AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #201 Del Skrevet 1. februar 2016 3 minutter siden, Hjertesukk skrev: Jepp!! Er 4+1 i dag! :D Gratulerer så mye mef en spire i magen. 😄😃 Anonymkode: 72788...7ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hjertesukk Skrevet 1. februar 2016 #202 Del Skrevet 1. februar 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gratulerer så mye mef en spire i magen. 😄😃 Anonymkode: 72788...7ef Takktakk satser på at spireliten finner seg godt til rette inni der ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #203 Del Skrevet 1. februar 2016 Gratulerer!! Babystøv trengs, så strø rundt deg!! Her er jeg 3 DPO. Eller 4... Regner dere første dag med negativ etter positiv EL-test som 1 dpo, eller er det dagen etter negativ el-test som blir 1 dpo? Når EL testen er positiv er det jo mellom 12-36 timer til faktisk EL, så selv om den er negativ dagen etter har kanskje ikke EL vært riktig enda, eller akkurat vært...? hmmmm... -Morticia- Anonymkode: 33516...c5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #204 Del Skrevet 2. februar 2016 Er 4 dpo i dag, brystvortene er fortsatt veldig ømme og har en utflod som ligner på krem, helt hvit. Murringer i mage og rygg av og på. Spennende å teste om rundt 5-6 dager ts Anonymkode: dc182...dc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #205 Del Skrevet 2. februar 2016 Her er jeg på 2 PP, eggløsning idag eller imorra, merket typiske eggløsnings-smerter når jeg våknet idag, så godt mulig det er idag! Så blir spennende om det blir noen spire som setter seg den mnd her😊 Anonymkode: 3a03b...0d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #206 Del Skrevet 3. februar 2016 Første bortkasta test i dag, 5 dpo. Såklart blendahvit. Men da er testetøsa igang ihvertfall!! -Morticia- Anonymkode: 33516...c5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #207 Del Skrevet 3. februar 2016 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Første bortkasta test i dag, 5 dpo. Såklart blendahvit. Men da er testetøsa igang ihvertfall!! -Morticia- Anonymkode: 33516...c5d Hehe skjønner hvordan du har det !! Jeg er 6 dpo i dag og skal prøve å vente hvertfall 2-3 dager til. Er ikke enkelt !! Ts Anonymkode: dc182...dc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dingding Skrevet 4. februar 2016 #208 Del Skrevet 4. februar 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hehe skjønner hvordan du har det !! Jeg er 6 dpo i dag og skal prøve å vente hvertfall 2-3 dager til. Er ikke enkelt !! Ts Anonymkode: dc182...dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dingding Skrevet 4. februar 2016 #209 Del Skrevet 4. februar 2016 Oi, der skjedde det noe galt.. Får det ikke vekk igjen 🙈 Det jeg skulle skrive var at nå er jeg 8dpo og fikk testene i posten i går. Spent på hvor lenge jeg klarer å vente med å teste 😜 forrige mnd begynte jeg på 5dpo tror jeg 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #210 Del Skrevet 4. februar 2016 2 timer siden, dingding skrev: Oi, der skjedde det noe galt.. Får det ikke vekk igjen 🙈 Det jeg skulle skrive var at nå er jeg 8dpo og fikk testene i posten i går. Spent på hvor lenge jeg klarer å vente med å teste 😜 forrige mnd begynte jeg på 5dpo tror jeg 😂 Kanskje du kan teste i morgen eller ved 10 dpo ? Mange som får svake tester rundt den tiden Anonymkode: dc182...dc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dingding Skrevet 4. februar 2016 #211 Del Skrevet 4. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du kan teste i morgen eller ved 10 dpo ? Mange som får svake tester rundt den tiden Anonymkode: dc182...dc9 Klarer nok ikke vente lengre enn til i morgen 😉 Forrige pp med kjemisk graviditet hadde jeg masse symptomer tidlig, men nå har jeg ingenting 😢 så jeg har ikke helt troen 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #212 Del Skrevet 4. februar 2016 8 minutter siden, dingding skrev: Klarer nok ikke vente lengre enn til i morgen 😉 Forrige pp med kjemisk graviditet hadde jeg masse symptomer tidlig, men nå har jeg ingenting 😢 så jeg har ikke helt troen 😭 Jeg måtte teste i dag, 7 dpo, men synes jeg var flink å vente så lenge denne gangen. Før har jeg startet tidligere, den var negativ.. Jeg fikk positiv test forrige pp så enten må det ha vært noe galt med testen, eller så kan det ha vært en kjemisk på meg også. Eneste forskjellen denne gangen er at jeg har vært litt med følsom i brystvortene, men har hatt samme murring i mage/rygg som de andre gangene. Det sies jo at mange ikke føler symptomer så tidlig når de faktisk er gravide. Så kan jo være at du er det!! Blir uansett spennende å se for oss begge hvordan dette går 👌😊 Ts Anonymkode: dc182...dc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dingding Skrevet 4. februar 2016 #213 Del Skrevet 4. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg måtte teste i dag, 7 dpo, men synes jeg var flink å vente så lenge denne gangen. Før har jeg startet tidligere, den var negativ.. Jeg fikk positiv test forrige pp så enten må det ha vært noe galt med testen, eller så kan det ha vært en kjemisk på meg også. Eneste forskjellen denne gangen er at jeg har vært litt med følsom i brystvortene, men har hatt samme murring i mage/rygg som de andre gangene. Det sies jo at mange ikke føler symptomer så tidlig når de faktisk er gravide. Så kan jo være at du er det!! Blir uansett spennende å se for oss begge hvordan dette går 👌😊 Ts Anonymkode: dc182...dc9 Rart hvordan dagene fra mens til EL flyr.. Og dagene etter EL går så seint 😂 Kan jo høres ut som du hadde en kjemisk forrige pp 😞 det er jo litt ulempen med å teste tidlig, for mange oppdager jo aldri de kjemiske 😞 Krysser fingrene for deg 😍😍 spennende med litt andre symptomer. Det er så utrolig spennende og så er jeg så redd for å bli skuffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #214 Del Skrevet 4. februar 2016 3 minutter siden, dingding skrev: Rart hvordan dagene fra mens til EL flyr.. Og dagene etter EL går så seint 😂 Kan jo høres ut som du hadde en kjemisk forrige pp 😞 det er jo litt ulempen med å teste tidlig, for mange oppdager jo aldri de kjemiske 😞 Krysser fingrene for deg 😍😍 spennende med litt andre symptomer. Det er så utrolig spennende og så er jeg så redd for å bli skuffet. Ser også samboeren blir like skuffet som meg gang på gang, så har det kommer til et punkt igjen hvor han ikke vil prate så mye om det før det faktisk skjer, de andre gangene har han vært så gira og blitt så skuffa. I går så jeg på Facebook at en venninne var gravid, det stikker litt i magen da, for å si det sånn! Anonymkode: dc182...dc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dingding Skrevet 4. februar 2016 #215 Del Skrevet 4. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser også samboeren blir like skuffet som meg gang på gang, så har det kommer til et punkt igjen hvor han ikke vil prate så mye om det før det faktisk skjer, de andre gangene har han vært så gira og blitt så skuffa. I går så jeg på Facebook at en venninne var gravid, det stikker litt i magen da, for å si det sånn! Anonymkode: dc182...dc9 Jeg sliter litt med at mannen ikke ser viktigheten i dagene før og rundt EL.. Han skjønner seg ikke på denne med sykluser 🙈 og blir så blir han så skuffet når TR kommer 😞 Det er ikke ett lett tema å snakke om, iallfall ikke når det ikke går som man ønsker 😞 Ja det stikker når man leser slikt.. Ei i familien fikk akkurat baby. Var spesielt å holde den lille, mens man tenker alt som foregår i eget hode 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #216 Del Skrevet 4. februar 2016 11 minutter siden, dingding skrev: Jeg sliter litt med at mannen ikke ser viktigheten i dagene før og rundt EL.. Han skjønner seg ikke på denne med sykluser 🙈 og blir så blir han så skuffet når TR kommer 😞 Det er ikke ett lett tema å snakke om, iallfall ikke når det ikke går som man ønsker 😞 Ja det stikker når man leser slikt.. Ei i familien fikk akkurat baby. Var spesielt å holde den lille, mens man tenker alt som foregår i eget hode 😢 Ja litt av det sliter jeg også med, det kan være han er sliten eller syk osv og det respekterer jeg selvfølgelig, eller at han kanskje bare ikke orker. Så sitter jeg der og vet at hvis man ikke gjør det nå, så tar det så lang tid før vi kan prøve på nytt. Mnd bare flyr avgårde synes jeg. Men jeg forstår at dette er litt rart for dem, de kjenner ikke noe på kroppen, det er ikke de som skal bære den lille. Så for dem så blir dette så uvirkelig før vi får en positiv test og får se den lille på ultralyd. Huff vi får bare holde hodet over vannet og fortsette som vi gjør! Denne mnd fikk vi bare hatt sex 2 ganger rundt el, håper virkelig det holder ! Anonymkode: dc182...dc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dingding Skrevet 4. februar 2016 #217 Del Skrevet 4. februar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja litt av det sliter jeg også med, det kan være han er sliten eller syk osv og det respekterer jeg selvfølgelig, eller at han kanskje bare ikke orker. Så sitter jeg der og vet at hvis man ikke gjør det nå, så tar det så lang tid før vi kan prøve på nytt. Mnd bare flyr avgårde synes jeg. Men jeg forstår at dette er litt rart for dem, de kjenner ikke noe på kroppen, det er ikke de som skal bære den lille. Så for dem så blir dette så uvirkelig før vi får en positiv test og får se den lille på ultralyd. Huff vi får bare holde hodet over vannet og fortsette som vi gjør! Denne mnd fikk vi bare hatt sex 2 ganger rundt el, håper virkelig det holder ! Anonymkode: dc182...dc9 Ikke lett med disse mennene 😂 de skulle bare visst hvor frustrerende det er! Vi hadde også bare sex 2 ganger rundt EL, men gir ikke opp håpet før TR 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #218 Del Skrevet 4. februar 2016 Den Monday, February 01, 2016 at 20.50, Hjertesukk skrev: Får ikke den vekk. ☝ Lykke til damer. 😊 jeg vet ikke om det blir så mye prøving her heller denne mnd. Jeg har influensa og samboer har influensa + rosen. Så vi vet ikke. 😕 men det får vi se når eggløsningen kommer. Anonymkode: 72788...7ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #219 Del Skrevet 5. februar 2016 23 timer siden, dingding skrev: Ikke lett med disse mennene 😂 de skulle bare visst hvor frustrerende det er! Vi hadde også bare sex 2 ganger rundt EL, men gir ikke opp håpet før TR 😉 Har du fåt testet deg 😁?? Ts Anonymkode: dc182...dc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #220 Del Skrevet 5. februar 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Får ikke den vekk. ☝ Lykke til damer. 😊 jeg vet ikke om det blir så mye prøving her heller denne mnd. Jeg har influensa og samboer har influensa + rosen. Så vi vet ikke. 😕 men det får vi se når eggløsningen kommer. Anonymkode: 72788...7ef God bedring! Håper dere klarer å få til noe Ts Anonymkode: dc182...dc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå