Gå til innhold

Bruke sleeve over penis

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville du som kvinne merket det om en mann brukte en myk sleeve over penis under ONS?

Anonymkode: 54ec6...cd0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok sett det ja?(med mindre det var bekkmørkt) Og lagt merke til at han tok den på? Men det er bare pluss i mine øyne! Gjerne et sleeve med rugler på! :) 

Anonymkode: e8daf...6e9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken sleeve tenker du på(link)?

Jeg har planer om å kjøpe en og bruke sammen med damen. Lyst å gi henne følelsen av å bli tatt av en skikkelig stor.

Anonymkode: 01564...59f

• Liker 1
Skrevet

Nå er ikke jeg helt hundre på hva "sleev" er, men jeg går ut i fra at det er enn duppeditt man trer over kølla og dekker den helt med noe slags matriale som gjør at man ikke kjenner en shitz. Eller er det jeg som missforstår? Uansett, jeg er ganske sikker på at damer kjenner forskjellen..

Kankje OT, men bruker du da en kondom over "sleeven", og hva får du ut av dette i en ONS-setting :klo: 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har en kamerat som bruker det. Han har på kondom over. Han sier at han blir stimulert han og, men i mindre grad enn uten. Det er vel ønsket om "perfekt" penis, ikke bare i forhold til størrelse, men også vinkel

Anonymkode: 54ec6...cd0

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke fordelsmessig KUN for å få større penis, som kommer i favør for kvinnen, men siden det nedsetter følsomheten til mannen (som et tykt kondom) så vil han også vare mye lenger, så det er veldig fordelsmessig for menn som sliter med rask utløsning.

Anonymkode: e8daf...6e9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja det vil man merke. For det første er det ikke sikkert han får plass i jenta med sleeve på penis, og man bør bruke mye glidemiddel når man prøver.

Dette er selvopplevd, han fikk rett og slett ikke plass, og han (og jeg) er helt gjennomsnittlig utstyrt. Mulig vi kjøpte noe dårlige greier, men han slet med å få det på også, det ville ikke sitte fast på han men heller skli opp.

Anonymkode: 25c61...9d4

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det ville jeg. Når jeg er med ny partner følger jeg alltid nøye med når de setter på kondom, for å sjekke at de kan det. 

Anonymkode: 53ca1...f6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...