Qwe Skrevet 5. januar 2016 #1 Skrevet 5. januar 2016 Hei. Jeg er veldig sikker på at jeg har pådratt meg urinveisinfeksjon igjen. Jeg har latt det gå noen dager for å se om det går over av seg selv, men nå har jeg så vondt at jeg ikke orker mer. Jeg har tidligere også hatt nyrebekkenbetennelse, og lurer på hvor lang tid det evnt tar før det kan utvikle seg dit? Er det noen som selv har vært gjennom det? Jeg har som vanlig drukket mye vann, og tatt mye tranebær samt smertestillende for å dempe smerten.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #2 Skrevet 5. januar 2016 Drikk ren sitronsaft!! Funket for meg Anonymkode: ee8e8...993
Vattenflaska Skrevet 5. januar 2016 #3 Skrevet 5. januar 2016 Dra til legevakta hvis ditt fastlegekontor ikke er åpent. En del urinveisinfeksjoner går ikke vekk ved å drikke mye vann og ta tranebær kapsler. Noen må rett å slett takles med antibiotika kur. Det må oftest gå noen uker til måneder før man får nyrebekkenbetennelse avhengig av ditt immunforsvar.
Qwe Skrevet 5. januar 2016 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Drikk ren sitronsaft!! Funket for meg Anonymkode: ee8e8...993 Hjelpes! Det høres sterkt ut 😱
Qwe Skrevet 5. januar 2016 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2016 9 minutter siden, karlakarl skrev: Dra til legevakta hvis ditt fastlegekontor ikke er åpent. En del urinveisinfeksjoner går ikke vekk ved å drikke mye vann og ta tranebær kapsler. Noen må rett å slett takles med antibiotika kur. Det må oftest gå noen uker til måneder før man får nyrebekkenbetennelse avhengig av ditt immunforsvar. Ja, jeg har tenkt tanken på å gjøre det. Hadde håper jeg slapp i første omgang, men ser ikke ut til at det holdt! 😕
FriCol Skrevet 5. januar 2016 #6 Skrevet 5. januar 2016 Jeg syns sitronvann hjelper i tillegg til det du har nevnt. Å sitte på varmeteppe eller noe annet varmt er også fint. Men hvis det har gått noen dager allerede ville jeg dratt til legen om jeg var deg, det tok bare noen få dager fra jeg fikk urinveisinfeksjon til jeg fikk nyrebekkenbetennelse...
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #7 Skrevet 5. januar 2016 34 minutter siden, Qwe skrev: Hei. Jeg er veldig sikker på at jeg har pådratt meg urinveisinfeksjon igjen. Jeg har latt det gå noen dager for å se om det går over av seg selv, men nå har jeg så vondt at jeg ikke orker mer. Jeg har tidligere også hatt nyrebekkenbetennelse, og lurer på hvor lang tid det evnt tar før det kan utvikle seg dit? Er det noen som selv har vært gjennom det? Jeg har som vanlig drukket mye vann, og tatt mye tranebær samt smertestillende for å dempe smerten. Kom deg til lege og få antibiotika Anonymkode: a3886...e80
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #8 Skrevet 5. januar 2016 5 timer siden, Qwe skrev: Hjelpes! Det høres sterkt ut 😱 Det er fryktelig surt ja men det funket på under en time på meg, sluttet å klø. Høljet det ned. Sitron er surt, men i kroppen blir den basisk. Anonymkode: ee8e8...993
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #9 Skrevet 5. januar 2016 Leste en artikkel om ibux mot UVI http://www.dagensmedisin.no/artikler/2014/12/29/ibuprofen-mot-blarekatarr/ MEN dette er jo ikke ferdig forsket på enda. Så når du har så vondt, kan det hende en antibiotikakur er det eneste som hjelper. Du bør ikke drøye det for lenge Anonymkode: f406a...d7f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå