Gå til innhold

Droppe humor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har meldt meg på nettdating nå og chatter litt med forskjellige menn. 

Men de jeg liker, fordi jeg føler de er med på å tulle og tøyse, forsvinner. De vil brått ikke chatte mer med meg. 

Men de kjedelige, de man ikke spøker sammen med, sender melding på melding. Jeg svare høflig men de kjeder meg. For mye small talk. 

Er humor helt feil å bruke når man chatter med menn? Jeg vil ha en mann som får meg til å le, og som jeg kan få til å le. I venneflokken er jeg alltid den dama som sitter med gutta og har det hysterisk festlig. De påstår i hvert fall at jeg er morsom :P 

Anonymkode: eeb0f...6a1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en fin fyr i hverdagen, men når det kommer til teksting via nett så er jeg seriøs og skriver riktig! 

Rart å skrive mye "humor" på tekst.. 

Jeg er en person man må oppleve :) 

Anonymkode: 7510b...c7d

• Liker 1
Skrevet

Vår generasjon er jo totalt uironiske og kjedelige. Humoren har liksom forsvunnet. Man sitter dødsens seriøs og hyller seg selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare kleint å skrive barnslig på nett..

Er du voksen, så oppfør deg som voksen.. 

Er du barnslig, så okey.  Vær deg selv, sikkert noen som liker deg for den du er...

Gjest Blomsterert
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare kleint å skrive barnslig på nett..

Er du voksen, så oppfør deg som voksen.. 

Er du barnslig, så okey.  Vær deg selv, sikkert noen som liker deg for den du er...

Når ble humor det samme som barnslig??

Gjest Blomsterert
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har meldt meg på nettdating nå og chatter litt med forskjellige menn. 

Men de jeg liker, fordi jeg føler de er med på å tulle og tøyse, forsvinner. De vil brått ikke chatte mer med meg. 

Men de kjedelige, de man ikke spøker sammen med, sender melding på melding. Jeg svare høflig men de kjeder meg. For mye small talk. 

Er humor helt feil å bruke når man chatter med menn? Jeg vil ha en mann som får meg til å le, og som jeg kan få til å le. I venneflokken er jeg alltid den dama som sitter med gutta og har det hysterisk festlig. De påstår i hvert fall at jeg er morsom :P 

Spørs hva slags humor.Det fins intelligent humor.Det fins dum humor.Og pinlige "morsomheter".Kommer nok an på hva du serverer.

Skrevet (endret)

Post samtaler så vi får se da.

Ingen stopper når jeg bruker humor :fnise:

Endret av Evilposelos
  • Liker 2
Skrevet

Ville ikke droppet humor, du vil jo møte en mann som er morsom, og som synes du er det. Når det er sagt, så er det ikke like enkelt å være morsom skriftlig, det har jeg selv erfart. Det kan fort over- eller feiltolkes.

AnonymBruker
Skrevet

Den siste kom med et spørsmål om jeg var god på å kysse. Jeg svarte "nei helt elendig ;) ". Det var jo ikke mye humor i det. Var ikke mye fjoll heller. Litt ironisk men det er alt. Da fikk jeg beskjed om at det var en dealbreaker og så forsvant han. For en nisse :P

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ok, så er jeg sikkert barnslig, men jeg er så gammel nå, at det er i grunnen et kompliment ;)

Jeg har profil på et nettdatingsted, og har skrevet en skikkelig tulletekst, og jeg har heller ikke bilde foreløpig, men meldingene har nå ramlet inn an mass likevel. Veldig mange som tar kontakt fordi de synes profilen min er morsom, og da fortsetter vi gjerne både å skrive og møtes etter hvert. I mine øyne er det aldri feil å bruke humor, men det skal sies at det er utrolig mange rare mannfolk på de nettdatesidene.

Forresten, så er det ganske mange rare damer der også. Laget meg en fake manneprofil bare for å sjekke ut "konkurrentene", og det var ikke all verden å hoppe i taket for, for å være ærlig. 

Anonymkode: bceef...99e

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, så er jeg sikkert barnslig, men jeg er så gammel nå, at det er i grunnen et kompliment ;)

Jeg har profil på et nettdatingsted, og har skrevet en skikkelig tulletekst, og jeg har heller ikke bilde foreløpig, men meldingene har nå ramlet inn an mass likevel. Veldig mange som tar kontakt fordi de synes profilen min er morsom, og da fortsetter vi gjerne både å skrive og møtes etter hvert. I mine øyne er det aldri feil å bruke humor, men det skal sies at det er utrolig mange rare mannfolk på de nettdatesidene.

Forresten, så er det ganske mange rare damer der også. Laget meg en fake manneprofil bare for å sjekke ut "konkurrentene", og det var ikke all verden å hoppe i taket for, for å være ærlig. 

Anonymkode: bceef...99e

Jeg er barnslig selv i den forstand at jeg liker å herje og å ha det gøy ;) Men å lage en sånn profil hadde ikke passet meg. Jeg har allikevel noen ganske klare hentydninger om at jeg foretrekker alt annet enn et seriøst stillesittende liv.

Men de som har vært morsomme å skrive med, forsvinner :P Dette er menn som hadde takla å drikke whisky med meg. Ikke mange som gjør det. Og allikevel er jeg veldig feminin også ;) Jaja. Får legge hele nettdatingen på hylla.

Tviler ikke på at det er mange snodige folk der. Helt sikkert snodig jeg også ;) Men bat shit crazy er jeg ikke.

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den siste kom med et spørsmål om jeg var god på å kysse. Jeg svarte "nei helt elendig ;) ". Det var jo ikke mye humor i det. Var ikke mye fjoll heller. Litt ironisk men det er alt. Da fikk jeg beskjed om at det var en dealbreaker og så forsvant han. For en nisse :P

:ler:  Det var såpass ja. Kanskje like greit du ble kvitt han.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, Evilposelos skrev:

:ler:  Det var såpass ja. Kanskje like greit du ble kvitt han.

Ja :P og før det hadde vi litt dypere samtale om egenskaper og interesser. Og da sa han at dette var jo en bra match. 

Men opplevde noe lignende rett før jul også. Hvor han var skikkelig på. Brått ble jeg blokka av han. Vi har felles bekjente så jeg måtte jo forhøre meg litt om han her. Fikk bare beskjed om at jeg skulle være glad jeg ble blokka :P

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er det eneste riktige. Dåner inni meg av småpraten de fleste kommer med.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Okapi skrev:

Nei, det er det eneste riktige. Dåner inni meg av småpraten de fleste kommer med.

Hvorfor finner jeg ingen som deg der da?

Alt for mange driver med small talk. Det er jo bare å være høffelig ovenfor en du aller helst ikke ønsker å snakke med inntil de er fadet ut.

Singellivet assa - ikke for pyser.

Gjest PseudonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det vært meg du hadde sendt det svaret til, så ville jeg blitt så rasende over å ha kastet bort de 5 chatte-minuttene på deg at jeg hadde kastet pcen i veggen, blitt en bitter-pikk, og brukt mesteparten av fritiden min til å skrive kvinnefiendtlige innlegg på KG. 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, PseudonymBruker skrev:

Hadde det vært meg du hadde sendt det svaret til, så ville jeg blitt så rasende over å ha kastet bort de 5 chatte-minuttene på deg at jeg hadde kastet pcen i veggen, blitt en bitter-pikk, og brukt mesteparten av fritiden min til å skrive kvinnefiendtlige innlegg på KG. 

:fnise:

Ja jeg skjønner jo jeg burde kommet med et bedre svar på den der. Burde spurt alle mine ekser om de kunne rangere mine kysseegenskaper på en skala mellom null og ørten. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde trodd at enhver voksen mann ville sett muligheten til å tilby deg opplæring eller øvelse. Du gikk neppe glipp av noe med han der.

Anonymkode: b0196...2ce

• Liker 1
Gjest PseudonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:fnise:

Ja jeg skjønner jo jeg burde kommet med et bedre svar på den der. Burde spurt alle mine ekser om de kunne rangere mine kysseegenskaper på en skala mellom null og ørten. 

Her er forslag til skala du kan bruke:

pain-scale.gif

Skrevet
Den 6.1.2016 at 19.30, AnonymBruker skrev:

Ja :P og før det hadde vi litt dypere samtale om egenskaper og interesser. Og da sa han at dette var jo en bra match. 

Men opplevde noe lignende rett før jul også. Hvor han var skikkelig på. Brått ble jeg blokka av han. Vi har felles bekjente så jeg måtte jo forhøre meg litt om han her. Fikk bare beskjed om at jeg skulle være glad jeg ble blokka :P

Alder på disse guttene? Om de er under 20, tenker jeg svaret ligger der. Synes det er synd du opplever sånne menn da, men de som virker kjedelige i starten kan ha bra humor også, særlig etterhvert :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...