AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #1 Skrevet 6. januar 2016 Og du som har tenkt å komme med det standard kjedelige kg svaret; "gå til psykolog, snakk med fastlegen " la vær å svare. Men saken er den at jeg kan være kjempeglad. Heg kan komme lett over ens med folk. Men så, skjer det EN ting, så kan jeg faktisk bli pottesur. Var så glad på mandag. Og i går. Men i dag, har jeg vært irritabel og ikke tålt trynet på folk. Nedtur! Anonymkode: 1800e...261 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #2 Skrevet 6. januar 2016 Det du omtaler som ustabil hjerne kan være noe psykisk. Så om du ikke orker "gå til fastlegen/psykolog" så må du nesten leve med det. Det er nemlig der løsningen er. Jeg kan nevne to muligheter (av flere): bipolar lidelse og emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse. Som sagt, det er ikke sikkert dette har noe med saken å gjøre, men det du opplever med store opp- og nedturer er kjennetegn for disse diagnosene. Anonymkode: 441b2...6c2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #3 Skrevet 6. januar 2016 Jeg er bipolar og har slike svingninger du skriver om her. Men også mye annet, selvfølgelig. Anonymkode: 53cff...a86
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #4 Skrevet 6. januar 2016 Ikke alt slikt er sykelig, det kan være normale humørsvingninger. Går du på p-piller/hormonprevensjon? Mange opplever å bli veldig humørsyke av det. Anonymkode: c117c...3a2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #5 Skrevet 6. januar 2016 Det kan også ha noe med hva du spiser å gjøre. Anonymkode: a0709...26a
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #6 Skrevet 7. januar 2016 Det heter puberteten eller evn voksenhormoner. Anonymkode: 0534f...657
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå