Ivory101 Skrevet 6. januar 2016 #1 Skrevet 6. januar 2016 Hei jeg skal bli mor til ei lita jente å lurte på om noen hadde noen gode, sikre linker som anbefales å handle på (er redd for å betale å at ingenting kommer) setter pris på svar
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #2 Skrevet 6. januar 2016 jeg kan virkelig anbefale www.heltunikt.no De har såå mye fint! Ett av få steder man finner fint guttetøy. De har super rask levering, og høy servicegrad. Anonymkode: d96c3...49c
Ivory101 Skrevet 6. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: jeg kan virkelig anbefale www.heltunikt.no De har såå mye fint! Ett av få steder man finner fint guttetøy. De har super rask levering, og høy servicegrad. Anonymkode: d96c3...49c Får bare opp att siden ikke finnes..
Femme79 Skrevet 6. januar 2016 #4 Skrevet 6. januar 2016 Jeg har god erfaring med både www.jollyroom.no og www.babyshop.no. Har brukt noen mindre også som jeg ikke husker i farta, men har aldri opplevd at noe ikke har kommet. Wolland.no har til og med sånn tillit til kundene at de sender varene med faktura i posten uten at de gjør kredittsjekk. Det gjør de større sitene, men om du ikke bryr deg om det, kan du bare velge faktura. Så slipper du være redd for å betale for noe du kanskje ikke får.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå