Gå til innhold

Slette eller beholde Tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rett før jul gikk jeg på en smell, og gjorde at jeg ikke kan ses på Tinder. Jeg har satt datingen på en pause og skal fokusere på meg selv, min karriere og livsstilsendring, og altså gå ned i vekt og bli sexy.

Jeg har ikke daglig kontakt med noen av matchene mine, men noen av de har vi en løs avtale med om å treffes mot sommeren etc (vet det er langt fram i tid, men er folk som reiste på utveksling/jobb etc). Jeg har de ikke på noen andre sosiale medier,ei heller telefon nr. 

Når jeg føler meg klar så vil jeg jo tilbake på Tinder, men skal jeg da begynne fra scratch med en ny konto og ingen gamle matcher? Men da mister jeg jo kontakten HELT med de gamle. Eller skal jeg fortsette der jeg slapp, og eventuelt gi slipp på de som har valgt meg fekk før?

Anonymkode: 20b34...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du skal fortsette med den gamle kontoen din. Da mister du ikke de du har, og du har fortsatt mulighet for nye matcher. Jeg ser at mange ganger får jeg opp igjen menn jeg selv har valgt vekk tidligere. Så da vil du nok også få opp noen som eventuelt har valgt deg vekk tidligere.

Anonymkode: ac9ad...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Ville fortsatt der du slapp. Du kan vel se hvem som har "beholdt" deg og ikke? Hvis noen av de du har en løs avtale med fortsatt er der kan du jo ta opp igjen kontakten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å fortsette der du slapp og om du ser at noen av dine gamle matcher fremdeles er aktive så er det jo bare å fyre løs en melding om du har lyst til å gjennoppta kontakten med noen av de :)

Anonymkode: 2b3fe...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...