Gå til innhold

Flere damer som er som meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet
25 minutter siden, Arca skrev:
22 minutter siden, Blomsterert skrev:

Nei,jeg forstår det.Får se hva som skjer.Uvant for meg å tenke over dette.Håper jo vi treffes mer.Får prøve å forklare bedre.

Det kan hende. Ikke så rart at han vil beskytte seg selv hvis han har blitt usikker på deg og dine følelser.

Ja, eller enda bedre, vise gjennom handling over tid hva du føler.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Blomsterert
Skrevet
14 minutter siden, Polly Ester skrev:

Skjønner hva du mener. Jeg også blir rar når jeg får følelser, for da er jeg plutselig redd for å si eller gjøre noe dumt som "skremmer" mannen. Helt til jeg er trygg på at han ikke stikker av uansett, da kan jeg slappe av igjen. 

Kanskje du skal hinte til å vise han denne tråden? ;) Det blir kanskje litt for mye utleverende?

D

Ja,det blir for utleverende :-) helt ærlig så var det vanskelig bare å skrive dette her.Føler det er vanskelig å svare her også.Men er utrolig glad for tilbakemeldinger! Får meg til å tenke en god del.Dette er ikke noe jeg har sett på som et veldig stort problem.Jeg går bare videre liksom.Er egentlig en hyggelig person,jeg liker folk og fungerer godt sosialt.Men det er vel det å vise seg/være sårbar.Tror det er det vanskeligste jeg vet! Jeg bare durer på.Hele veien.Har alltid noe å gjøre når jeg vil,jeg liker livet mitt.Men nå når jeg må stoppe opp litt,så er det ikke så lett.

• Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet
5 minutter siden, Arca skrev:

Ja, eller enda bedre, vise gjennom handling over tid hva du føler.

Ja..jeg må på en eller annen måte få han til å skjønne hvor godt jeg liker han.Føler jeg oppfører meg som en "kompis". Bortsett fra at vi har sex,og det fungerer fint.Mer enn fint :-) føles ok å ligge inntil hverandre etterpå også.Håper bare han ikke skal si så mye.Jeg får jo ikke stotra ut mange ord tilbake.

Skrevet
8 minutter siden, Blomsterert skrev:

Ja,det blir for utleverende :-) helt ærlig så var det vanskelig bare å skrive dette her.Føler det er vanskelig å svare her også.Men er utrolig glad for tilbakemeldinger! Får meg til å tenke en god del.Dette er ikke noe jeg har sett på som et veldig stort problem.Jeg går bare videre liksom.Er egentlig en hyggelig person,jeg liker folk og fungerer godt sosialt.Men det er vel det å vise seg/være sårbar.Tror det er det vanskeligste jeg vet! Jeg bare durer på.Hele veien.Har alltid noe å gjøre når jeg vil,jeg liker livet mitt.Men nå når jeg må stoppe opp litt,så er det ikke så lett.

Alltid skummelt å vise seg sårbar. 

Nå så jeg for meg deg som en bulldozer... :fnise: 

Jeg har tro på det med å øve i hvert fall. Når man har gjort ting flere ganger så blir det mindre skummelt. 

Gjest Blomsterert
Skrevet
4 minutter siden, Polly Ester skrev:

Alltid skummelt å vise seg sårbar. 

Nå så jeg for meg deg som en bulldozer... :fnise: 

Jeg har tro på det med å øve i hvert fall. Når man har gjort ting flere ganger så blir det mindre skummelt. 

Haha,måtte vært en minidozer :-D Fikk melding fra ham nå,og han lurte på når vi kunne møtes igjen.Phu.

Svarte om et par uker,jeg er opptatt fram til da.Så tenkte jeg at han syns det virket lenge til,så jeg skyndte meg å skrive at jeg gjerne skulle møtt han før,men ikke kan(sånt kan jeg altså glemme å forklare).

Så det gikk bra.Og da tok jeg mot til meg,med hjertet i hundre og pustevansker og skrev :-Gleder meg til å se deg. Ville også møtes hos ham,vi har kun vært hos meg,men nå spurte han om jeg ville komme til ham.

Føler jeg gjorde noe riktig.Han ble glad.

Skrevet

Ååååh, så bra at du tok mot til deg og skrev det. Det er kjempeframskritt. :)

Jeg tror du gjorde noe veldig riktig der, ja. Blir litt stolt av deg her jeg sitter kjenner jeg. Nesten så jeg fikk lyst til å skrive "flink jente" hehehehehe

Fortsett sånn. Og sitter du fast og masse tanker i hodet så er det bare å rope ut så skal jeg heie på deg igjen, jeg... :)

Skrevet
1 time siden, Blomsterert skrev:

Er lettet over at vi er flere her altså! Ingen av mine venninner eller bekjente skjønner! De kan si "stakkars mann",men jeg behandler de ikke dårlig! Jeg er bare helt nek på å gi veldig følsomme og romantiske tilbakemeldinger! Ender alltid med at jeg føler de fortjener en "varmere"person.Får dårlig samvittighet.

Skjønner veldig godt hva du mener. Jeg må ofte "tvinge" meg selv til å kose. For meg skal kos føre til noe, helst sex. Ellers blir det bare meningsløst i grunn. Man behandler ikke andre dårlig, er det bare det at ikke alt føles naturlig for alle.

Skrevet
3 timer siden, Blomsterert skrev:

Ja..jeg må på en eller annen måte få han til å skjønne hvor godt jeg liker han.Føler jeg oppfører meg som en "kompis". Bortsett fra at vi har sex,og det fungerer fint.Mer enn fint :-) føles ok å ligge inntil hverandre etterpå også.Håper bare han ikke skal si så mye.Jeg får jo ikke stotra ut mange ord tilbake.

Da trenger du ikke å si så mye, men bare kveile deg litt ekstra inntil han eller stryke litt på han. Det er mer enn nok.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...