evil eve Skrevet 8. oktober 2004 #1 Skrevet 8. oktober 2004 Sanger som egentlig er dritdårlige,men som fester seg på hjernen og går i repeat til du blir gal.... Jeg bynner med The ketchup song :evil:
Dawn Skrevet 8. oktober 2004 #2 Skrevet 8. oktober 2004 Aner ikke hva den heter, men den synges av O-zone.
Arkana Skrevet 8. oktober 2004 #4 Skrevet 8. oktober 2004 Den reklamen for makrell i tomat i tube, der er det en dame som synger "om att og om att og om att....." og jeg har hatt problemer med å sovne de to siste nettene fordi den sangen kverner i hodet mitt. :evil:
Gjest Virvel Skrevet 8. oktober 2004 #5 Skrevet 8. oktober 2004 Ikke snakk om ketchupsangen! :hår: Jeg hadde den på hjernen mer eller mindre sammenhengende i to uker da den herjet som verst. Våknet mitt på natten og hørte den inni hodet mitt. Helt sant. Det var grusomt.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 8. oktober 2004 #7 Skrevet 8. oktober 2004 Alt som går på radioen... Jeg blir GAAAAAAAAAAAL!
Sita Skrevet 9. oktober 2004 #9 Skrevet 9. oktober 2004 dans' date=' dans, dans oppå bordet......[/quote']
Gjest Madden Skrevet 10. oktober 2004 #10 Skrevet 10. oktober 2004 Vem Vet med hun tragiske svenske dama...
Gjest Human Being Skrevet 10. oktober 2004 #11 Skrevet 10. oktober 2004 Chewing Gum av Annie.. Jeg blir sprø av den sangen.. :evil:
evil eve Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter #12 Skrevet 10. oktober 2004 *nå skal vi skilles johanne*
Gjest LoisLane Skrevet 10. oktober 2004 #13 Skrevet 10. oktober 2004 Den telefonkatalogen-sangen i radioreklamen. Sitter på hjernen som fluepapir!
Gjest Madden Skrevet 11. oktober 2004 #14 Skrevet 11. oktober 2004 Synes den reklamen for..er det sonyericson mon tro..er ikke helt sikker..men det er sånn tegnefilm..noe romfartsgreier..konkurranse med sonyericsson mobil til premie kanskje...også spørsmål om hvilken kjendis de viser bilde av...det ble rotete ja..men den sangen er så irriterende at jeg må skru av lyden på tv'en når den kommer på...!
~Viva~ Skrevet 11. oktober 2004 #15 Skrevet 11. oktober 2004 Den reklamen for makrell i tomat i tube' date= der er det en dame som synger "om att og om att og om att....." og jeg har hatt problemer med å sovne de to siste nettene fordi den sangen kverner i hodet mitt. :evil: Å herregud, den synger jeg på hele tiden. Jeg får alltid sånne ekle sanger på hjernen. Enten det er O-zone, Om att og om att, britney eller fæle Will Young. Ja, også har den der "I like big butts"-sangen også hatt en tendens til å poppe opp i hodet i det siste, aner ikke hvorfor for jeg tror aldri jeg har hørt hele låta engang.
Dawn Skrevet 11. oktober 2004 #16 Skrevet 11. oktober 2004 Lady Marmalade! Hey sister, go sister, soul sister, flow sister... Gitchie, gitchie, ya ya da da...
Arkana Skrevet 11. oktober 2004 #17 Skrevet 11. oktober 2004 Ja, også har den der "I like big butts"-sangen også hatt en tendens til å poppe opp i hodet i det siste, aner ikke hvorfor for jeg tror aldri jeg har hørt hele låta engang. Å ja, den har jeg hatt i hodet mitt i hele dag. "I like big butts and I cannot lie, you other brothers can't deny when a girl walks in with a itty, bitty waist and a round thing in your face, you get sprung...."
evil eve Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter #18 Skrevet 12. oktober 2004 Klapp klapp med Are og Odin... *lavmål fra helvete*
Vivekke Skrevet 12. oktober 2004 #19 Skrevet 12. oktober 2004 "Love is all around" Ikke helt sikker på om dette er rett tittel..., men dere vet den forferdelige sangen: "I feel it in my finger i feel it my toe....." Genial tekst......
evil eve Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter #20 Skrevet 13. oktober 2004 Ding dong song eller no... "ah, you touched my ta lala" HYYYYYYYYYYYYYL :hår: hvordna kan noen synes det er en bra sang...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå