Gjest Human Being Skrevet 15. oktober 2004 #22 Skrevet 15. oktober 2004 Denne sangen er ikke så fryktelig irriterende nå, men den var det tidligere da den ble spillt på radio, tv you name it HELE FUCKINGS TIDEN; Kjartan Salvesen - Standing Tall
~Viva~ Skrevet 15. oktober 2004 #23 Skrevet 15. oktober 2004 Å ja, den har jeg hatt i hodet mitt i hele dag. "I like big butts and I cannot lie, you other brothers can't deny when a girl walks in with a itty, bitty waist and a round thing in your face, you get sprung...." Tusen takk, nå kan jeg sovne til den inatt
Ugla Skrevet 16. oktober 2004 #24 Skrevet 16. oktober 2004 Irriterer meg over mange av "Bjelleklang" sine sanger... :-x Tenk å ødelegge gode, gamle sanger med dumme tekster! Får dermed ikke sansen for fremføringen heller... :-x Særlig "Hyttetur"... Æsj... :evil: Var/er myyye finere som "In the summertime" med Mungo Jerry...
KalloRilla Skrevet 18. oktober 2004 #25 Skrevet 18. oktober 2004 Når skal denne slippe taket da... "When do we get undressed I don't wanna wait, baby, let's get started When do we get undressed Boy, I wanna know when the time is right to do it When do we get undressed I don't wanna wait, baby, let's get started When do we get undressed Boy, I wanna know when the time is right let's do it" Undressed med Sarah Conner
Gjest Lykke Skrevet 22. oktober 2004 #27 Skrevet 22. oktober 2004 "Chewing gum" Enig. den er innmari irriterende,og så lett å få dilla på :evil:
Isiselin Skrevet 5. november 2004 #30 Skrevet 5. november 2004 Huff, den er helt forferdelig!! ...og nå fikk jeg den selvfølgelig på hjernen, ja...
KalloRilla Skrevet 5. november 2004 #31 Skrevet 5. november 2004 Valborg oh oh yeah yeah med Olsenbanden Jr er og ganske så plagsom ja :-x
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2004 #33 Skrevet 6. november 2004 Bertine Zetlitz - Fake your beauty
Gjest Human Being Skrevet 14. november 2004 #36 Skrevet 14. november 2004 O-zone, alt med o-zone er tragisk irriterende!!!
evil eve Skrevet 14. november 2004 Forfatter #37 Skrevet 14. november 2004 O-zone' date=' alt med o-zone er tragisk irriterende!!![/quote'] Så enig at det nesten gjør vondt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå