AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #1 Skrevet 7. januar 2016 Matcha med en fyr på tinder for noen dager siden, og så nå at jeg har fått melding fra ham. Han skrev: "Du er så søt at jeg har lyst å voldta deg <3 ". Jeg har litt lyst å svare ham, ettersom vi er relativt anonyme for hverandre uansett, men vet ikke med hva. Vurderte noe sånt som "Oja, så du vil ha ufrillig sex med meg?", eller "Synd at jeg ikke liker å bli voldtatt da," eller noe sånt, for å se hva han svarte. Hadde han skrevet at han ville ha sex med meg hadde det vært greit, ettersom mange bruker appen på denne måten, men jeg ble voldtatt i sommer, og den meldingen vekket minner. Uansett synes jeg ikke det er innafor i noen som helst situasjon å si sånne ting til folk en ikke vet hvordan vil reagere på det. Ønsker ikke å svare sånn dødsalvorlig og legge ut en hel historie for ham, men vil se reaksjonen jeg får tilbake om jeg svarer. Såå.. what to do? Hva kan jeg skrive? Anonymkode: cb155...059 1
Gjest Blondie65 Skrevet 7. januar 2016 #2 Skrevet 7. januar 2016 Visse ting spøker man ikke med, spesielt ikke når man ikke kjenner den man snakker med.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #3 Skrevet 7. januar 2016 Skjønner du ikke likte meldingen selv om han helt sikkert ikke mener det sånn. Jeg syns du fint kan svare med en av de forslagene du har skrevet her. Anonymkode: f9db6...df9
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #4 Skrevet 7. januar 2016 Rapporter profilen hans og la det være med det. En sånn idiot vil ikke gi deg en respons med mindre du gir han et positivt svar. Tank at det finnes sånne tapere som han, uff. Trist å høre om hva du har opplevd. Anonymkode: d72e4...ae0 18
Ananas. Skrevet 7. januar 2016 #5 Skrevet 7. januar 2016 Jeg arresterer alltid folk på den slags språkbruk, uansett hvor mye de gjorde det for å være morsomme e.l. Første jeg kommer på i farta er "Hvis du har lyst til å voldta noen så bør du oppsøke psykolog". Å svare sånn krever selvfølgelig at du tåler at han blir sint/blokkerer deg, men for meg er interessen uansett helt vekk om de bruker voldtekt som humor/kompliment, men det kan kanskje reddes om de legger seg flate og svarer godt for seg i etterkant. Spiller ingen rolle for meg om de egentlig er i stand til å voldta noen eller ikke. 16
Jerry Lee Skrevet 7. januar 2016 #6 Skrevet 7. januar 2016 Høh....fantaserer du om voldtekt, da? Ikke noe galt i det. Mange kvinner gjør det. Men....tror du han faktisk vil/kan voldta deg...? If so....hold deg unna fyr'n!!!
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #7 Skrevet 7. januar 2016 Jeg ville aldri hatt noe med en sånn mann å gjøre. Sannsynligvis var dette kun ment humoristisk, men det ER ikke morsomt å spøke om voldtekt, især når du har opplevd det til og med! Jeg hadde skrevet noe ´ála "Ikke en lur ting å tulle med. Snakkes aldri." Anonymkode: a46a0...73e 10
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #8 Skrevet 7. januar 2016 Enten kan du si noe som "jeg har lyst til å anmelde deg" e.l., eller bare blokke han eller være dønn ærlig og si noe alla "beklager, opplevde det i sommer, har ikke lyst til det igjen" eller fortelle han hvorfor sånt ikke er morsomt for noen. Du er garantert ikke eneste jenta han har skrevet det til og det er ikke greit og burde ikke aksepteres... Anonymkode: ebaff...eb3 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #9 Skrevet 7. januar 2016 TS her Det er jo helt sikkert ikke ment alvorlig, men hvis han prøver å får seg noe med det der må han nok prøve lenge. Det er uansett ingen bra måte å snakke til folk på, når det finnes alternativer Anonymkode: cb155...059 2
Gjest cheshirecat Skrevet 7. januar 2016 #10 Skrevet 7. januar 2016 In his defense..jeg kunne sagt noe sånt.. (Og jeg er dame..) det er nok kombinasjon av litt smakløs humor, forsøk på å være morsom og uvitenhet.. Ikke ondskap. Skjønner at det blir ekstra sårt med tanke på din historikk. For en "utenforstående" (også uvitende) kunne man lett flira av det. Det ville nok jeg gjort fordi jeg hadde skjønt at det var en på kanten- spøk. Med det sagt: vet du hva forskjellen på fotball og voldtekt er..? - kvinnfolk liker ikke fotball.
Gjest chisandra Skrevet 7. januar 2016 #11 Skrevet 7. januar 2016 Høres ut som et amøbeforsøk på et slags kompliment. Kan du ikke bare ignorere hele fyren da? Det enkleste er ofte det beste.
Gjest Herr Heftig Skrevet 7. januar 2016 #12 Skrevet 7. januar 2016 (endret) Hvis du vil fortsette samtalen: "mener du playrape?, det tenner jeg ikke noe på." Hvis du bare vil burne han: "Æsj, sånn sier man ikke". Endret 7. januar 2016 av Herr Heftig
Belbus Skrevet 7. januar 2016 #13 Skrevet 7. januar 2016 "ble voldtatt i sommer" hadde jeg sagt og så slettet han 9
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #14 Skrevet 7. januar 2016 Du sier at det der spøker man ikke med og at voldtekt er synonymt med ufrivillig sex og spør om han syns dt er greit å tvinge andre til å ha sex mot sin vilje. Anonymkode: fbc52...2d1 2
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 7. januar 2016 #15 Skrevet 7. januar 2016 Okey så han liker altså å ødelegge uskyldige kvinners liv? Psykopat. Leit at du opplevde noe så ubehagelig, sender varme klemmer!
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #16 Skrevet 7. januar 2016 Totalt mangel på sosiale antenner. Anonymkode: 463f7...dc3 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #17 Skrevet 7. januar 2016 Fyren må jo være helt sprengt. Du må i hvert fall svare han krast. "Så du ønsker å være kriminell og samtidig ødelegge en annens liv? Ikke en tanke jeg tenner på akkurat" Anonymkode: 3d462...0e6 2
Gjest Blondie65 Skrevet 7. januar 2016 #18 Skrevet 7. januar 2016 2 timer siden, cheshirecat skrev: In his defense..jeg kunne sagt noe sånt.. (Og jeg er dame..) det er nok kombinasjon av litt smakløs humor, forsøk på å være morsom og uvitenhet.. Ikke ondskap. Skjønner at det blir ekstra sårt med tanke på din historikk. For en "utenforstående" (også uvitende) kunne man lett flira av det. Det ville nok jeg gjort fordi jeg hadde skjønt at det var en på kanten- spøk. Med det sagt: vet du hva forskjellen på fotball og voldtekt er..? - kvinnfolk liker ikke fotball. Ta den syke humoren din en plass den passer. Hvis du ikke skjønner når den passer og når den ikke passer, så har du litt å jobbe med.
Cathrine88 Skrevet 7. januar 2016 #19 Skrevet 7. januar 2016 "Det komplimentet var så søtt at jeg har lyst til å holde en sløv kniv mot halsen din mens jeg sparker deg hardt i ballene <3" 24
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #20 Skrevet 7. januar 2016 Jeg hadde virkelig fortalt han hva jeg mener om en slik språkbruk. Han hadde fått passet sitt påskrevet og så hadde jeg rapportert han Anonymkode: f5cea...a48 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå