Gå til innhold

Han liker ikke blowjobs

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke verdens største dilemma men: 

Typen min liker ikke å bli sugd! Dette er "spesialiteten" min og noe jeg vet jeg er helt rå på. Så hva i all verden gjør jeg nå? Han slikker meg og han liker det, vil gjøre gjengjeld men føler ikke en runk har den samme effekten. 

I tidligere forhold har jeg hatt stor glede av å dra ned buksa med ett forførende blikk og sette meg på kne når mannen har fortjent noe ekstra eller som en del av forspillet, eller dra han inn på badet på fest e.l. Nå føler jeg meg litt rådvill, kjedelig, lite spontan og keitet rett og slett.

Slik situasjonen er nå så stryker jeg han over hele kroppen, runker han, leker med ballene og brystvortene når han begynner å bli varm, skulle bare ønske jeg hadde noe til de gangene jeg vil komme kjapt i humør evt ikke gidder å ha sex. Forslag?

Anonymkode: 75567...46b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ikke blowjobs? Er det mulig? Har han sagt noe om grunnen til at han ikke liker det eller bare liker han det ikke?

AnonymBruker
Skrevet

Mennesker er forskjellig, men når det kommer til å bli sugd vil jeg anta at de fleste menn er lik. Alle elsker det, iallefall de jeg kjenner. Selv har jeg ikke gleden av å våkne opp av å bli sugd *en drøm jeg har*, men den tid kommer. Spør hvorfor han ikke liker det.

Anonymkode: 63cb9...122

Skrevet

Hva er grunnen til at han ikke liker det? Har vært med menn som har påstått at de ikke får så stor glede av bj, men alle har skiftet mening etter jeg har sugd. Mange jenter er dårlige på suging, og derfor tror menn at alle er like dårlige/de tror ikke det er godt å bli sugd.

• Liker 2
Skrevet

Mann som ikke liker blowjobs, den var ny :)

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, frk91 skrev:

Hva er grunnen til at han ikke liker det? Har vært med menn som har påstått at de ikke får så stor glede av bj, men alle har skiftet mening etter jeg har sugd. Mange jenter er dårlige på suging, og derfor tror menn at alle er like dårlige/de tror ikke det er godt å bli sugd.

Dette her er samme svaret jeg får fra menn når jeg sier jeg ikke liker å bli slikket.
"Du må bare finne riktig mann som KAN det" .   Nei, nei jeg må faktisk ikke det, slikking har alltid vært totalt uinteressant for meg, gir meg beng i hvor mange andre som nyter det. 

Kjæresten min liker heller ikke å bli sugd, syns det er helt greit, han har lov til å he de preferanser han ønsker, tar meg ikke nær av det. Vi foretrekker å pule skikkelig enn oral. Finnes så mye annet man kan gjøre som forspill, som er mye mer spennende og digg.

Anonymkode: ae14a...721

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Aye skrev:

Liker ikke blowjobs? Er det mulig? Har han sagt noe om grunnen til at han ikke liker det eller bare liker han det ikke?

Han sier det ikke gir han noe spesielt og at han ikke har interesse av å motta... Jeg gjorde det i begynnelsen av forholdet, før han ble komfortabel nok til å si at han ikke var noe glad i det. Fikk "trøstepremien" at mine var de beste han hadde hatt, men fortsatt ikke noe han likte så godt. 

Jeg ba han fortelle meg hva han likte slik at jeg kunne tilpasse, noen liker deepthroat og noen liker tunge på strengen bedre osv. Og det var vel først da han sa rett ut at han foretrakk å la være! 

Dette har jo som sagt vært min greie og jeg har fått menn til å vri seg i nytelse og hylle meg som en gudinne omtrent,  men nå føler jeg at jeg har mistet det lille ekstra som gjør meg skikkelig god i senga.

Det skal også sies at det tok tid før jeg fikk runke han også, han har stram forhud og har blitt behandlet ganske røft av jenter som har røsket til, stakkars.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette her er samme svaret jeg får fra menn når jeg sier jeg ikke liker å bli slikket.
"Du må bare finne riktig mann som KAN det" .   Nei, nei jeg må faktisk ikke det, slikking har alltid vært totalt uinteressant for meg, gir meg beng i hvor mange andre som nyter det. 

Kjæresten min liker heller ikke å bli sugd, syns det er helt greit, han har lov til å he de preferanser han ønsker, tar meg ikke nær av det. Vi foretrekker å pule skikkelig enn oral. Finnes så mye annet man kan gjøre som forspill, som er mye mer spennende og digg.

Lyst til å dele noen triks? Ingenting jeg heller vil enn at han skal ha det like deilig som meg... Tror jeg har godt av å utvide horisonten og siden dette er mannen i mitt liv kan jeg jo ikke seile videre på suging heller. Trodde jeg var safe med å "spesialisere" (lese bøker, Google, se instruksjonsvideoer og øve MASSE på ekskjærester) meg på det for det er jo noe "alle" liker, men den gang ei.

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lyst til å dele noen triks? Ingenting jeg heller vil enn at han skal ha det like deilig som meg... Tror jeg har godt av å utvide horisonten og siden dette er mannen i mitt liv kan jeg jo ikke seile videre på suging heller. Trodde jeg var safe med å "spesialisere" (lese bøker, Google, se instruksjonsvideoer og øve MASSE på ekskjærester) meg på det for det er jo noe "alle" liker, men den gang ei.

Hjelper ikke å spørre meg :P Du må jo spørre han det gjelder, hva HAN liker. Snakk sammen.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes selv det er helt ok med en blowjob, ingenting magisk.  Har aldri kommet av det.

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sier det ikke gir han noe spesielt og at han ikke har interesse av å motta... Jeg gjorde det i begynnelsen av forholdet, før han ble komfortabel nok til å si at han ikke var noe glad i det. Fikk "trøstepremien" at mine var de beste han hadde hatt, men fortsatt ikke noe han likte så godt. 

Jeg ba han fortelle meg hva han likte slik at jeg kunne tilpasse, noen liker deepthroat og noen liker tunge på strengen bedre osv. Og det var vel først da han sa rett ut at han foretrakk å la være! 

Dette har jo som sagt vært min greie og jeg har fått menn til å vri seg i nytelse og hylle meg som en gudinne omtrent,  men nå føler jeg at jeg har mistet det lille ekstra som gjør meg skikkelig god i senga.

Det skal også sies at det tok tid før jeg fikk runke han også, han har stram forhud og har blitt behandlet ganske røft av jenter som har røsket til, stakkars.

Hm.. Må være den røffe behandling av andre jenter som har fått han til å ikke like det da, men du kunne da spurt om du kunne fått prøvd og likte han det ikke så kunne du stoppet. Han har vel ikke fått prøvd hvor flink du er. Han kan vel ikke nekte helt og la deg få prøve?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke opplevd blowjobs som det helt store. Det er godt, men jeg foretrekker handjob eller samleie. 

Kanskje mine partnere ikke har vært så flinke... 

Anonymkode: 08a7c...82d

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Aye skrev:

Hm.. Må være den røffe behandling av andre jenter som har fått han til å ikke like det da, men du kunne da spurt om du kunne fått prøvd og likte han det ikke så kunne du stoppet. Han har vel ikke fått prøvd hvor flink du er. Han kan vel ikke nekte helt og la deg få prøve?

Jeg gjorde det litt i begynnelsen, ikke som en "hovedrett" med mål om at han skulle komme, men som en del av forplay. Etter ett par ganger så fortalte han, når vi snakket om hva vi likte, at han aldri hadde likt å bli sugd noe særlig, jeg var den som hadde gjort det best men det var fortsatt ikke noe han følte han fikk noe utav.

Helt ærlig så ble jeg litt fornærmet og har ikke prøvd siden, men kanskje det er på tide å blåse støv av gamle kunster og virkelig vise hva han går glipp av.

Tror neppe han hadde nektet meg, men jeg tenker det er som den der "kom her" bevegelsen enkelte på død og liv skal gjøre når de fingrer, det er mange som liker det men for oss som ikke liker det er det som å motta en arkeologisk utgraving av musa... Vi skal snart i bryllup og sove på hotell, jeg føler det er en utmerket mulighet til å dra fram noe sexy undertøy og å gjøre ting annerledes enn hjemme. 

Skrevet

Du kan jo hinte om at du vil suge han fordi du selv tenner på å gi han nytelse. Hvis han vet at du elsker å gjøre det, kan det føre til at han selv nyter det mer. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjelper ikke å spørre meg :P Du må jo spørre han det gjelder, hva HAN liker. Snakk sammen.

Haha, du sier noe der. Jeg har selvfølgelig spurt og gravd, svaret er at han liker det jeg gjør... Noe jeg forsåvidt ikke tviler på, men jeg vil få han til å virkelig bli blåst av banen, det eneste jeg har funnet til nå er å gi lette klyp i brystvortene, rett før klimaks, da får jeg reaksjonen jeg ønsker meg. Det måtte jeg finne ut selv. Men skulle gjerne hatt noe å starte med og noe jeg kan bruke underveis. Spesielt siden han slikker som en gud og jeg nesten står i bro i ren nytelse.

Av en eller annen grunn har jeg ett sterkt behov for å være den beste sexpartneren de jeg har sex med har hatt, jeg går virkelig inn for å finne ut hver enkelt sine knapper. I dette forholdet er det ekstra viktig men til nå føler jeg meg bare ok. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, frk91 skrev:

Du kan jo hinte om at du vil suge han fordi du selv tenner på å gi han nytelse. Hvis han vet at du elsker å gjøre det, kan det føre til at han selv nyter det mer. 

Ja kanskje det :) Det jeg tenner på med det er jo å se opp på partneren i mens å se hvor kåt mine handlinger gjør han, så kanskje det er mulig å få i gang en kjedereaksjon? 

AnonymBruker
Skrevet

Om 5 år og to småbarn så er du dritglad for at du slipper blowjobs ;) 

Anonymkode: 53530...18a

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja kanskje det :) Det jeg tenner på med det er jo å se opp på partneren i mens å se hvor kåt mine handlinger gjør han, så kanskje det er mulig å få i gang en kjedereaksjon? 

Det funket i allefall på meg når typen min "presset på" for å få slikke meg. Jeg trodde ikke jeg likte det, men å høre og se hvor mye han likte det, gjorde at jeg til slutt også likte det :) Jeg måtte faktisk også lære han å like blowjobs. Han syntes det var helt greit, men hadde aldri klart å komme av det før han møtte meg. Nå elsker han det:biggrin:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om 5 år og to småbarn så er du dritglad for at du slipper blowjobs ;) 

Anonymkode: 53530...18a

Hehe, vår yngste er faktisk straks tre år og vi er ferdig med barn så det akkurat blitt interessant med mer en kjapp runde før noen av barna våkner :P Vi har som nyttårsløfte å piffe opp sexlivet.

Skjønner at forholdet kanskje virket ferskere på skrivemåten men vi har altså vært sammen en stund. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, frk91 skrev:

Det funket i allefall på meg når typen min "presset på" for å få slikke meg. Jeg trodde ikke jeg likte det, men å høre og se hvor mye han likte det, gjorde at jeg til slutt også likte det :) Jeg måtte faktisk også lære han å like blowjobs. Han syntes det var helt greit, men hadde aldri klart å komme av det før han møtte meg. Nå elsker han det:biggrin:

Så gøy! Håper det skjer for oss også! 😁 Det for liksom ett løft til hele greia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...