Gå til innhold

Brunaktig mens

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte på cerazette minipille for ca 1 måned siden, og jeg fikk mensen 2. januar. men det var ikke vanlig mensen som jeg har hatt før. Den er brunaktig og jeg blør ikke så veldig mye. Men det lukter, og det er litt annerledes konsistens. Er dette normalt, og hvor lenge varer dette? Det er så irriterende! Trodde jeg var ferdig å blø i går, men da jeg våkna opp i dag tidlig var det en brun flekk i trusa..

Anonymkode: 1bbc3...0ea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt.

Anonymkode: d6752...993

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt. Brunlig mens er ikke uvanlig. Kan se ut som gugge. 

Anonymkode: bd826...e1f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vanlig, betyr gammelt blod, og ikke ferskt blod. Ikke så rart når man går på p-piller og småblødninger ikke får komme ut når de skal.

Anonymkode: 8ceda...fc8

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Ikke TS her, men ble bare nysgjerrig. De to siste gangene jeg har hatt mensen har det også vært mørkebrunt hos meg, men jeg går ikke på p-piller. Jeg har vært mye stressa de siste månedene pga alvorlig sykdom i familien, spist dårlig, trent lite osv. Kan dette påvirke hormonene?

Anonymkode: bfacb...756

Skrevet

Det er helt normalt. Min ble svart, brun-ish med klumper og hele pakken. Hadde mensen annenhver uke i 3 mnd, så måtte bytte merke. Men på de fleste gir disse bivirkningene seg etter 3-6 mnd, så bare fortsett å prøv. Du bør prøve pillen i 3 mnd før du bytter, for å være helt sikker på at du er kommet forbi bivirkningsperioden.

Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Ikke TS her, men ble bare nysgjerrig. De to siste gangene jeg har hatt mensen har det også vært mørkebrunt hos meg, men jeg går ikke på p-piller. Jeg har vært mye stressa de siste månedene pga alvorlig sykdom i familien, spist dårlig, trent lite osv. Kan dette påvirke hormonene?

Anonymkode: bfacb...756

Det er helt normalt! Brun mensen regnes også som helt vanlig mens. Mange mister også mensen de månedene de spiser lite/feil næring. Så det kan påvirke. Kroppen tilpasser seg, så ingen fare. Håper ting ordner seg.

Endret av Parrot

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...