Gjest -Tricia- Skrevet 7. januar 2016 #21 Skrevet 7. januar 2016 (endret) Dette er sikkert kødd, men ellers er jeg imponert over hva enkelte finner på å putte inn i sitt aller helligste, og ikke minst hvor store ting de faktisk prøver å stappe inn Damer er redde for å bli for vide og at kjæresten ikke skal kjenne nok under sex, men så finner de på veldig mye rart på egenhånd også da Endret 7. januar 2016 av daydreaming
Belbus Skrevet 7. januar 2016 #22 Skrevet 7. januar 2016 Ingen er vel dumme nok til å stikke noe relativt lett knuselig av glass inn i vagianen sin? Tror ikke på dette et sekund. Minner meg om one man, one jar, hahaha. 1
Hulderen Skrevet 8. januar 2016 #23 Skrevet 8. januar 2016 Hvorfor så mange spydige kommentarer og rop om troll? Det er selvsagt ikke lurt å bruke ei flaske som dildo, men at noen har gjort det, tviler jeg ikke på. Leger har flere ganger lagt ut lister over alt de har måttet hjelpe menn med å fjerne fra rektum. Den listen er imponerende lang og mangfoldig. Vi kan jo ta for gitt at mannfolk generelt finner på mer tull enn kvinner, men at en og annen kvinne også lar seg friste til å eksprimentere når hun er kåt, skal vi ikke se bort fra. 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #24 Skrevet 8. januar 2016 Be noen venner over på julebrus, så sier du det skjedde et uhell. De kan sikkert hjelpe deg. Anonymkode: df184...f9a 4
Gjest Hummels Skrevet 8. januar 2016 #25 Skrevet 8. januar 2016 10 timer siden, Hulderen skrev: Hvorfor så mange spydige kommentarer og rop om troll? Det er selvsagt ikke lurt å bruke ei flaske som dildo, men at noen har gjort det, tviler jeg ikke på. Leger har flere ganger lagt ut lister over alt de har måttet hjelpe menn med å fjerne fra rektum. Den listen er imponerende lang og mangfoldig. Vi kan jo ta for gitt at mannfolk generelt finner på mer tull enn kvinner, men at en og annen kvinne også lar seg friste til å eksprimentere når hun er kåt, skal vi ikke se bort fra. Er hvis det som er moten og moro å skrive på kg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå