Gå til innhold

Vi som liker mye kroppshår

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en av oss "rare" menn som liker og tenner på kvinner med mye kroppshår. Ikke bare seksuelt,men jeg synes det generelt er pent å se på,tiltrekkende osv... Er det flere her inne som er/ liker det hårete ?

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du ikke fulgt med på motbildet de siste 30 åra eller ??

Anonymkode: d1ae7...ee9

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Driter i den såkalte moten egentlig. Jeg vil ha "ekte" kvinner !

• Liker 1
Skrevet

Ingen flere ?  Er visst helt alene om å like...ja ja :P

Skrevet

Neida, du er ikke alene om det. Hva skal du oppnå med denne tråden?

Anonymkode: 1065c...00b

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neida, du er ikke alene om det. Hva skal du oppnå med denne tråden?

Anonymkode: 1065c...00b

Er bare nyskjerrig. Og tenker at siden det er fullt av tråder hvor kroppshår blir beskrevet som noe negativt så kunne det være fint med en tråd som viser et annet syn på det :)

• Liker 3
Skrevet

Hahaha,aldri verden !

Skrevet
Den 7.1.2016 at 9.29, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel/ung er du?

Anonymkode: 4ef35...d92

Skrevet

Jeg er kvinne, og synes en liten busk er estetisk penere og mer feminint enn et helt glatt kjønn. Jeg liker at man ikke kan se rett hjem, og føler det er mer erotisk å være litt mer "tildekket". Til tross for at det er glatt som virker mest populært her inne, så møter jeg flest kvinner med busk i svømmehallens garderobe.

Foretrekker menn med hår også, men det bør være litt trimmet i underlivet, men ikke glatt. Hår under armene og på brystet er bare flott, men det mest sexy er veltrente armer og ben med hår!

Sex blir bedre med hår også! Orgasmen kommer mye lettere😎

Jeg er 33, hvis noen lurte. 

Anonymkode: fcf00...493

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne, og synes en liten busk er estetisk penere og mer feminint enn et helt glatt kjønn. Jeg liker at man ikke kan se rett hjem, og føler det er mer erotisk å være litt mer "tildekket". Til tross for at det er glatt som virker mest populært her inne, så møter jeg flest kvinner med busk i svømmehallens garderobe.

Foretrekker menn med hår også, men det bør være litt trimmet i underlivet, men ikke glatt. Hår under armene og på brystet er bare flott, men det mest sexy er veltrente armer og ben med hår!

Jasså ja.

Skrevet
Den 5.1.2016 at 12.56, Trøndermann skrev:

Jeg er en av oss "rare" menn som liker og tenner på kvinner med mye kroppshår. Ikke bare seksuelt,men jeg synes det generelt er pent å se på,tiltrekkende osv... Er det flere her inne som er/ liker det hårete ?

Jeg synes at det ser rensligere ut når en dame barberer seg. Men når det gjelder menn, så liker jeg faktisk kroppshår på mannen, men kan like en mann uten og, men tenner faktisk på litt hår på brystkassen. Det er bare manndig! 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg takler både glattbarberte og de med busk. Tenner på de uansett. Jeg er ikke redd for litt hår. Har aldri dødd av å slikke ei med hår ;) Ikke er de urenslige heller. Har der i mot opplevd ei glattbarbert som var urenslig. Ble ikke mer sex på oss for å si det sånn.. Så kommer an på kvinnen om de er renslig eller ikke. Ikke håret. 

Endret av Aye
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Samme her

Kvinne, 34 år :)

PS: Det i uthevet skrift stemmer godt med mine erfaringer også!

Anonymkode: aba4a...a27

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig!! Trimmet er best på begge kjønn synes jeg.

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Meline37 skrev:

Jeg synes at det ser rensligere ut når en dame barberer seg. Men når det gjelder menn, så liker jeg faktisk kroppshår på mannen, men kan like en mann uten og, men tenner faktisk på litt hår på brystkassen. Det er bare manndig! 

Vet at mange tenker sånn,men hvorfor synes du det ser rensligere ut egentlig ?  En ren "busk" er jo faktisk rensligere og sunnere enn barbert kjønn med tanke på svette,sopp osv

• Liker 1
Skrevet

Nei huffogfysjameg hvordan kom jeg hit :laugh:

Anonymkode: d9857...80b

Skrevet

Jeg takler ikke helt glattbarberte. Litt hår ved underlivet er et must. Vil ikke føle at jeg har sex med barn. G 24

Anonymkode: 12e1c...5bb

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her

Kvinne, 34 år :)

PS: Det i uthevet skrift stemmer godt med mine erfaringer også!

Anonymkode: aba4a...a27

En liten avsporing kanskje...Men hår under armene,på legger osv er akkurat like flott på kvinner også !

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Enig med orgasmedelen!

Er 20, og den eneste jeg har hørt om på min alder som foretrekker busk, faktisk...

Skrevet
12 timer siden, Trøndermann skrev:

En liten avsporing kanskje...Men hår under armene,på legger osv er akkurat like flott på kvinner også !

Jeg fjerner hår i armhulene, fordi håret der gjør at jeg svetter mye. Uten hår, så stopper omtrent svetteproduksjonen opp.😊

Huden på leggene mine er superfølsom, men hårene gjør ingen nytte der. Jeg er overbevist om at hans hårete legger mot mine glatte, hjelper meg å tippe over i orgasme.

kvinne 33 igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...