AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 Hadde sex med en mann første gang for 2 år siden, han opplyste da om at han hadde herpes, men jeg var så forelsket at jeg tenkte ikke videre over det. Det ble aldri mer enn et sex-forhold, og vi har hatt ubeskyttet sex frem til nå for et par mnd siden. Jeg har selvfølgelig ofret det en tanke innimellom, da han av og til har måtte avstå pga han har hatt utbrudd, men aldri tenkt over at jeg ikke har fått det selv. Men nå svir og klør det som bare fillern rundt skjedeinngangen. Det er ingen sår/blemmer eller noe, men det bare svir og klør. Og kun utenfor, og kun akkurat ved inngangen. Jeg har ikke hatt sex med andre, ei heller han. Har ingen andre kjønnsykdommer heller, dette har jeg testet meg for. Er dette symptomer på herpes? Har hatt denne svien i sikkert 2-3 uker nå. Ingen symptomer på sopp heller. Jeg vil nødig gå til lege, så er det noe jeg kan gjøre selv? Anonymkode: 6b1f3...efc
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #2 Skrevet 5. januar 2016 Ja det kan være førstegangsutbrudd etter så mange år. Jeg fikk mitt 4 år etter jeg ble smittet..... Og det svidde som fy, men heller ingen blemmer. Varte 4 uker (3 uker er typisk tid for førstegangsutbrudd) , men jeg har aldri hatt det igjen såvidt jeg har kjent eller lagt merke til heldigvis! (3 år siden nå) Anonymkode: 5bbda...e63
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #3 Skrevet 5. januar 2016 Høres rart ut. Vanligvis får man et førstegangs utbrudd som er sterkere enn ellers noen dager etter samleiet der man ble smittet. Men det det er sikkert ulikt fra person til person altså. Om du har blitt smittet for 2 år siden kan du hatt innvendig utbrudd som du ikke merket noe særlig til. Umulig å vite. Har herpes selv. Fikk mitt første utbrudd etter bok og har vært økende plaget. Får behandling hos hudlege. Du MÅ få dette påvist samme hvor flaut det er. Gå til legen og få det gjort! Det er utrolig nok mange ting som kan føles og se ut ganske likt som herpes uten å være det. Gå til legen! 😊 Anonymkode: 37f6a...cda
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #4 Skrevet 5. januar 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres rart ut. Vanligvis får man et førstegangs utbrudd som er sterkere enn ellers noen dager etter samleiet der man ble smittet. Men det det er sikkert ulikt fra person til person altså. Om du har blitt smittet for 2 år siden kan du hatt innvendig utbrudd som du ikke merket noe særlig til. Umulig å vite. Har herpes selv. Fikk mitt første utbrudd etter bok og har vært økende plaget. Får behandling hos hudlege. Du MÅ få dette påvist samme hvor flaut det er. Gå til legen og få det gjort! Det er utrolig nok mange ting som kan føles og se ut ganske likt som herpes uten å være det. Gå til legen! 😊 Anonymkode: 37f6a...cda Vi har hatt regelmessig sex i 2 år, og siste gang var i november, så er 2 mnd siden. Har også hørt at førstegangsutbrudd kommer kort tid etter samleiet man ble smittet. Men er jo ikke sikkert det er herpes, siden det kun et lokalisert til èn liten plass. Sikkert ikke mer enn 1x1 cm område. Men takk for svar! Får evt ta en tur til legen om det ikke gir seg, evt kommer igjen! TS Anonymkode: 6b1f3...efc
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #5 Skrevet 5. januar 2016 Det er mye mulig det er herpes. Jeg måtte innom tre ulike leger, fordi jeg fikk aldri ro, før den siste sa "Det ser ikke sånn ut, men vi tar en prøve likevel". Ikke hadde jeg et ekstremt førstegangsutbrudd og ikke var det ille - men herpes, det var det. Lege, bare gjør det. Bedre å få det påvist og så få rett medisin. Anonymkode: 37ced...53e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå