AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #1 Skrevet 5. januar 2016 Hei jeg er ei jente på snart 21 år som bor på Grünerløkka under studietiden og lurer på dette med prevensjon. Jeg visste egentlig ikke at det var gratis når man bodde der, og har punget ut masse for p-piller hos legen. For å være helt ærlig føler jeg meg som et helvete når jeg går på p-pillene, og jeg vil helst ikke ha noe som helst med hormoner i da jeg tror jeg er ganske følsom. Har googlet litt rundt, men finner egentlig ingen konkrete svar på hvor jeg kan gå for å få gratis konsultasjon og gratis resept på eventuelt noe annet. Jeg har prøvd å nevne dette til legen min, men hun sier hun ikke kan ta hensyn til at jeg bor på Grünerløkka, så jeg er ganske forvirret... Og et siste spørsmål; vil denne ordningen for Grünerløkka dekke utgiftene for å sette inn en spiral også? For det er egentlig det eneste prevensjonsmiddelet jeg kunne tenkt meg å ha. Anonymkode: f005a...ee6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #2 Skrevet 5. januar 2016 Ordningen går på alder, ikke o du bor på Grünerløkka eller ikke. Du får dekket p-piller, ikke spiral. Anonymkode: b6368...59b
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #3 Skrevet 5. januar 2016 Du må vel på grünerløkka helsestasjon og snakke med helsesøstern der for å få denne ordningen. Hun kan også svare på alt du lurer på. Mulig du finner mer info på helsestasjonen sine sider Anonymkode: 13a74...1f2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #4 Skrevet 5. januar 2016 Det der var ikke vanskelig å finne svar på ved hjelp av google. Anonymkode: b0a72...eaa 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå