Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd deg på Rannveig heitmann da? Hun er jo på utkikk etter en mann.

Anonymkode: b5851...045

Hahaha. Hun er en flott kvinne som jeg syns godt om. Men trur ikke hu vil ha en som er gammal nok til å være barnas bestefar! 😜

Videoannonse
Annonse
Gjest -Tricia-
Skrevet (endret)
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min mormor på 94 år har kjæreste.Eller "turkamerat",som hun kaller det.Så ja,det er klart det er håp for en på 51.Lag deg profil på Møteplassen,der er det mange damer på din alder.Jeg tror mange kan få harmoniske forhold med mye kvalitetstid i den alderen,siden de ofte har voksne barn som er flyttet hjemmenifra.

Anonymkode: 219f8...bd9

:) Eldre mennesker er så søte som bruker ordene "venn" eller "turkamerat" om kjæresten sin. Vi andre skjønner jo tegninga, men noen kjæreste, det har de IKKE (i følge de selv) :fnise:

Endret av daydreaming
  • Liker 1
Skrevet
2 timer siden, daydreaming skrev:

:) Eldre mennesker er så søte som bruker ordene "venn" eller "turkamerat" om kjæresten sin. Vi andre skjønner jo tegninga, men noen kjæreste, det har de IKKE (i følge de selv) :fnise:

Enig. Er ikke det bare herlig? 😀

• Liker 1
Gjest Mythic
Skrevet

Hvorfor føler du håpet svinner? Jeg er 48, og er helt overbevist om at jeg kommer til å finne meg en ny kjæreste igjen. Har aldri tenkt at det skulle være håpløst. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, Mythic skrev:

Hvorfor føler du håpet svinner? Jeg er 48, og er helt overbevist om at jeg kommer til å finne meg en ny kjæreste igjen. Har aldri tenkt at det skulle være håpløst. 

Tja... har slitt litt med kvinnelig kontakt et par år nå. Så...er usikker på om jeg orker å bruke mer energi på dette. Blir sliten og litt lei meg. ( Ja...51åringer kan bli lei seg! 😉)

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Tja... har slitt litt med kvinnelig kontakt et par år nå. Så...er usikker på om jeg orker å bruke mer energi på dette. Blir sliten og litt lei meg. ( Ja...51åringer kan bli lei seg! 😉)

Hvor treffer du kvinner?

(Og du, det er ikke obligatorisk med smilefjes i alle innlegg mann poster på KG.)

Anonymkode: d8d5e...cc2

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor treffer du kvinner?

(Og du, det er ikke obligatorisk med smilefjes i alle innlegg mann poster på KG.)

Trur kanskje jeg sjæl bestemmer smilefjesene! Og ettersom dette plaget deg så ille, gidder jeg ikke svare på det du spør om.

• Liker 2
Gjest Mythic
Skrevet
9 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Hva konkret er det du sliter med? Å få kontakt? Dårlige erfaringer? Ja, så klart man kan bli lei seg, uansett alder. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor treffer du kvinner?

*man.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Trur kanskje jeg sjæl bestemmer smilefjesene! Og ettersom dette plaget deg så ille, gidder jeg ikke svare på det du spør om.

Voksent.

Skrevet
2 minutter siden, Mythic skrev:

Hva konkret er det du sliter med? Å få kontakt? Dårlige erfaringer? Ja, så klart man kan bli lei seg, uansett alder. 

Å få kontakt er ikke problemet. Dårlige erfaringer siste gangene ER. Blitt veldig skeptisk og har vondt for å stole på noen.

• Liker 1
Gjest Mythic
Skrevet
8 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Å få kontakt er ikke problemet. Dårlige erfaringer siste gangene ER. Blitt veldig skeptisk og har vondt for å stole på noen.

Alle gjør seg dårlige erfaringer. Det er da helt greit å ha litt sunn skepsis, og tillit er noe som bygges opp over tid. Man bør aldri stole blindt på noen, men heller ikke bli så redd for å satse at man aldri tør prøve igjen. Selv om de siste gangene du var i forhold har gjort deg skeptisk, så håper jeg du vet at ikke alle kvinner er like, og det blir ikke reprise på forrige forhold.

Går du etter en "type" dame konsekvent? Hvis så, så bør du kanskje løfte blikket og endre på mønsteret du pleier å gå etter. 

Skrevet
2 minutter siden, Mythic skrev:

Alle gjør seg dårlige erfaringer. Det er da helt greit å ha litt sunn skepsis, og tillit er noe som bygges opp over tid. Man bør aldri stole blindt på noen, men heller ikke bli så redd for å satse at man aldri tør prøve igjen. Selv om de siste gangene du var i forhold har gjort deg skeptisk, så håper jeg du vet at ikke alle kvinner er like, og det blir ikke reprise på forrige forhold.

Går du etter en "type" dame konsekvent? Hvis så, så bør du kanskje løfte blikket og endre på mønsteret du pleier å gå etter. 

Alle har sine favoritter...sine preferanser. Du, også. Mine preferanser er vide.

Gjest Mythic
Skrevet (endret)
16 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Alle har sine favoritter...sine preferanser. Du, også. Mine preferanser er vide.

Poenget mitt var at hvis man hele tiden går etter samme type, og det går så galt at man blir skeptisk og får problemer med å stole på folk, da bør man gjøre noen grep. Det var ment som et råd, men for all del, hvis du vil fortsette i samme spor, så er det ditt valg. Du vet for øvrig ingenting om hva jeg velger å se etter i et forhold, eller om jeg alltid går etter de samme preferanser.

Endret av Mythic
Skrevet
Et øyeblikk siden, Mythic skrev:

Poenget mitt var at hvis man hele tiden går etter samme type, og det går så galt at man blir skeptisk og får problemer med å stole på folk. Det var ment som et råd, men for all del, hvis du vil fortsette i samme spor, så er det ditt valg. Du vet for øvrig ingenting om hva jeg velger å se etter i et forhold, eller om jeg alltid går etter de samme preferanser.

Du misforsto meg. Vet godt hva du mener, og takker for rådet ditt.

..og, nei...jeg vet ikke hva du ser etter. Sa kun at jeg har preferanser, og du har det, også. 

Beklager at/om jeg var uklar.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vær høflig og grei, vær ute i felten. :)

Anonymkode: d091e...a38

• Liker 3
Gjest Mythic
Skrevet
18 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Du misforsto meg. Vet godt hva du mener, og takker for rådet ditt.

..og, nei...jeg vet ikke hva du ser etter. Sa kun at jeg har preferanser, og du har det, også. 

Beklager at/om jeg var uklar.

Da misforsto jeg deg, beklager det :) Håper du finner en hyggelig dame du får det bra sammen med :)

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette.

Frk.K, mod.

Skrevet
4 minutter siden, Mythic skrev:

Da misforsto jeg deg, beklager det :) Håper du finner en hyggelig dame du får det bra sammen med :)

Alt i orden.  Tusen takk. ☺

..og trur jaggu du får en klem...  Om du vil eller ikke. 😜

• Liker 1
Gjest Mythic
Skrevet
37 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Alt i orden.  Tusen takk. ☺

..og trur jaggu du får en klem...  Om du vil eller ikke. 😜

:tommelopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...