Gå til innhold

Antall barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk du det antallet barn du planla eller endret ønsker og behov seg underveis?

Anonymkode: fddc4...1ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid sett for meg tre barn. Jeg har nå ett. Men samboer har to, så vi har tre til sammen. Ser ikke på hans barn som mine "nok" til at de teller (de er mye eldre enn min) Er gravid nå, så forhåpentligvis har jeg to barn i løpet av året :-) Kanskje to holder for min del. Hvem vet. Jeg er enda ung

Anonymkode: 232e9...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Eg vil ha 4, eller kanskje 5? Når det skal seiast, så veit eg ikkje korleis det er å ha barn sjølv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde to, planla nr tre og fikk tvillinger. Så nå har vi fire :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ALDRI sett for meg at jeg skulle ha fem barn, planla to eller maks tre. Så for min del har ønsker og behov endret seg veldig underveis. Vet om andre som også endte opp med flere enn planlagt, og andre som har gått andre veien :)  Tror dette er et typisk tilfelle av at veien blir til mens man går.

Anonymkode: 3de68...88e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville ha 4. Stoppet ved 2 da vi fikk barn som krever ekstra mye oppfølging. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ønsket 4 barn, men tøffe svangerskap, fødsler og barseltid satt en stopper for det.

Vi har 3, og det holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket meg 3 barn, fikk to og var egentlig fornøyd med det. Men så kom nr 3 som en overraskelse,og ønsket ble oppfyllt. :)

Anonymkode: b5c46...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk du det antallet barn du planla eller endret ønsker og behov seg underveis?

Anonymkode: fddc4...1ef

Nei. Planla ett, men falt for fristelsen og fikk to.

Anonymkode: 0a789...d37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid sagt jeg skulle ha to, og fikk disse to på rappen. Mannen snippet seg rett etter at nr to var ute, og det har vi ikke angret på. Elsker å være oss fire😊

Anonymkode: 11955...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid sett for meg to, men kjenner jeg er veldig lysten på en nr tre. Vi får se. Det blir i så fall med litt større mellomrom enn de to jeg har, som er født med to års mellomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har alltid hatt lyst på 3 barn, er gravid med min første, men siden samboer har ett fra før så er jeg ikke helt sikker på om det blir flere enn 2. Noe som også er greit for meg. Eneste "kravet" mitt er at vårt felles barn skal få minst ett helsøsken.

Anonymkode: 61c4c...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde egentlig bestemt oss for 2,  men nå etter første ble født og jeg vet hvor fantastisk det er å være mamma ønsker jeg meg 4, men da i 2 "kull". Men mannen er fortsatt bestemt på 2, så vi får se hva det blir etterhvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ønsket fire, men fått tre. Mistet ene tvillingen i siste svangerskapet. Men vi koser oss med de vi har.

Anonymkode: 36d26...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid ville ha 7 barn. Nu er jeg 37 år og har 5 barn på 4, 12,16,17 & 21 år, og skal ikke ha flere :)

Endret av Molimaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fire jenter på 6mnd, 3, 6 og 7 år. Alle var planlagt men hverken jeg eller mannen vil ha flere, det holder i massevis med de vi har :) Da jeg var yngre så jeg for meg tre, men etter jeg ble gift og begynte å tenke alvorlig på det så tenkte jeg at vi fikk ta det som det kom. 

Anonymkode: 8bc5f...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tre barn, men ønsker en til. Vi har to tvillinger, en gutt og jente på 3år, og enda en liten gutt på 1år.

Anonymkode: c92b9...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...