Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Nå er det på tide at dere alle tenker fornuftig å gjør meg til diktator!

Mine første handlinger som diktator over Norge: femdobling av forsvarsbudsjettet,

økning av lærerlønnen men samtidig en forlengelse av lærerskolen å være lærer var engang et respektert yrke det må det bli igjen.

senkning av avgifter på alkohol og tobakk prisene vi operer med i dag lager bare masse smugling og kriminalitet.

forbud mot niqab samt burka ingen skal få lov å gå maskert i det offentlige rom. Hijab kan vel godtas det er jo tross alt bare et skaut. 

Svalbard må gjøres om til en fange øy for forbrytere og politiske dissidenter der kan vi få dem til å gjøre straffearbeid i kullgruvene tolvtimers skift med kun 1500 kcal daglig. 

Nav må kuttes ned jeg tror ikke det trengs så mange ansatte i nav byråkratiet utvider seg for å møte behovene til det økende byråkratiet. Stønadene kan fint deles ut av en computer med bare litt tilsyn. Da kan vi bevilge mer penger til de som faktisk trenger det, men derimot trygde snyltere skal gis fem års straffe arbeid på Svalbard. 

Sosial dumping må bekjempes hardt: Det skal bli fullstendig forbudt å leie inn utenlandske firmaer med utenlandske arbeidere uten å gi dem norske lønninger. Da blir mye av poenget borte med mindre de faktisk har bedre løsninger og anbud enn norske firmaer med de betingelsene. Straffen for en arbeidsgiver som gjør seg skyldig i sosial dumping skal være halshugging foran slottet. 

religiøs ekstremisme da tenker jeg på folk som ønsker å skade andre på grunnlag av religion skal stekes levende foran stortinget (mitt nye kontor) religøs tilbedelse ellers skal godtas men alle prester imaner etc må sverge troskap til staten og til meg. Bryter de på noen som helst måte troskapseden blir de spiddet ihjel foran sin egen kirke ,moske eller hva det måtte være.

Til slutt en 200 meter høy statue av meg i frognerparken.

Dere må støtte deres diktator godta programmet nå så lager vi revolusjon!

Endret av Raven Emerald
Videoannonse
Annonse
Gjest Aucaman
Skrevet

Burde du ikke endelig fått stanset julen?

AnonymBruker
Skrevet

Og fri jakt på gjøkur!

Anonymkode: d8bb9...d0b

Skrevet (endret)
Den 6.1.2016 at 22.23, grinchen skrev:

Nå er det på tide at dere alle tenker fornuftig å gjør meg til diktator!

Mine første handlinger som diktator over Norge: femdobling av forsvarsbudsjettet,

økning av lærerlønnen men samtidig en forlengelse av lærerskolen å være lærer var engang et respektert yrke det må det bli igjen.

senkning av avgifter på alkohol og tobakk prisene vi operer med i dag lager bare masse smugling og kriminalitet.

forbud mot niqab samt burka ingen skal få lov å gå maskert i det offentlige rom. Hijab kan vel godtas det er jo tross alt bare et skaut. 

Svalbard må gjøres om til en fange øy for forbrytere og politiske dissidenter der kan vi få dem til å gjøre straffearbeid i kullgruvene tolvtimers skift med kun 1500 kcal daglig. 

Nav må kuttes ned jeg tror ikke det trengs så mange ansatte i nav byråkratiet utvider seg for å møte behovene til det økende byråkratiet. Stønadene kan fint deles ut av en computer med bare litt tilsyn. Da kan vi bevilge mer penger til de som faktisk trenger det, men derimot trygde snyltere skal gis fem års straffe arbeid på Svalbard. 

Sosial dumping må bekjempes hardt: Det skal bli fullstendig forbudt å leie inn utenlandske firmaer med utenlandske arbeidere uten å gi dem norske lønninger. Da vil mye av poenget borte med mindre de faktisk har bedre løsninger og anbud enn norske firmaer med de betingelsene. Straffen for en arbeidsgiver som gjør seg skyldig i sosial dumping skal være halshugging foran slottet. 

religiøs ekstremisme da tenker jeg på folk som ønsker å skade andre på grunnlag av religion skal stekes levende foran stortinget (mitt nye kontor) religøs tilbedelse ellers skal godtas men alle prester imaner etc må sverge troskap til staten og til meg. Bryter de på noen som helst måte troskapseden blir de spiddet ihjel foran sin egen kirke ,moske eller hva det måtte være.

Til slutt en 200 meter høy statue av meg i frognerparken.

Dere må støtte deres diktator godta programmet nå så lager vi revolusjon!

Hahaha. Helt fantastisk. Støtter min nye selvutnevnte diktator ydmykt.  ❤ 👍

Endret av Raven Emerald
  • Liker 1
Gjest cheshirecat
Skrevet

Beklager, stillingen er allerede besatt, da av mine barn. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva har du tenkt å gjøre med Dronning Mauds land?

Anonymkode: 7a32b...c06

Skrevet

Ryddet for forherligelse av ulovlige rusmidler, og svar til dette.

Raven Emerald mod.

Tråden flyttes til Sosial prat.

AnonymBruker
Skrevet

Du snakker som du har vett og forstand til

Anonymkode: 82c01...c94

AnonymBruker
Skrevet
Den 7. januar 2016 at 1.36, cheshirecat skrev:

Beklager, stillingen er allerede besatt, da av mine barn. 

De har sparken!

Anonymkode: 799a3...d9b

Gjest Cartman
Skrevet

Diktatorer får ikke makt. De tar makten, griper om den og beskytter den med alle midler.

Skrevet
19 timer siden, Raven Emerald skrev:

Ryddet for forherligelse av ulovlige rusmidler, og svar til dette.

Raven Emerald mod.

Tråden flyttes til Sosial prat.

forherligelse bare for at man argumenterer for at noe skal bli lovlig så er det ikke forherligelse...

Du trenger en tur til Svalbard for politisk  rehabilitering!

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Cartman skrev:

Diktatorer får ikke makt. De tar makten, griper om den og beskytter den med alle midler.

Jeg snakker jo om å ta makten! Å du skal hjelpe meg! Som min undersått er det intet mindre enn din plikt.

Gjest Cartman
Skrevet
1 time siden, grinchen skrev:

Jeg snakker jo om å ta makten! Å du skal hjelpe meg! Som min undersått er det intet mindre enn din plikt.

Jeg kan være lederen for det hemmelige politi i din drømmestat.

Skrevet
Den 10.1.2016 at 18.12, Cartman skrev:

Jeg kan være lederen for det hemmelige politi i din drømmestat.

Da må vi snakke litt om fiendene i Norge det fins trotskister de må straffes med umiddelbar skyting. det fins også halv trotskister de må få 20 år på Svalbard, fjerdedels trotskister 10 år på Svalbard åttende dels trotskister 5 år på Svalbard. Det blir din  jobb å finne samt straffe disse menneskene og en gang for alle knuse zinov trotsky senteret.

Skrevet

Er glad vi har demokratiet og monarkiet vårt jeg 

Skrevet (endret)
2 minutter siden, Sasandra skrev:

Er glad vi har demokratiet og monarkiet vårt jeg 

har Norge egentlig demokrati da? synes det minner mer om plutokrati.

Endret av grinchen
Skrevet
20 minutter siden, grinchen skrev:

har Norge egentlig demokrati da? synes det minner mer om plutokrati.

Faktisk så syns jeg det minner veldig om det gamle aristokratiet som ble brukt i antikken, både av grekerne og romerne. Ideen om demokrati kommer fra den greske antikken, men sånn som det fungerer nå så føles det egentlig mer ut som aristokrati. Så det spørsmålet kan nok diskuteres godt ja! Men heller kongehuset vårt enn en diktator. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...