Gjest Blomsterert Skrevet 7. januar 2016 #21 Skrevet 7. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her Det er jo helt sikkert ikke ment alvorlig, men hvis han prøver å får seg noe med det der må han nok prøve lenge. Det er uansett ingen bra måte å snakke til folk på, når det finnes alternativer Anonymkode: cb155...059 Nei men ærlig talt! En gutt/mann med litt intelligens skriver virkelig ikke sånt! Han er enten syk i hodet eller utrolig dum.Hadde aldri godtatt noe sånt.
Jerry Lee Skrevet 7. januar 2016 #22 Skrevet 7. januar 2016 2 timer siden, cheshirecat skrev: In his defense..jeg kunne sagt noe sånt.. (Og jeg er dame..) det er nok kombinasjon av litt smakløs humor, forsøk på å være morsom og uvitenhet.. Ikke ondskap. Skjønner at det blir ekstra sårt med tanke på din historikk. For en "utenforstående" (også uvitende) kunne man lett flira av det. Det ville nok jeg gjort fordi jeg hadde skjønt at det var en på kanten- spøk. Med det sagt: vet du hva forskjellen på fotball og voldtekt er..? - kvinnfolk liker ikke fotball. Skøyeraktig. 😊
Gjest Aye Skrevet 7. januar 2016 #23 Skrevet 7. januar 2016 Kan du ikke bare svare igjen "Takk i lige måde. Du er så sexy at jeg vil voldta ræva de!"
super-s Skrevet 7. januar 2016 #24 Skrevet 7. januar 2016 "Noen andre kom deg i forkjøpet i sommer, og vil ikke ha livet mitt ødelagt enda mer, så nei takk". Ikke slett ham før han har fått lest svaret ditt... Sånne må settes på plass. Sikkert en spøk, men man tuller faktisk ikke med sånt. 1
Gjest PseudonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #25 Skrevet 7. januar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Han skrev: "Du er så søt at jeg har lyst å voldta deg <3 ". Du: "Ha det bra, nå sender jeg deg til Blok(kert)sberg" Og så blokkerer du han. Uansett hva du svarer, så hadde det vært gøy om du postet svaret ditt og den påfølgende reaksjonen hans her.
Suppemann Skrevet 7. januar 2016 #26 Skrevet 7. januar 2016 4 timer siden, cheshirecat skrev: In his defense..jeg kunne sagt noe sånt.. (Og jeg er dame..) det er nok kombinasjon av litt smakløs humor, forsøk på å være morsom og uvitenhet.. Ikke ondskap. Skjønner at det blir ekstra sårt med tanke på din historikk. For en "utenforstående" (også uvitende) kunne man lett flira av det. Det ville nok jeg gjort fordi jeg hadde skjønt at det var en på kanten- spøk. Med det sagt: vet du hva forskjellen på fotball og voldtekt er..? - kvinnfolk liker ikke fotball. Du er da vitterlig ingen dame. Med mindre du mener dame i den forstand at Caitlyn Jenner er en dame, da kan jeg muligens tro deg. 1
Gjest cheshirecat Skrevet 7. januar 2016 #27 Skrevet 7. januar 2016 (endret) 26 minutter siden, Suppemann skrev: Du er da vitterlig ingen dame. Med mindre du mener dame i den forstand at Caitlyn Jenner er en dame, da kan jeg muligens tro deg. Du veit at du for å understreke at man ikke skal spøke med en utsatt samfunnsgruppe, rakker ned på et annet enkeltindivid.... Fra en annen utsatt samfunnsgruppe ..? Uansett, KG mobben nærmest lynsjer en mann som sa noe dumt og upassende i et forsøk på å være morsom.. Som alltid... "If you can't joke about the most horrendous things in the world, what's the point of jokes? What's the point in having humor? Humor is to get us over terrible things". - Ricky Gervais. Endret 7. januar 2016 av cheshirecat
Suppemann Skrevet 7. januar 2016 #28 Skrevet 7. januar 2016 2 minutter siden, cheshirecat skrev: Du veit at du for å understreke at man ikke skal spøke med en utsatt samfunnsgruppe, rakker ned på et annet enkeltindivid.... Fra en annen utsatt samfunnsgruppe ..? Uansett, KG mobben nærmest lynsjer en mann som sa noe dumt og upassende i et forsøk på å være morsom.. Som alltid... "If you can't joke about the most horrendous things in the world, what's the point of jokes? What's the point in having humor? Humor is to get us over terrible things". - Ricky Gervais. Hvor har jeg skrevet at man ikke skal spøke om voldtekt? Du vet da bedre enn å bruke stråmenn cheshirecat. Jeg bare synes påstanden om at du skulle være en kvinne er helt absurd basert på de innleggene jeg har lest av deg. Resten av innlegget ditt er jeg enig i.
Gjest cheshirecat Skrevet 7. januar 2016 #29 Skrevet 7. januar 2016 15 minutter siden, Suppemann skrev: Hvor har jeg skrevet at man ikke skal spøke om voldtekt? Du vet da bedre enn å bruke stråmenn cheshirecat. Jeg bare synes påstanden om at du skulle være en kvinne er helt absurd basert på de innleggene jeg har lest av deg. Resten av innlegget ditt er jeg enig i. What ..?? Hvorfor tror du ikke jeg er dame?? 😳 slående intelligens, rå humor, sprudlende sjarme.. Alt dette vitner om min tilhørighet til det sterkere kjønn...
Gjest Geno Skrevet 7. januar 2016 #30 Skrevet 7. januar 2016 Det var bare ufint. Man kan heller begynne å lure på om han er gammel nok til å bruke tinder...
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #31 Skrevet 7. januar 2016 Bare svar fyren: "Takk for informasjonen. Du blir nå anmeldt for trusler". Anonymkode: 877fe...a04 1
Suppemann Skrevet 7. januar 2016 #32 Skrevet 7. januar 2016 (endret) Men for å svare på tråden. Her snakker vi om en klassisk alfahann, han kan skrive nesten hva han måtte ønske uten at TS kommer til å ignorere han av den grunn. Ved å åpne seansen med en voldtektsspøk har han allerede forseglet sin status som en alfahann, en mindre attraktiv beta hadde aldri tørt å skrive noe slikt. Trådstarter har opprettet tråden for å prøve rasjonalisere det faktum at hun har lyst på denne mannen til tross for at hun synes kommentaren var utrolig usmakelig og upassende. Til de som virkelig tror TS kommer til å rapportere og ignorere han er det bare le høyt av, ta dere en bolle, det kommer aldri til å skje. Og til deg ts, lykke til. Skjebnen til naturlig seleksjon hviler i dine hender. Endret 7. januar 2016 av Suppemann
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #33 Skrevet 7. januar 2016 TS her Jeg har ikke svart enda, usikker på om jeg gidder. Han er ganske kjekk på bildene og instagramkontoen viser at vi har en del felles interesser, men ville ærlig talt ikke begitt meg ut med noen som starter en samtale på den måten. Er utrolig mange bra forslag til svar her da, så litt synd om jeg ikke svarer. Samtidig er jeg jo faktisk ikke så interessert i å snakke med ham. Har rapportert ham og får se hva som skjer. Anonymkode: cb155...059 1
Parrot Skrevet 7. januar 2016 #34 Skrevet 7. januar 2016 For en tullete og useriøs kommentar. Høres ut som en fyr du burde holde deg langt unna.
Maleficenta Skrevet 7. januar 2016 #35 Skrevet 7. januar 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Matcha med en fyr på tinder for noen dager siden, og så nå at jeg har fått melding fra ham. Han skrev: "Du er så søt at jeg har lyst å voldta deg <3 ". Jeg har litt lyst å svare ham, ettersom vi er relativt anonyme for hverandre uansett, men vet ikke med hva. Vurderte noe sånt som "Oja, så du vil ha ufrillig sex med meg?", eller "Synd at jeg ikke liker å bli voldtatt da," eller noe sånt, for å se hva han svarte. Hadde han skrevet at han ville ha sex med meg hadde det vært greit, ettersom mange bruker appen på denne måten, men jeg ble voldtatt i sommer, og den meldingen vekket minner. Uansett synes jeg ikke det er innafor i noen som helst situasjon å si sånne ting til folk en ikke vet hvordan vil reagere på det. Ønsker ikke å svare sånn dødsalvorlig og legge ut en hel historie for ham, men vil se reaksjonen jeg får tilbake om jeg svarer. Såå.. what to do? Hva kan jeg skrive? Anonymkode: cb155...059 Jeg hadde svart WTF? Hvem faen sier slikt til ei jente de liker?
Gjest Blondie65 Skrevet 8. januar 2016 #36 Skrevet 8. januar 2016 8 timer siden, super-s skrev: "Noen andre kom deg i forkjøpet i sommer, og vil ikke ha livet mitt ødelagt enda mer, så nei takk". Ikke slett ham før han har fått lest svaret ditt... Sånne må settes på plass. Sikkert en spøk, men man tuller faktisk ikke med sånt. Dette. Her setter du han skikkelig på plass og det på en måte som nok gjør at han vegrer seg for å si noe slikt igjen (forutsatt at han forstår de mest elementære ting).
Gjest Blondie65 Skrevet 8. januar 2016 #37 Skrevet 8. januar 2016 7 timer siden, cheshirecat skrev: Du veit at du for å understreke at man ikke skal spøke med en utsatt samfunnsgruppe, rakker ned på et annet enkeltindivid.... Fra en annen utsatt samfunnsgruppe ..? Uansett, KG mobben nærmest lynsjer en mann som sa noe dumt og upassende i et forsøk på å være morsom.. Som alltid... "If you can't joke about the most horrendous things in the world, what's the point of jokes? What's the point in having humor? Humor is to get us over terrible things". - Ricky Gervais. Jeg utfordrer deg: dra til nærmeste sykehjem og fortell Alzheimers vitser. Eller hva med onkologisk og kjør på med nær døden vitser. Eller kanskje de uslåelige vitsene dine hører hjemme i en begravelse? Man kan spøke om alt - hvis man skjønner sammenhengen mellom når det passer og når det ikke passer. Så langt i denne tråden har du vist - i likhet med tinderkontakten til TS - at du ikke forstår slike sammenhenger. Jeg er ganske sikker på at Gervais ville gremmes over å bli sitert for å forsvare en så dårlig levert spøk. Vanligvis er straffen for en dårlig spøk for en standup artist at publikum mister interessen. Har man for vane å bomme slik mister man levebrødet. Så jeg vet ikke helt om jeg synes så synd i tindermannen for å bli grillet (uten nick, eller en eneste annen identifiserende opplysning) for sin usmakelighet. Han tok en høy risk (uvisst om han forstod det selv) med sin kommentar. Den feilet stort. Hva er det egentlig å forsvare?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #38 Skrevet 8. januar 2016 Jeg hadde en FF som sa det en gang, men det var jo i en helt annen setting. Jeg hadde kjent han lenge så det syns jeg blir noe helt annet. Å ha det som åpningsreplikk på Tinder blir noe helt annet. Hadde nok bare rapportert det. Å svare sånne idioter kommer det ikke noe godt ut av. Anonymkode: 5d61a...864
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #39 Skrevet 8. januar 2016 9 timer siden, cheshirecat skrev: What ..?? Hvorfor tror du ikke jeg er dame?? 😳 slående intelligens, rå humor, sprudlende sjarme.. Alt dette vitner om min tilhørighet til det sterkere kjønn... Mannhaftig &vulgær . Anonymkode: 6a5d5...6d8
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #40 Skrevet 8. januar 2016 9 timer siden, Suppemann skrev: Men for å svare på tråden. Her snakker vi om en klassisk alfahann, han kan skrive nesten hva han måtte ønske uten at TS kommer til å ignorere han av den grunn. Ved å åpne seansen med en voldtektsspøk har han allerede forseglet sin status som en alfahann, en mindre attraktiv beta hadde aldri tørt å skrive noe slikt. Trådstarter har opprettet tråden for å prøve rasjonalisere det faktum at hun har lyst på denne mannen til tross for at hun synes kommentaren var utrolig usmakelig og upassende. Til de som virkelig tror TS kommer til å rapportere og ignorere han er det bare le høyt av, ta dere en bolle, det kommer aldri til å skje. Og til deg ts, lykke til. Skjebnen til naturlig seleksjon hviler i dine hender. Blablabla. Typisk at noe slikt må komme fra en mann som føler seg kastrert av såkalte alfahanner. Nei verden er ikke slik. Ja alfahanner har første valg men dette her var ingen alfahann. Dette var bare et nek uten sosiale antenner. En totalt ubrukelig mann uansett hvor bra han ser ut. Anonymkode: 3d462...0e6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå