. januar 2016 at 18.12, Harmonie skrev:

Trenger du å komme inn å svare på detta da?

kom deg vekk 😡

Når har du time da? 

Skrevet
Den 7. januar 2016 at 0.47, Harmonie skrev:

Synes det høres mye ut når du er så lita, men smak og behag - det blir helt sikkert fint😊

Anonymkode: 6aea0...e79

Skrevet
Den 18. januar 2016 at 16.27, scrabble skrev:

Når har du time da? 

På torsdag 21/1

Skrevet
Den 18. januar 2016 at 18.03, AnonymBruker skrev:

Synes det høres mye ut når du er så lita, men smak og behag - det blir helt sikkert fint😊

Den 18. januar 2016 at 18.03, AnonymBruker skrev:

Skrevet (endret)

Off eg er nervøs å spent sammtidi

Endret av Harmonie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...