Gå til innhold

Lykkerusen venter en liten en

Lykkerusen

Anbefalte innlegg

Da var det min tur - 2 røde streker lyste mot meg da jeg tok en test for 2 uker siden idag og jeg skal da offisielt bli "mamma".. Det føles utrolig rart! 

Samboer og jeg har egentlig ikke prøvd , men jeg sluttet på pillen i oktober. Har ikke hatt menstruasjon siden, så vi tenkte egentlig at jeg ikke kunne bli gravid før om en stund. Så feil kan man altså ta:ohmy:

Første legetime er til onsdag. Tror jeg er ca 7 uker på vei, men er ikke sikker siden menstruasjonen har vært så rar de siste månedene.. Har nettopp begynt i ny jobb, så håper virkelig ikke jeg er lenger. 

Har begynt å få endel symptomer; oppblåst mage (Ser virkelig ut som jeg er gravid i 6 måned:gravid:) , ekstremt trøtt, veldig sjesk og kvalm. Håper ikke kvalmen blir verre med det første, men har gått til innkjøp av noen "sjøsykbånd" som visstnok skal hjelpe litt. Foreløpig syns jeg de lindrer noe når jeg er kvalm, men mulig det bare er innbilt:sprettoy:

Har ennå ikke fortalt det til foreldrene våre. Det tenkte vi å gjøre etter legetimen evt. Tror ikke jeg klarer å vente til 12 uke fordi jeg har allerede blitt tilbudt vin 3 ganger av svigermor og hun vet jeg er svært glad i rødvin:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...