Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg har fått meg kjæreste for en stund siden, og som de fleste nyforelskete, så innebærer et forhold noe sex. Dette er første gangen for meg. og veldig nytt. men noe jeg absolutt ikke har noe i mot. heller tvert i mot.

men jeg har et lite problem. under sex så sliter jeg med smerter i magen. det er en pressende smerte oppover i magen. og i ryggen, kommer litt ann på stillinger. men hittil har jeg ikke funnet noen uten smerter i enten rygg eller mage eller begge. det er veldig irriterende fordi sex er kjempegodt osv. men samtidig så gjør det vondt. det er liksom som om alt trykkes oppover i magen og ryggen.

noen som har opplevd dette? og som vet hva det kan være. noen tips til å få smertene bort? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, stjernestøv00 skrev:

jeg har fått meg kjæreste for en stund siden, og som de fleste nyforelskete, så innebærer et forhold noe sex. Dette er første gangen for meg. og veldig nytt. men noe jeg absolutt ikke har noe i mot. heller tvert i mot.

men jeg har et lite problem. under sex så sliter jeg med smerter i magen. det er en pressende smerte oppover i magen. og i ryggen, kommer litt ann på stillinger. men hittil har jeg ikke funnet noen uten smerter i enten rygg eller mage eller begge. det er veldig irriterende fordi sex er kjempegodt osv. men samtidig så gjør det vondt. det er liksom som om alt trykkes oppover i magen og ryggen.

noen som har opplevd dette? og som vet hva det kan være. noen tips til å få smertene bort? 

Jeg skal ikke si at jeg vet hva det er, men et alternativ til hva det -kan- være er endometriose. Søk litt på nett og se om det stemmer på deg. Uansett bør du oppsøke gynekolog og få sjekket tilstanden. Fortell om smertene du har, det er viktig informasjon.

Anonymkode: 93f0f...651

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal ikke si at jeg vet hva det er, men et alternativ til hva det -kan- være er endometriose. Søk litt på nett og se om det stemmer på deg. Uansett bør du oppsøke gynekolog og få sjekket tilstanden. Fortell om smertene du har, det er viktig informasjon.

Anonymkode: 93f0f...651

hmm ja. bare frister så enormt lite å skulle ta opp slikt med legen min. men jeg burde sikkert egentlig gjort det.

huff. leste litt om det nå, og det er en fare for det. smerter ved sex, enorme ulevelige smerter ved mensen, og litt noen ganger som jeg ikke vet hvorfor. jeg bruker p-piller som hjelper på menssmertene til en viss grad. men fortsatt smerter, men levelige. så burde vell egentlig ta meg en tur til legen. men huff. jeg er ikke så tøff på slikt. er virkelig noe jeg ville slitt med å overleve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...