Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sanger som egentlig er dritdårlige,men som fester seg på hjernen og går i repeat til du blir gal....

Jeg bynner med

The ketchup song

:evil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hva den heter, men den synges av O-zone. :grine:

Skrevet

Den reklamen for makrell i tomat i tube, der er det en dame som synger "om att og om att og om att....." og jeg har hatt problemer med å sovne de to siste nettene fordi den sangen kverner i hodet mitt. :evil:

Skrevet

Ikke snakk om ketchupsangen! :hår: Jeg hadde den på hjernen mer eller mindre sammenhengende i to uker da den herjet som verst. Våknet mitt på natten og hørte den inni hodet mitt. Helt sant. Det var grusomt.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Alt som går på radioen... Jeg blir GAAAAAAAAAAAL!

Skrevet
dans' date=' dans, dans oppå bordet......[/quote'] :Nikke:
Gjest Human Being
Skrevet

Chewing Gum av Annie.. Jeg blir sprø av den sangen.. :evil:

Skrevet

*nå skal vi skilles johanne*

:grine:

Gjest LoisLane
Skrevet

Den telefonkatalogen-sangen i radioreklamen. Sitter på hjernen som fluepapir!

Skrevet

Synes den reklamen for..er det sonyericson mon tro..er ikke helt sikker..men det er sånn tegnefilm..noe romfartsgreier..konkurranse med sonyericsson mobil til premie kanskje...også spørsmål om hvilken kjendis de viser bilde av...det ble rotete ja..men den sangen er så irriterende at jeg må skru av lyden på tv'en når den kommer på...! :tunge1:

Skrevet
Den reklamen for makrell i tomat i tube' date= der er det en dame som synger "om att og om att og om att....." og jeg har hatt problemer med å sovne de to siste nettene fordi den sangen kverner i hodet mitt. :evil:

Å herregud, den synger jeg på hele tiden. Jeg får alltid sånne ekle sanger på hjernen. Enten det er O-zone, Om att og om att, britney eller fæle Will Young.

Ja, også har den der "I like big butts"-sangen også hatt en tendens til å poppe opp i hodet i det siste, aner ikke hvorfor for jeg tror aldri jeg har hørt hele låta engang.

Skrevet

Lady Marmalade!

Hey sister, go sister, soul sister, flow sister...

Gitchie, gitchie, ya ya da da...

:grine:

Skrevet

Ja, også har den der "I like big butts"-sangen også hatt en tendens til å poppe opp i hodet i det siste, aner ikke hvorfor for jeg tror aldri jeg har hørt hele låta engang.

Å ja, den har jeg hatt i hodet mitt i hele dag.

"I like big butts and I cannot lie, you other brothers can't deny

when a girl walks in with a itty, bitty waist

and a round thing in your face, you get sprung...."

Skrevet

Klapp klapp med Are og Odin... *lavmål fra helvete*

Skrevet

"Love is all around"

Ikke helt sikker på om dette er rett tittel..., men dere vet den forferdelige sangen: "I feel it in my finger i feel it my toe....." :hoho: Genial tekst......

Skrevet

Ding dong song eller no...

"ah, you touched my ta lala"

HYYYYYYYYYYYYYL

:hakeslepp: :hår:

hvordna kan noen synes det er en bra sang...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...