Gå til innhold

Indre uro

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest litt deppa

Noen som har forsøkt blomstermedisin for å dempe/fjerne indre uro? Jeg føler meg nokså nedstemt for tiden, og stresser allerede mtp. eksamen, som først er i desember. Prestasjonsangst er vel den korrekte beskrivelsen. Prøver presse meg til å lese, vet jeg har potensiale til å gjøre det bra, men negative tanker fra fortida dukker opp igjen og stjeler energi. Vil ikke begynne på antidepressiva, er skeptisk til denslags. Men naturmedisin kan jeg jo forsøke i en periode. Noen som har erfaringer med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå til en homeopat f.eks så finner han/hun ut en behandling/naturmedisin som passer for deg. Har gode erfaringer selv med lignende problemer. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for svar. Jeg bestilte depridix via nettet nå. For "flau" til å kjløpe sånne ting i vanlige butikker, bare teit av meg, men.. Veldig spent på om den har noe effekt på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atatrax er bra. Fåes på respept. (Du spurte visst om naturmedisin... der er jeg blank. Ikke hatt effekt av noe som helst på den fronten.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Takker for tips. Jeg er litt skeptisk til "skikkelig" antidepressiva, vil teste ut noe litt mildere først. Håper bare ikke ting utarter seg til å bli verre enn det er nå, trenger bare litt "oppkvikking". Men frykter at naturpreparater ikke skal ha nevneverdig effekt, det kan jo være svært individuelt. Uansett, jeg kan jo rapportere her om hvordan depridix virker på meg, dersom andre skulle være interessert i å teste det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en veldig stresset periode i vår med veldig mye indre uro - gikk spesielt utover magen.

Legen anbefalte med naturmedisin, som virket helt suverent. Relana (dagen), Valerina (natt)

Bruk tid på deg selv, gjør ting du liker, gå tur i frisk luft, slapp av og kos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...