Gå til innhold

Ligger den oppover i boxershortsen??

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Bare lurer på+ om dere gutter lar dingsen henge rett ned i boxeren eller om dere legger den oppover? Eller kanskje sidelengs??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler: Har igrunnen ikke greie på det, men tipper sidelengs...

Gjest Anonymous
Skrevet

Sidelengs?

Sklir den ikke ned da??

Hmmm..

Enkelte gutter ser jo ut som at de er veldig velutstyrte der nede.. Jeg har begynt å lure på om det er fordi de legger den opover... Ser jo kanskje mer ut da enn hvis den ligger i knestrømpene.. hehe :hoho:

Skrevet

Skal hilse fra min mann og si: "Du har for mye fritid!!" :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

hehe.. Ja ja kall det nå for mye fritid da.. :P

Greia er det at dette er en ny oppdagelse for meg..

Jeg trodde alle hang rett ned jeg.. men det var visst ikke sånn..

Så nå lurer jeg på hva som er vanlig. Men det er dårlig med svar her.. :veldigsur:

Skrevet

som sagt, er den slapp henger den vell ned til jorden som alt annet!!

men er den stiv, så kan den jo ligge alle slags stillinger. både på skakke og rett opp!! jeg har ikke noe peil på dette, for jeg har ikke en slik DINGS!! men, du får spørre noen gutter ute i THE REAL WORLD :o kanskje di har peil!! :hoho:

Skrevet

Morsom tråd :ler: Jeg tror det varierer jeg. Det er iallefall min erfaring. Den kan ligge oppover, bortover, nedover, ligge bøyd. Alt mulig. Og når den reiser seg så viser det kanskje mest i noen posisjoner, eller det kommer også an på størrelsen på greiene.

Uansett, myke og deilige er de der de ligger som små hjelpeløse dyr :wink:

hehe, på tide å ta kveld kanskje :oops:

Gutter, svar på tråden da , del deres hemmeligheter :tunge1:

Skrevet

Sambo lar "den" ligge oppover, uansett undertøy. Så vet dere det. :ler:

Skrevet

jeg har faktisk spurt sambo om det samme :o jeg lurte på hvorfor han lot den ligge oppover, det var jo naturlig å la den ligge nedover?

fikk til svar at når den lå oppover i bokseren så kom den ikke så lett i klem, samt at det var mer behagelig.

:ler:

Skrevet

Måtte spørre mannen min. Joda den ligger oppover av alle ting.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Måtte tenke meg om nå, men så vidt jeg husker pleier Bjørnemannen å ha den ned og til høyre :ler:

Gjest jente18
Skrevet

Dette var et interessant spørsmål :)

Jeg har alltid trodd at den lå nedover hos alle menn jeg :-? Men, hvis den ligger oppover så merker man vel ikke så godt hvis den plutsli skulle bli litt hardere.. :ler: eller hva? Kan ikke noen menn svare på dette, det må jo finnes noen her...

Skrevet

Dette varierer fra mann til mann - alt etter hvilken vei den velger selv :ler:

Noen går opp, andre til siden eller ned...

Sikkert oftest samme retning som den tar i stiv tilstand?

Skrevet

I trange boxere: Som en klump.

I løse: som oftest nedover, men hvis den kommer i veien så knytter jeg den rundt livet. :tunge1:

På varme dager: Henger den igjennom hullet i boxeren...

Er vel på tide å sove nå :ler::sove:

Skrevet

Går bare i stramme boksere fordi jeg liker at den ligger oppover. Er mer behagelig. Klarer ikke å gå i slappe boksere hvor den blir hengende ned. Kommer lett i klem, blir varm osv.

Så, den ligger oppover :)

Skrevet

Den ligger nedover, må det for jeg bruker ikke bokser, jeg bruker alltid små jentetruser.

Gjest Nedover, svakt mot venst
Skrevet

Selfølgelig nedover, og så litt til venstre. Måtte prøve å legge den oppover, men etter tre skritt over gulvet, var den nede på plassen sin igjen. Måtte hatt en temmelig stram boxer dersom den skulle holdt seg oppover i mer en to minutter.Gode boxere er jo sydd slik at det blir plass for den i nedoverstilling.

Skrevet

Av alle ting så "ligger" samboeren sin skrått oppover, pekende mot høyre...!

Skrevet

*spørre sambo*...han sa at den flyttes litt på innimellom. Men i stramme boxere ligger den mest til høyre. (og så la han til at vi var gale alle "mann" inne på den derre kvinnfolk-sia!! :ler: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...