Gå til innhold

Vond klitoris

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå opplevd at klitorishodet har begynt å smyge seg ut av forhunden som ligger som kappe utenpå. Det er direkte ubehagelig, for når jeg er i bevegelse klemmes klitoris mot trusa... Noen som har opplevd dette, og har noen tips? Kjempe kjip følelse å gå med! 😞  (bestilt legetime)

Anonymkode: fb99b...336

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Auda. Hatt mye, røff sex i det siste?

Anonymkode: fb611...d2c

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å få tak i bukse som passer?

Anonymkode: a0e6c...280

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Auda. Hatt mye, røff sex i det siste?

Anonymkode: fb611...d2c

Faktisk ikke på en mnd!... Men typen er veldig på å dra klitoris fram om du skjønner, å stimulerer rett på klitorishodet. Litt hardhendt men ikke så mye.. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å få tak i bukse som passer?

Dette skjer til og med i joggebukse som er alt for stor... Er trusa som klemmer inntil, men de skal jo "sitte" .. De er langt ifra for stramme de heller.:/

AnonymBruker
Skrevet

Gå oftere truseløs kanskje? 

Anonymkode: d8f0e...e72

• Liker 2
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Gå oftere truseløs kanskje? 

Anonymkode: d8f0e...e72

Var jo det jeg skulle si. 😉   For ja, TS... Hold klesplagg unna DER en stund. Det kan hjelpe. ☺

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Var jo det jeg skulle si. 😉   For ja, TS... Hold klesplagg unna DER en stund. Det kan hjelpe. ☺

Blir vrient på jobb da? Da må jeg gå med veldig tettsittende bukse, men kan jo prøve å skape litt "rom" akkurat der 😛 skal absolutt prøves!

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Blir vrient på jobb da? Da må jeg gå med veldig tettsittende bukse, men kan jo prøve å skape litt "rom" akkurat der 😛 skal absolutt prøves!

Truseløs på jobb er det ingen som ser, vet du. ☺  Hva  med commando under skjørt eller kjole? ☺

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Truseløs på jobb er det ingen som ser, vet du. ☺  Hva  med commando under skjørt eller kjole? ☺

Inte dumt! Det er jo forjævlig kaldt, så strømpebukse under vil vel fungere? Kan jeg "sagge" litt uten at noen ser det 😂

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Faktisk ikke på en mnd!... Men typen er veldig på å dra klitoris fram om du skjønner, å stimulerer rett på klitorishodet. Litt hardhendt men ikke så mye.. 

Høres ut som om denne behandlingen har ført til at den beskyttende hinnen har blitt borte eller skadet. Prøv en periode å ha litt mindre røff behandling av klitorisen og se om det hjelper.

Anonymkode: 33b92...da5

Skrevet

Hahaha. 😀

Strømpebukse vil vel også  gnage  på klitten? Og ikke  noe "sagging". Som jeg sa...nakent underliv under skjørt/kjole. 😉

AnonymBruker
Skrevet

Også ville jeg smørt inn med en mild nøytral olje. Regner med at det blir ganske tørt og sårt. Deretter må seriøst klitoris få fullstendig ro til alt er tilbake til normalt. Altså, null pelling.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Også ville jeg smørt inn med en mild nøytral olje. Regner med at det blir ganske tørt og sårt. Deretter må seriøst klitoris få fullstendig ro til alt er tilbake til normalt. Altså, null pelling.

Olje? Er du gal? 😐 olje tetter igjen porene og øker bakterieveksten. Det er det siste jeg smører meg inn med! 😓

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Jerry Lee skrev:

Hahaha. 😀

Strømpebukse vil vel også  gnage  på klitten? Og ikke  noe "sagging". Som jeg sa...nakent underliv under skjørt/kjole. 😉

Viii fårse... 😛

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Olje? Er du gal? 😐 olje tetter igjen porene og øker bakterieveksten. Det er det siste jeg smører meg inn med! 😓

Gynekologen min anbefalte å smøre med olivenolje, så det stemmer ikke. Det gjelder kun mineraloljer, som det er i Natusan o.l.

Anonymkode: 941c9...835

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gynekologen min anbefalte å smøre med olivenolje, så det stemmer ikke. Det gjelder kun mineraloljer, som det er i Natusan o.l.

Beklager å måtte si det, men da er ikke kunnskapen ordentlig på plass. Flere jordmødre nevner også baby olje. Jeg jobber i en type butikk som omhandler mye av underlivet og leketøy. Det er ufattelig mange som tror olje er greit, men det er det altså ikke...  Silikonglidemiddel derimot kan brukes, men olje har ikke den type tilpasning som er egnet til underlivets ph verdier, og dermed gjøre vondt verre. Utrolig mange kunder hos oss som har beukt olje, og er generelt plaga med infeksjoner. Så har de slutta med dette, og gått til glidemiddel i stedet, og blitt betydelig mye bedre. Beklager, men olje er ikke egnet til underlivet -uansett hvilken type det er... Dette er desverre en stor misforståelse som er ute å går.

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager å måtte si det, men da er ikke kunnskapen ordentlig på plass. Flere jordmødre nevner også baby olje. Jeg jobber i en type butikk som omhandler mye av underlivet og leketøy. Det er ufattelig mange som tror olje er greit, men det er det altså ikke...  Silikonglidemiddel derimot kan brukes, men olje har ikke den type tilpasning som er egnet til underlivets ph verdier, og dermed gjøre vondt verre. Utrolig mange kunder hos oss som har beukt olje, og er generelt plaga med infeksjoner. Så har de slutta med dette, og gått til glidemiddel i stedet, og blitt betydelig mye bedre. Beklager, men olje er ikke egnet til underlivet -uansett hvilken type det er... Dette er desverre en stor misforståelse som er ute å går.

Beklager å måtte si det, men jeg tror mer på en erfaren gynekolog enn en som jobber i en sexbutikk.

Olje påvirker ikke PH-verdien og vil hindre uttørring av huden. 

• Liker 2
Skrevet

Ryddet for personangrep.

- Avalon, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...