AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #1 Skrevet 6. januar 2016 Jeg har nettopp kjøpt ny telefon, men da jeg skulle ta den i bruk oppdaget jeg at jeg har MikroSim-kort i stedet for NanoSim-kort. Kan jeg gå til en butikk (f.eks. Elkjøp) og få nytt simkort med en gang, eller må jeg bestille fra Netcom og vente på at den skal bli levert? Anonymkode: 0aacb...82b
Polly Ester Skrevet 6. januar 2016 #2 Skrevet 6. januar 2016 Ja, du kan få nytt simkort ved å gå til en butikk som er forhandler for NetCom
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #3 Skrevet 6. januar 2016 Ok! Hvordan vet man om butikken er forhandler for NetCom? Er ikke de fleste butikker det? Anonymkode: 0aacb...82b
Polly Ester Skrevet 6. januar 2016 #4 Skrevet 6. januar 2016 Om det ikke er for seint med svar allerede: På netcom sine sider så står det hvilke butikker i ditt område som er forhandler. 1
Sirah Skrevet 7. januar 2016 #5 Skrevet 7. januar 2016 Jeg har bare dratt innom nermeste elkjøp eller lignende og fått det der og da 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #6 Skrevet 8. januar 2016 Takk for svar begge! Anonymkode: 0aacb...82b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå