Gå til innhold

Er dette noe vits å kommentere?

Puny

Anbefalte innlegg

Amy Schumer har falt for fem år yngre Ben Hanisch. "fem år" er det noe å kommentere? Hadde skjønt det om det var 15-20 år yngre. Ville de skrevet det samme om hun var en mann?

http://www.seher.no/kjendis/her-er-amy-schumers-nye-kj-reste-83986

her, for eksempel, kommenteres det ikke at Patric Dempsey er 6 år eldre enn Jenifer Garner... http://www.seher.no/kjendis/patrick-dempsey-og-jennifer-garner-dater-83982

Endret av Puny
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men de kommenterer det ikke som at aldersforskjellen er noen big deal. De skriver bare alderen på de to som en generell info. Det hadde de gjort også om hun var en mann.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Berit skrev:

Nei, men de kommenterer det ikke som at aldersforskjellen er noen big deal. De skriver bare alderen på de to som en generell info. Det hadde de gjort også om hun var en mann.

men hvorfor gjør de ikke det når mannen er "ubetydelig mye" eldre?

(Nå svarte du kanskje før jeg la inn den andre linken)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Puny skrev:

men hvorfor gjør de ikke det når mannen er "ubetydelig mye" eldre?

(Nå svarte du kanskje før jeg la inn den andre linken)

Jo, der oppgir de også alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter du med lupe å finkjemmer artikler etter ting å hisse seg opp over?

Ellers så ser jeg overhodet ikke problemet her. "Hva faen" er det eneste jeg tenker når jeg leser denne tråden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Berit skrev:

Jo, der oppgir de også alderen.

Ja alderen oppgir de i begge artiklene, men de påpeker ikke aldersforskjellen som de gjorde i første artikkel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, WubWub skrev:

Sitter du med lupe å finkjemmer artikler etter ting å hisse seg opp over?

Ellers så ser jeg overhodet ikke problemet her. "Hva faen" er det eneste jeg tenker når jeg leser denne tråden.

tja... Det er vel ikke denne artikkelen i seg selv, men mer det at det alltid skal kommenteres når damen er eldre enn mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Potteblomst

Hvorfor skal startsider og forsidene på nettavisene nesten alltid tapetseres med halvnakne kvinnfolk som er lei et eller annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Potteblomst skrev:

Hvorfor skal startsider og forsidene på nettavisene nesten alltid tapetseres med halvnakne kvinnfolk som er lei et eller annet. 

Hahaha, veldig sant! Forsiden til KG og kk.no er full😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for avsporing og persondebatt, samt svar til dette

Nordvesta, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare nevnt i en bisetning. I henhold til startinnlegget ditt virker det som om det er det hele saken handler om.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Sol79 skrev:

Det er jo bare nevnt i en bisetning. I henhold til startinnlegget ditt virker det som om det er det hele saken handler om.

Det var bare ment som en kommentar. Men hvorfor gidder de å nevne dette? Det er jo totalt uinteressant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...