Gå til innhold

Droppe humor?

Fremhevede innlegg

Skrevet
21 minutter siden, Evilposelos skrev:

Alder på disse guttene? Om de er under 20, tenker jeg svaret ligger der. Synes det er synd du opplever sånne menn da, men de som virker kjedelige i starten kan ha bra humor også, særlig etterhvert :) 

Haha. Enkelte menn endrer seg ikke med alderen tror jeg. Rundt 40 er disse her. Jeg avskriver ikke ok menn fordi de første meldingene ikke gir meg latterkrampe. Men man oppdager kjapt om fyren har et glimt i øyet. 

Svar til en lengre opp - ja jeg også ville forventa at han ville tilby litt privatundervisning. 

Anonymkode: eeb0f...6a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant drømmegutten gjennom humoren i teksten på min nettdatingsprofil. :hjerte:

Gjest PseudonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svar til en lengre opp - ja jeg også ville forventa at han ville tilby litt privatundervisning. 

californication-tv-series-blonde-sexy-gi

Skrevet

Jeg ser ingenting galt i å bruke humor (og lo av responsen din på det litt teite kyssespørsmålet), men problemet er vel kanskje å få uttrykt det skriftlig når man ikke kjenner hverandre. Jeg syns i alle fall alltid at de jeg treffer er ganske annerledes i person, og at det er først da jeg virkelig får sett humoren deres. Tror nok at jeg kanskje ikke alltid har så fantastisk skriftlig kjemi med de jeg faktisk har det med i virkeligheten. Så egentlig pleier jeg bare å snakke ganske kort med dem, og hvis de virker til å være nogenlunde oppegående så møtes vi så fort som mulig for en kaffe.

Anonymkode: 8db86...07c

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ingenting galt i å bruke humor (og lo av responsen din på det litt teite kyssespørsmålet), men problemet er vel kanskje å få uttrykt det skriftlig når man ikke kjenner hverandre. Jeg syns i alle fall alltid at de jeg treffer er ganske annerledes i person, og at det er først da jeg virkelig får sett humoren deres. Tror nok at jeg kanskje ikke alltid har så fantastisk skriftlig kjemi med de jeg faktisk har det med i virkeligheten. Så egentlig pleier jeg bare å snakke ganske kort med dem, og hvis de virker til å være nogenlunde oppegående så møtes vi så fort som mulig for en kaffe.

Anonymkode: 8db86...07c

Jeg skulle gjerne møtt han fyren her for å se hvem han var. Men når han dropper å svare mer, så blir jo ikke det noe av :PGidder i hvert fall ikke mase meg til noen treff. Da klarer jeg meg helt fint uten ;) 

Skrevet
21 minutter siden, PseudonymBruker skrev:

californication-tv-series-blonde-sexy-gi

Hello there! Perfekt. La mannen få boosta sitt ego. Når egoet er på topp, så er manndommen på topp også ;)

Skrevet
Den 6.1.2016 at 17.50, AnonymBruker skrev:

Har meldt meg på nettdating nå og chatter litt med forskjellige menn. 

Men de jeg liker, fordi jeg føler de er med på å tulle og tøyse, forsvinner. De vil brått ikke chatte mer med meg. 

Men de kjedelige, de man ikke spøker sammen med, sender melding på melding. Jeg svare høflig men de kjeder meg. For mye small talk. 

Er humor helt feil å bruke når man chatter med menn? Jeg vil ha en mann som får meg til å le, og som jeg kan få til å le. I venneflokken er jeg alltid den dama som sitter med gutta og har det hysterisk festlig. De påstår i hvert fall at jeg er morsom :P 

1) Det er morsomt og tulle og tøyse, men de fleste vil vel se en seriøs side også. Blir det for mye fjas slik at dere ikke blir kjent? 

2) De kom over noen de matchet bedre med. 

Anonymkode: 4ef7c...695

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1) Det er morsomt og tulle og tøyse, men de fleste vil vel se en seriøs side også. Blir det for mye fjas slik at dere ikke blir kjent? 

2) De kom over noen de matchet bedre med. 

Anonymkode: 4ef7c...695

Jeg tror jeg har en grei balanse mellom fjas og seriøsitet. Det går jo ikke bare på fjas. Men umulig å vite hva mottaker oppfatter.

Ja antagelig så var noen andre mer interessante. Greit nok det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...