Gå til innhold

Er telefonsex ok eller slutty?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har et avstandsforhold med en mann, vel vi er ikke helt sammen enda, men har lagt fremtidsplaner og ønsker å oppfylle de med hverandre når det passer litt bedre inn i livene våres (vi jobber i hver vår by foreløpig men er helt bevisste på at det bare er midlertidig og at vi skal starte på nytt sammen et annet sted). Vi snakker på telefon hver dag, men har ikke vært intime med hverandre når vi har møttes enda. Vi prater om løst og fast, og dype ting og connecter godt.
Siden vi alltid ringer hverandre for å i god natt har jeg i det siste fått lyst til å ha litt telefonsex, det blir jo litt seksuelt ladet når vi begge forteller at vi ligger i sengen å tenker på hverandre og at vi skal drømme om hverandre. Jeg tenker ikke på telefonsex "all the way" men litt mer flørt om "hva ville d gjort hvi du var her? skulle ønske du var her nå så jeg kunne xxxx med deg" osv  - hva syns dere om det? For tidlig siden vi ikke har hatt sex enda? Det går uker og måneder mellom hver gang vi møtes så derfor har ikke anledningen til sex passet enda, men jeg har blitt veldig glad i han og tiltrukket av han så vil på en måte ta det til next level men vil ikke at han skal få dårlig inntrykk av meg heller?! Vi har småhintet litt som "skal drømme om deg og meg/den fine kroppen din" osv, men så fniser vi det bort og sier "nei glem det" og fniser litt igjen før vi sier god natt. Er jeg slutty om jeg fortsetter?

Anonymkode: e60a4...d9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Saurus

Du legger opp til et utrolig kjipt liv og forhold om du stopper fordi du føler noe er slutty.

Den telefonflørtinga er ganske langt fra slutty, men når det er sagt er livet for kort til å leke skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ingenting galt i å spice opp avstandsforholdet med litt telefonsex. Det er jo en fin måte å hindre at det blir for vennskapelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du er ikke slutty! Dere er jo (nesten) i et forhold, da er det bare bra å være kinky. Kan anbefale å bruke skype også, gir en ekstra dimensjon til sexen å se på at den andre onanerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er galt med å være litt slutty??:lur:

men altså, du er ikke det dersom du definerer ordet negativt. Dere dater jo, er sammen omtrent. Og da er det helt innafor og aller høyst nødvendig med litt telefonsex. Støtter forslaget om skype!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ok takk for svar alle! :) Jeg trodde det var unormalt og litt på grensen, men forstår nå at det er helt normalt og innafor!
Gleder meg til i kveld :) Hehe!

Anonymkode: e60a4...d9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...