Gå til innhold

Billigste klorestativ


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor får man kjøpt de billigste klorestativene? 

Anonymkode: a9db1...b16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Europris har rimelige, fullt brukbare, klorestativ. Har kjøpt både store og små der til en brøkdel av dyrebutikk-pris. Ellers kan du jo lage selv, men det er ikke sikkert det blir noe billigere hvis du må gå til innkjøp av masse materialer, stoff o.l

Anonymkode: 2c542...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Europris har rimelige, fullt brukbare, klorestativ. Har kjøpt både store og små der til en brøkdel av dyrebutikk-pris. Ellers kan du jo lage selv, men det er ikke sikkert det blir noe billigere hvis du må gå til innkjøp av masse materialer, stoff o.l

Anonymkode: 2c542...ca4

Nei, det tror jeg blir mye dyrere faktisk. Så Europris er billigst? 

Anonymkode: a9db1...b16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte nettopp et til 1300 på europris. 150 cm høyt (står det er 179 cm høyt på nettsiden) og det virker veldig bra så langt :) 

Var også nok å bare pakke ut den ene klorepinnen før pusen skjønte hva det skulle brukes til :fnise:

Anonymkode: f668a...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det tror jeg blir mye dyrere faktisk. Så Europris er billigst? 

Anonymkode: a9db1...b16

Det er godt mulig det finnes noen billigere alternativ, men jeg har ikke funnet rimeligere i allefall. Kan være at Biltema har noen små, som er billigere, men de store har jeg bare funnet billig hos Europris. Jeg betalte 4-500,- for mitt :) Det er noen år siden nå, så mulig de har steget i pris. De har sikkert tatt inn nye modeller også.

Europris + ( de store butikkene ) pleier i allefall å ha en del kjæledyr utstyr.

Anonymkode: 2c542...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er godt mulig det finnes noen billigere alternativ, men jeg har ikke funnet rimeligere i allefall. Kan være at Biltema har noen små, som er billigere, men de store har jeg bare funnet billig hos Europris. Jeg betalte 4-500,- for mitt :) Det er noen år siden nå, så mulig de har steget i pris. De har sikkert tatt inn nye modeller også.

Europris + ( de store butikkene ) pleier i allefall å ha en del kjæledyr utstyr.

Anonymkode: 2c542...ca4

De selger visst ikke klorestativ på Europris her jeg bor

Anonymkode: a9db1...b16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte nettopp et til 1300 på europris. 150 cm høyt (står det er 179 cm høyt på nettsiden) og det virker veldig bra så langt :) 

Var også nok å bare pakke ut den ene klorepinnen før pusen skjønte hva det skulle brukes til :fnise:

Anonymkode: f668a...24e

Oi, dyrt. Da hadde jeg heller investert i kattens no1

Anonymkode: a9db1...b16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, dyrt. Da hadde jeg heller investert i kattens no1

Anonymkode: a9db1...b16

Tjaa, jeg synes det var en helt grei pris for et stort klatrestativ jeg da :) 

Og jeg synes ikke kattens no1-stativene er særlig fine heller jeg da ;) dyrere er de også. 

Anonymkode: f668a...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tjaa, jeg synes det var en helt grei pris for et stort klatrestativ jeg da :) 

Og jeg synes ikke kattens no1-stativene er særlig fine heller jeg da ;) dyrere er de også. 

Anonymkode: f668a...24e

De holder i mange år, i motsetning til de billige. Jeg vil bare ha et billig frem til jeg får.råd til et dyrt. 

Synes kattens no1 er lekre jeg. Særlig de med veggfeste 

Anonymkode: a9db1...b16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De holder i mange år, i motsetning til de billige. Jeg vil bare ha et billig frem til jeg får.råd til et dyrt. 

Synes kattens no1 er lekre jeg. Særlig de med veggfeste 

Anonymkode: a9db1...b16

Tror nok det  jeg kjøpte også vil vare i mange år :) virker veldig solid :) 

Tviler egentlig på at du finner noe mye billigere med mindre du velger et veldig lite et, eller kjøper brukt. 

Jaja, det er vel en smakssak :) lykke til videre. 

 

Anonymkode: f668a...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok det  jeg kjøpte også vil vare i mange år :) virker veldig solid :) 

Tviler egentlig på at du finner noe mye billigere med mindre du velger et veldig lite et, eller kjøper brukt. 

Jaja, det er vel en smakssak :) lykke til videre. 

 

Anonymkode: f668a...24e

Mange virker solide, det er sisalen eller hva det heter som kan vise seg å ikke strekke til. Din var 150cm? 

Fant noen på 117 til 600kr. Er litt "nødklorestativ" jeg ser etter, siden jeg bare må ha noe i hus. Så får en bare se hvor lenge det holder... Svigers hadde noe billig ræl, etter noen år så det jo ikke ut, men de hadde faktisk bare dette klorestativet de 10 årene kattene levde. Så man behøver jo heller ikke kjøpe nytt selvom det gamle er utslitt, så lenge kattene er fornøyde

Anonymkode: a9db1...b16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

De selger visst ikke klorestativ på Europris her jeg bor

Anonymkode: a9db1...b16

Det er ikke alltid at mindre Europris butikker har inne hele tiden, men vet noen har tatt inn i forbindelse med kampanjer. Hvis du spør din lokale butikk er det sikkert ikke umulig at de kan ta inn :)

Jeg synes ikke at de dyre holder lengre enn de billige, men men...
 

Anonymkode: 2c542...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...