Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som har vært i Thailand aleneturist som kvinne? (over40) Lurte på å dra noen uker til Koh Samui, Chaweng beach i juni.

Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Har reist mye der alene, og bodd der også. Thailand er ikke noe problem.

Skrevet
4 minutter siden, Coronas skrev:

Er det noen her inne som har vært i Thailand aleneturist som kvinne? (over40) Lurte på å dra noen uker til Koh Samui, Chaweng beach i juni.

Jeg har, uten noen som helst problemer. Thailand er supertilrettelagt for turister og Thaier er veldig vennlige. Litt sunn fornuft og du havner neppe i trøbbel :)

• Liker 1
Skrevet

Okey. Da tror jeg kanskje jeg skal prøve meg alene dit. Har reist mye i Thailand, men med min xmann. 

Skrevet

Aha, ja har du vært der mye tidligere burde det i alle fall gå strålende, så jeg sier kos deg! :)

• Liker 1
Skrevet

Gosh, da har jeg bestilt tur. :fnise: Noen andre som er single som skal dit i juni? ;)

Skrevet

Har vært i Bangkok, diverse steder i Krabi og Koh Phi Phi-øyene alene uten problemer. Tror du vil få en strålende tur! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 5.1.2016 at 13.11, Coronas skrev:

Gosh, da har jeg bestilt tur. :fnise: Noen andre som er single som skal dit i juni? ;)

Hei! Jeg tenkte å reise alene som kvinne selv, men det vanvittig dyrt å bo på hotell alene! Kan jeg spørre hvilket reisebyrå du bestilte fra (eller om du bestilte fly og hotell separat?)

Anonymkode: 3b0c7...83a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 5.1.2016 at 13.11, Coronas skrev:

Ja- jeg har tenkt på det!Singel og veldig klar for ferie...men litt skummelt å dra alene så langt:(

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet
Den 1/6/2016 at 23.29, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg tenkte å reise alene som kvinne selv, men det vanvittig dyrt å bo på hotell alene! Kan jeg spørre hvilket reisebyrå du bestilte fra (eller om du bestilte fly og hotell separat?)

Hei :)

Jeg bestilte via www.skyscanner.no (ticket.no), flytur til Bangkok. Bestilte selv fly til Koh Samui med Bangkok Airways. Hotellet jeg bestilte gjorde jeg via www.sawadee.com Hele turen kom på 13 000kr i 2,5 uker. Gleder meg stort. Blir selvfølgelig rart å dra alene når jeg er vandt til å reise med noen. Men dette skal jeg klare :ph34r: Har vært i Thailand 10 ganger før :rodmer: Fantastisk flott land, fine mennesker og sykt god mat :hjerte:

Skrevet
Den 1/6/2016 at 23.30, AnonymBruker skrev:

Ja- jeg har tenkt på det!Singel og veldig klar for ferie...men litt skummelt å dra alene så langt:(

Jeg også syns det blir skummelt. Tror ikke reisen i seg selv er skummel, men det å måtte være alene på rommet, stranden og på kvelden. Men det er sikkert mange å prate med når man får litt øl innabords ;)... håper jeg :hoho:

Skrevet

Ikke smart å reise alene som kvinne i Thailand. Der er store mørketall over antall vestlige enslige kvinner som blir voldtatt der.

Anonymkode: 61df4...d74

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke smart å reise alene som kvinne i Thailand. Der er store mørketall over antall vestlige enslige kvinner som blir voldtatt der.

Jeg var der i to måneder og det gikk helt fint. Det gjør som regel det. Jeg gikk ikke i mørke bakgater og tok heller offentlig transport enn taxi. Og så  møtte jeg folk overalt som jeg hang sammen med. 

Anonymkode: 4fe34...961

• Liker 1
Skrevet

Det går nok helt fint så lenge du tar forhåndsregler :)

Skrevet
Den 20.1.2016 at 12.41, AnonymBruker skrev:

Voldtatt med hva da? Har ikke thaier verdens minste peniser? Eller tenker du på andre turister som voldtar? 

Anonymkode: 4c87f...d76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...