Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er sexavhengig og det er slitsomt. Vet ikke hva jeg skal gjøre og hvordan jeg kommer ut av dette. Jeg har en virkelig stor "potensial" der "nede" og den tvinger meg til å ha sex nesten hver dag. Jeg tenkte at kanskje kjemisk kastrering kunne hjelpe meg men er litt redd.

Jeg trenger gode råd. Kan dere hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ro ned på alkoholen da vet du. Da slipper du en blanding av alkohol og sex avhengighet :fnise:

Nymfoman?

Skrevet
13 minutter siden, Evilposelos skrev:

Ro ned på alkoholen da vet du. Da slipper du en blanding av alkohol og sex avhengighet :fnise:

Nymfoman?

Takk for seriøst og nyttig svar, men jeg drikker ikke alkohol.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du forsøkt terapi hos spesialister på avhengighet?

Anonymkode: a3d30...4ab

Gjest Hummels
Skrevet
5 timer siden, Medoc skrev:

Hei,

Jeg er sexavhengig og det er slitsomt. Vet ikke hva jeg skal gjøre og hvordan jeg kommer ut av dette. Jeg har en virkelig stor "potensial" der "nede" og den tvinger meg til å ha sex nesten hver dag. Jeg tenkte at kanskje kjemisk kastrering kunne hjelpe meg men er litt redd.

Jeg trenger gode råd. Kan dere hjelpe meg?

Kjøp deg mange sexleketøy så du kan kose deg med hver gang du ikke får tilgang til sex. Hjelper for meg :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja da får du kastrere deg og begynne å gå i seremonier med munker eller på yoga sånn at du lærer disiplin til å bruke den seksuelle energien på noe mer konstruktivt :)

Anonymkode: f57c6...0d6

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du forsøkt terapi hos spesialister på avhengighet?

Anonymkode: a3d30...4ab

Ja, det har jeg gjort og det hjelper lite om det hjelper i det hele tatt.

Skrevet
10 timer siden, Hummels skrev:

Kjøp deg mange sexleketøy så du kan kose deg med hver gang du ikke får tilgang til sex. Hjelper for meg :)

Ja skjønner poenget men det er kvinner som tiltrekker meg, ikke selve "kos" og/eller orgasme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...