..... Skrevet 6. januar 2016 #1 Skrevet 6. januar 2016 Jeg holder på å fryse meg ihjel om dagene. Fryser nesten konstant og kan f.eks ikke få i kortermet annet så midt på sommern, og skjerf i halsen har jeg alltid. Men om natta blir jeg skikkelig varm. Nå i denne perioden hvor vi har hatt mildvær har det ikke vært så ille. Da har jeg hatt varmeteppe på i senga. Nå er det 13 minusgrader, og jeg svetter på natta til tross for at vinduet står på vidt gap. Noen som har det på samme måte?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #2 Skrevet 6. januar 2016 Det er vel sjelden noen går i kortermet om vinteren..? Bruk ull både på over- og underkroppen, og viktigst: på beina. Pierre Robert har fine, tynne ulltrøyer som ikke vises så veldig under vanlige topper. Hvilken type dyne har du? Om jeg har vinduet åpent om natta på kalde netter pakker jeg dyna ekstra godt rundt meg i søvne. Det fører til at jeg våkner veldig svett. Du kan enten bytte dyne (om du har samme problem), eller lufte før du legge dreg og lukke vinduet om natta. Et annet alternativ er å gå til legen. Nattesvette kan være et symptom på at noener galt. Vil ikke skremme deg, men vedvarer dette og er veldig plagsomt bør du få sjekket det ut. Anonymkode: 1b307...c29
..... Skrevet 6. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2016 Jeg kler godt på meg på vinterstid, altså. Men, kjennes ut som at jeg fryser innenfra. Skikkelig ubehagelig! har vanlig dyne som jeg bruker nesten hele året. Men, tror ikke jeg pakker dyna noe mer rundt meg nå enn ellers.
..... Skrevet 6. januar 2016 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2016 Jeg er 32.... Litt tidlig kanskje? Og er aldri varm på dagtid.
Gjest chisandra Skrevet 7. januar 2016 #6 Skrevet 7. januar 2016 14 timer siden, ..... skrev: Jeg er 32.... Litt tidlig kanskje? Og er aldri varm på dagtid. Da er det vel litt tidlig, ja.
Illy Skrevet 7. januar 2016 #7 Skrevet 7. januar 2016 Jeg har det på samme måte, bunnfrossen på dagtid, som en varmeovn på natta. Aner ikke hvorfor. Jeg har alltid vært slik, så jeg mistenker ikke at det er noe galt. Om det har oppstått i det siste, er det en idé med en tur til legen.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #8 Skrevet 13. august 2020 Føler med deg, slik har jeg det og, og jeg er 19.. Anonymkode: b0717...5ce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå