Gå til innhold

Jeg er så fortvilet!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Trenger bare å få ut litt.. ADVARSEL - langt innlegg! Håper noen tar seg tid til å svare! :) 
Det har seg sånn at jeg har vært sammen med samboeren min (også forloveden) i ca. 1 1/2 år nå. Helt siden starten har det vært lite sex.
Det har kommet unnskyldning på unnskyldning fra hans side, og jeg vet faktisk ikke om det rett og slett er sant, eller om han lyver fordi han ikke vil ha sex med meg. 

I starten var han sykmeldt på grunn av kvalme, og av samme grunn kunne vi ikke ha sex. Greit nok. Det var tøft, da forholdet var helt nytt og jeg hørte om alle rundt meg som pulte som noen kaniner når de var nyforelsket, mens vi hadde sex max 1-2 ganger i uken.

Så gikk kvalmen over, men på grunn av denne kvalmen og alle avvisningene jeg hadde fått pga den ble jeg så usikker på meg selv at jeg ikke turte å ta initiativ lenger. Vi har hatt så mange prater om sex gjennom forholdet at jeg kan ikke telle, og det blir lovd gull og grønne skoger hver gang. Han var ikke flink til å ta initiativ han heller, så det ble veldig lite. Etterhvert prøvde jeg å ta mer initiativ, blandt annet med å kle meg opp i sexy undertøy og kom nydusjet inn på stuen. Han ble helt stum, fortalte at han måtte drite.... Så gikk han og dusjet, og da han kom ut igjen fortalte han at han hadde så mye kløe i kroppen at han ble kvalm av det - ingen sex. Han sliter med kløe, og klør seg kvalm veldig ofte. 

Ellers har jeg prøvd meg frem og fått svar om at han bare skal spise etc... Har kommet naken inn på stuen mange ganger, lagt med ned og skrevd, men ingenting. Det har funket et par ganger. 

Ellers kommer han med unnskyldninger om at det er for sent på kvelden, han har hodepine etc. Vi hadde (nok)  en alvorsprat om sex i forigår, trodde det skulle bli ordning på det. Men så kom det i går - det var for sent på kvelden.. Og i dag la vi oss tidligere for at vi skulle rekke en liten omgang, men da han kom ut fra badet var han plutselig skjelven, hadde hodepine osv.. Tingen er at jeg vet ikke om det er sant eller ikke, jeg føler at han ikke tenner på meg i det heletatt. Men igjen, jeg kan jo ikke motbevise at han har hodepine, er kvalm osv.

Det gjør så utrolig vondt, fordi jeg er veldig glad i sex. Jeg er i begynnelsen av 20årene, han er i slutten av 20årene. Han er min andre sexpartner, så har bare opplevd sex med en annen person før, der det var veldig mye sex. Han har hatt sex med mange fler, så er ikke sikkert han har det behovet som jeg har. Jeg vil ikke sitte der som 40åring og nesten ikke ha opplevd sex, om vi fortsatt er et par. Men vi fungerer så utrolig bra på alle andre punkt, men sexlivet og egentlig generelt kosing osv er det ikke mye av. Dette gjør at jeg blir så utrolig usikker, vet ikke helt hva jeg skal si eller gjøre. Jeg elsker han så utrolig høyt, og kan ikke se for meg å leve uten han, men klarer heller ikke å leve uten sex. 

Han har sagt at han synes det er vanskelig å ta initiativ og glede seg til sex fordi det har vært så mye styr med sexen i løpet av forholdet, men at han ville prøve, fordi han visstnok er like glad i sex som meg.. 

Hva tenker dere? Kan det faktisk være at han bare har vært uheldig, eller tenker dere at han ikke tenner på meg? Jeg føler på meg at han elsker meg, og at han liker meg. Men tror bare at han ikke tenner på meg, men det gjør så utrolig vondt. Vurderer å bare se hvordan det går nå fremmover, at det blir så mye prat om sex kan jo gjøre det enda vanskeligere vil jeg tro. Men om det ikke fungerer, hva skal jeg si? 

Anonymkode: de369...db1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enkelte mennesker er ikke opptatt av sex. Samboeren din er tydeligvis en av dem (oss).

Anonymkode: e791b...d63

• Liker 1
Skrevet

Sex er kjempeviktig i et forhold. Hvis du også synes det synes jeg du bør revurdere hele fyren. Jeg unner deg å oppleve masse bra sex. Ikke gift deg med denne mannen om det ikke mot formodning blir total forandring. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han burde snakke med noen om problemet. Høres ut som om han har hengt seg veldig opp i det. Evnt er han ikke så interessert i sex og det må og være OK, men da må han si det. Da kan du ta stilling til situasjonen.

Anonymkode: 13413...420

AnonymBruker
Skrevet

Hvis din initiativ til sex er å komme naken ut i stua, legge deg ned og skreve, så forstår jeg godt at mannen blir litt skjelven.  

Tror du må senke skuldrene, puste med magen og flørte litt. Være tiltrekkende og sexy uten å være vulgær. Tror du skremmer vannet av den stakkars mannen :fnise:.

Anonymkode: 4ac75...d30

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han savner jakten? Han vet at du er der hele tiden, at du alltid er på kan få han til og ikke tenne? Hmm, tenning kan være komplekse greier.., men synes du skal prøve å ta mer avstand seksuelt å se om han da evt våkner? Lat som om du ikk er interessert i han seksuelt lenger, bare for å teste han. Hvis han fortsatt er helt av, kan det være som noen skrev lenge opp, at han ikke er så seksuell av seg. 

Anonymkode: 00406...7a0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis din initiativ til sex er å komme naken ut i stua, legge deg ned og skreve, så forstår jeg godt at mannen blir litt skjelven.  

Tror du må senke skuldrene, puste med magen og flørte litt. Være tiltrekkende og sexy uten å være vulgær. Tror du skremmer vannet av den stakkars mannen :fnise:.

Anonymkode: 4ac75...d30

Dette tenkte jeg også :lol:

Flørt mer, ikke legg sexpress på ham gjennom flørtingen, ikke prat så mye mer om det på en stund. Gi ham rom. Ellers drepes lysten.

Kjenner til dette, jeg har vært i samme situasjon. Det høres ut som dere ikke matcher helt, du vil bli såret og han kvalt om dere ikke tar tak i dette. 

Min kjæreste forandret seg aldri, men nå er presset borte og jeg stiller mer opp som en kjæreste uten å forvente at han hopper på meg :) Mye mer sex nå! Måtte selv innse at sex var forskjellig for oss, og at det ikke var meg som var uattraktiv. 

Anonymkode: 2ad82...6df

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette tenkte jeg også :lol:

Flørt mer, ikke legg sexpress på ham gjennom flørtingen, ikke prat så mye mer om det på en stund. Gi ham rom. Ellers drepes lysten.

Kjenner til dette, jeg har vært i samme situasjon. Det høres ut som dere ikke matcher helt, du vil bli såret og han kvalt om dere ikke tar tak i dette. 

Min kjæreste forandret seg aldri, men nå er presset borte og jeg stiller mer opp som en kjæreste uten å forvente at han hopper på meg :) Mye mer sex nå! Måtte selv innse at sex var forskjellig for oss, og at det ikke var meg som var uattraktiv. 

Anonymkode: 2ad82...6df

Haha, oi! ser hvordan dere tenker ja.... kan legge til at han har sagt at han vil jeg skal gjøre det.....At det var en av måtene å få han interessert på

Men ja, jeg kan jo prøve å late som om jeg ikke er så interessert i han seksuelt, se om det fungerer. For det er jo sant - han vet jo at jeg kommer til å si ja uansett! 

TS

• 3 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Kan han slite med angst? Prestasjonsangst? Jeg merker selv at om det er lang tid mellom meg og samboer har sex så blir jeg litt nervøs, skjelven og litt angst nesten! Kanskje han burde prate med noen om problemene sine, og når ting har blitt knytt opp i for han så kan du kanskje få bli med på samtale å løse opp i ting sammen! 😉

Anonymkode: eb54a...8a4

Skrevet (endret)

Jeg tenkte med en gang at dette er en homofil mann som kamuflerer sin legning.  Situasjonen du beskriver er langt fra normal, og enn så  lenge det ikke samsvarer med dine behov for sex og nærhet burde du avbryte forlovelsen. 

Om det var kløe og kvalme som var rotårsaken her, ville han benyttet anledningen til ett ligg i de symptomfrie stundene. 

Det er svært vanskelig på sikt å leve uten den nærheten du allerede nå beskriver. Dessverre. Følg magefølelsen så unngår du mange ulykkelige stunder. 

Endret av Kvalitet
  • Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Han tror nok at du har store forventninger til sexen og da føler han et press. Vær litt tilbakeholden og ikke virke så interessert i sex fra han. Kanskje han da savner oppmerksomheten litt og vil prøve seg?

Hvis ikke, så må du nok bare se deg om etter en ny partner, som er like gal etter sex som deg. Jeg hadde iallefall ikke holdt ut i et forhold der jeg nesten ikke fikk sex. Og det handler jo ikke bare om at jeg vil ha sex, men om at jeg vil bli sett, begjært og føle meg ønsket :)

Lykke til TS, jeg føler virkelig med deg :kghjerte:

Gjest Coolaid
Skrevet

Snakk sammen. 

Kan dere bli enige om at det ikke skal være noe som helst press, men at det skal være litt fremgang på sex og intim fronten?

Hva med å bli enig i å nullstille dere, glemme alle problemer osv og nærme dere hverandre litt etterhvert uten at det er krav om sex, orgamser, eller hva som helst. Bare begynn å ta på hverandre og gi hverandre gode følelser som kan vekke litt kåthet i dere. 

Denne mannen må ikke oppleve noe som helst press når det kommer til sex, da blir det ingenting. Start i det små, masser hverandre en kveld? 

Skrevet
3 timer siden, Kvalitet skrev:

Jeg tenkte med en gang at dette er en homofil mann som kamuflerer sin legning.  Situasjonen du beskriver er langt fra normal, og enn så  lenge det ikke samsvarer med dine behov for sex og nærhet burde du avbryte forlovelsen. 

Jeg tenkte det samme.

Det er greit nok at det er blitt "mas" rundt sex nå, men TS skriver jo tydelig at det har vært labert helt fra starten. Ergo var han ikke interessert i sex med henne selv før hun begynte å ta aktivt initiativ, og før dette ble et tema. 

TS - du er ung og har livet foran deg. Du har kun hatt EN sexpartner før dette. Ta det som en erfaring og gå videre. Hva enn det er, så er dere ikke kompatible. Det skal faktisk ikke være så mye jobb. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Den Tuesday, January 05, 2016 at 1.01, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Trenger bare å få ut litt.. ADVARSEL - langt innlegg! Håper noen tar seg tid til å svare! :) 
Det har seg sånn at jeg har vært sammen med samboeren min (også forloveden) i ca. 1 1/2 år nå. Helt siden starten har det vært lite sex.
Det har kommet unnskyldning på unnskyldning fra hans side, og jeg vet faktisk ikke om det rett og slett er sant, eller om han lyver fordi han ikke vil ha sex med meg. 

I starten var han sykmeldt på grunn av kvalme, og av samme grunn kunne vi ikke ha sex. Greit nok. Det var tøft, da forholdet var helt nytt og jeg hørte om alle rundt meg som pulte som noen kaniner når de var nyforelsket, mens vi hadde sex max 1-2 ganger i uken.

Så gikk kvalmen over, men på grunn av denne kvalmen og alle avvisningene jeg hadde fått pga den ble jeg så usikker på meg selv at jeg ikke turte å ta initiativ lenger. Vi har hatt så mange prater om sex gjennom forholdet at jeg kan ikke telle, og det blir lovd gull og grønne skoger hver gang. Han var ikke flink til å ta initiativ han heller, så det ble veldig lite. Etterhvert prøvde jeg å ta mer initiativ, blandt annet med å kle meg opp i sexy undertøy og kom nydusjet inn på stuen. Han ble helt stum, fortalte at han måtte drite.... Så gikk han og dusjet, og da han kom ut igjen fortalte han at han hadde så mye kløe i kroppen at han ble kvalm av det - ingen sex. Han sliter med kløe, og klør seg kvalm veldig ofte. 

Ellers har jeg prøvd meg frem og fått svar om at han bare skal spise etc... Har kommet naken inn på stuen mange ganger, lagt med ned og skrevd, men ingenting. Det har funket et par ganger. 

Ellers kommer han med unnskyldninger om at det er for sent på kvelden, han har hodepine etc. Vi hadde (nok)  en alvorsprat om sex i forigår, trodde det skulle bli ordning på det. Men så kom det i går - det var for sent på kvelden.. Og i dag la vi oss tidligere for at vi skulle rekke en liten omgang, men da han kom ut fra badet var han plutselig skjelven, hadde hodepine osv.. Tingen er at jeg vet ikke om det er sant eller ikke, jeg føler at han ikke tenner på meg i det heletatt. Men igjen, jeg kan jo ikke motbevise at han har hodepine, er kvalm osv.

Det gjør så utrolig vondt, fordi jeg er veldig glad i sex. Jeg er i begynnelsen av 20årene, han er i slutten av 20årene. Han er min andre sexpartner, så har bare opplevd sex med en annen person før, der det var veldig mye sex. Han har hatt sex med mange fler, så er ikke sikkert han har det behovet som jeg har. Jeg vil ikke sitte der som 40åring og nesten ikke ha opplevd sex, om vi fortsatt er et par. Men vi fungerer så utrolig bra på alle andre punkt, men sexlivet og egentlig generelt kosing osv er det ikke mye av. Dette gjør at jeg blir så utrolig usikker, vet ikke helt hva jeg skal si eller gjøre. Jeg elsker han så utrolig høyt, og kan ikke se for meg å leve uten han, men klarer heller ikke å leve uten sex. 

Han har sagt at han synes det er vanskelig å ta initiativ og glede seg til sex fordi det har vært så mye styr med sexen i løpet av forholdet, men at han ville prøve, fordi han visstnok er like glad i sex som meg.. 

Hva tenker dere? Kan det faktisk være at han bare har vært uheldig, eller tenker dere at han ikke tenner på meg? Jeg føler på meg at han elsker meg, og at han liker meg. Men tror bare at han ikke tenner på meg, men det gjør så utrolig vondt. Vurderer å bare se hvordan det går nå fremmover, at det blir så mye prat om sex kan jo gjøre det enda vanskeligere vil jeg tro. Men om det ikke fungerer, hva skal jeg si? 

Han virker som en sær fyr, men sånn er det bare i noen forhold.  Jeg er mann og har vært gift i mange år.  Har det på samme måte som deg. 

Man blir til slutt lei og gir opp hele greia.  Jeg tar meg for det meste av meg selv nå. Kjedelig...

Anonymkode: 64948...d8a

AnonymBruker
Skrevet

Enten er han asksuell eller så har han en seksuell legning han enten skjuler eller ikke vil akseptere. Når det ikke har endret seg på så lang tid, så tror jeg neppe du opplever noen endring fremover heller. Kløe og kvalme høres mest ut som unnskyldninger for å ikke ha sex. Eller så er det en sykdom han skjuler. 

Anonymkode: 3164b...52f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...