AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #1 Skrevet 6. januar 2016 Mobbet mye i barne og ungdomsårene. Utviklet spiseforstyrrelse, frisk fra det nå. Men har et problem når det kommer til menn. Jeg har sex med absolutt alle som vil ha sex med meg. Jeg gjør det for jeg lengter etter bekreftelse. Mitt siste forhold ble jeg behandlet dårlig. Selvtilliten min er blitt så lav at jeg hater meg selv. Jeg vet det er ufattelig dumt å åpne beina for alle og enhver, men akkurat da gir det meg en tilfredsstillelse at st noen har lyst på meg, at jeg er bra nok, om så bare der og da. For det blir jo bare med noen få ganger. Da danner interessen av og jeg sitter igjen, fortvilet og lurer på hva det er som feiler meg?! Hvorfor støter jeg folk fra meg? Hvorfor opprettholder ingen interessen i meg? Jeg tror jeg er gøy å være med. Jeg er alltid positiv og blid. Men jeg skylder alltid på kroppen min og utseendet mitt. At det er det som byr folk i mot. Jeg syntes selv jeg ser helt Ok ut, men det kan jeg jo umulig gjøre. Jeg vet ikke hva jeg vil med det innlegget. Mulig jeg bare trenger litt trøst. Takk for st du leste! Anonymkode: d866e...e42
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #2 Skrevet 6. januar 2016 Jeg tenker at denne sexgreia di er bare en ny måte å skade seg selv på. Du har jo allerede slitt med spiseforstyrrelser, dette er bare en videreføring. Har du gått i terapi for spiseforstyrrelsen? Kanskje på tide å gjenoppta behandlingen? Anonymkode: 10f2e...f1c 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #3 Skrevet 6. januar 2016 kjenner meg igjen i mye av det du skriver ts. Vet hvor vondt det er å føle at man ikke er bra nok for andre. Jeg tror ikke det finnes noen mirakelkur mot dårlig selvbilde dessverre, men har lært at det ikke er noen vits å stresse med om andre liker deg, hvis du ikke liker deg selv først. Du må lære deg å trives i ditt eget selskap før noen andre kommer til å gjøre det. Selv så merket jeg en forskjell i meg selv etter at jeg fikk en ny jobb som jeg trivdes i og hvor jeg var flink. Fikk plutselig masse anerkjennelse fordi folk likte meg og syntes jeg var flink, noe som var ganske nytt for meg. Vet også at når man blir tryggere på seg selv, så blir man enklere å ha med å gjøre for andre. Håper du finner noe som kan hjelpe deg å øke selvtilliten din også, ts. Anonymkode: 5e948...f7f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå