Gå til innhold

Tips til sexstillinger?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mulig dette er et dumt spørsmål, men jeg lurer på hvilken stillinger en kan føles "trangere" i? Jeg fødte for 6 mnd siden, føler meg litt videre, til tross for at jeg gjør knipeøvelser. Det er dog ingen problem, både jeg og mannen kommer:) Men det må da være noen stillinger som er bedre enn andre ift det?

Anonymkode: 91911...e9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig dette er et dumt spørsmål, men jeg lurer på hvilken stillinger en kan føles "trangere" i? Jeg fødte for 6 mnd siden, føler meg litt videre, til tross for at jeg gjør knipeøvelser. Det er dog ingen problem, både jeg og mannen kommer:) Men det må da være noen stillinger som er bedre enn andre ift det?

Anonymkode: 91911...e9f

Bakfra kanskje... 

Jeg har selv født barn, og merket forandringer på kroppen på alle måter før fødsel og etter fødsel. Jeg hadde helt stramme store bryster før fødsel... Brystene ble slappe etter fødsel.... Jeg fikk også sjokk da legen på sykehuset fortalte etter fødselen: Nå har du født... og etter fødselen så kommer faktisk kroppen din til å forandre seg.. og faktisk sexlivet vil aldri bli så bra som før..... - men jeg opplevde ikke at sexen var dårligere enn før... Selve samleiene ble bedre for meg, for jeg var så stram i fitta før fødsel at jeg hadde vondt når jeg hadde sex... så for meg var det bra å føde på den måten. 

AnonymBruker
Skrevet

Knip knip knip! Jeg har vært heldig, så aldri vært så trang som nå etter å ha født to stk 5kgs barn :fnise: Men, stillinger; Bakfra blir du trangere, og misjonæren bare med bena dine på hans skuldre. Også om du ligger på siden i fosterstilling på en måte, ikke skje, men at han står på samme måte som i misjonæren (Åh, jeg er så dårlig på stillingsnavn). Prøv å knip når han er inni deg :)

Anonymkode: 6222c...13d

• Liker 1
Skrevet
31 minutter siden, Meline37 skrev:

Bakfra kanskje... 

Jeg har selv født barn, og merket forandringer på kroppen på alle måter før fødsel og etter fødsel. Jeg hadde helt stramme store bryster før fødsel... Brystene ble slappe etter fødsel.... Jeg fikk også sjokk da legen på sykehuset fortalte etter fødselen: Nå har du født... og etter fødselen så kommer faktisk kroppen din til å forandre seg.. og faktisk sexlivet vil aldri bli så bra som før..... - men jeg opplevde ikke at sexen var dårligere enn før... Selve samleiene ble bedre for meg, for jeg var så stram i fitta før fødsel at jeg hadde vondt når jeg hadde sex... så for meg var det bra å føde på den måten. 

For en gangs skyld var det positivt å bli slappere i fitta :)

Skrevet

Bakfra litt hardt. Du underst mann på topp. Knipe bruke litt finger og nyte

3 minutter siden, makar skrev:

For en gangs skyld var det positivt å bli slappere i fitta :)

Skrevet
9 minutter siden, Kubikk skrev:

Bakfra litt hardt. Du underst mann på topp. Knipe bruke litt finger og nyte

ja Kniiiipeøvelser er viktige når man har født barn! :) 

Skrevet
51 minutter siden, Meline37 skrev:

Og litt hardt .nok litt forskjell

Skrevet
1 time siden, Meline37 skrev:

3 da blir det romslig til slutt

Skrevet

Og det som kom ut er mye større en det som skal inn

Skrevet

Kan man få ut noen unger så er det ikke så vanskelig å tilfredstille en mann. Skje eller litt på siden

Skrevet
1 minutt siden, Kubikk skrev:

Kan man få ut noen unger så er det ikke så vanskelig å tilfredstille en mann. Skje eller litt på siden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...