AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 skal lage litt babymat til en på 6 måneder og må gå til innkjøp av enten en blender eller stavmikser. Hva er enklest, hva bruker dere? Anonymkode: 7cde9...943
kokkos Skrevet 4. januar 2016 #2 Skrevet 4. januar 2016 Stavmikser! Tar mye mindre plass og mye enklere å vaske opp :-)
Gjest morhjertegod Skrevet 4. januar 2016 #3 Skrevet 4. januar 2016 Helt klart stavmikser, lettere å gjøre rent, mindre plass og veldig greit om du skal lage så porsjoner. Blenderen er super til større mengder.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #4 Skrevet 4. januar 2016 Kjøp deg en kjøkkenmaskin, så kan du lage mye forskjellig. Langt å foretrekke foran en stavmikser. Anonymkode: c1e00...087
Orchideae Skrevet 4. januar 2016 #5 Skrevet 4. januar 2016 Brukte stavmikser sist. Blir nok å bruke foodprocessor denne gangen.
Gjest Nori Skrevet 4. januar 2016 #6 Skrevet 4. januar 2016 Har ikke erfaring med blender, men stavmikser er et must på kjøkkenet. Både til barnematen, men også supper og den slags til oss voksne.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #7 Skrevet 4. januar 2016 stavmikser - da kan du lage så store og små porsjoner du vil. Da gjør du klar alt i en gryte og moser i vei. I blender seg jeg for meg at det blir mer gris når du må ha ting fram og tilbake. Synes også det er litt lettere å kontrollere grovheten med stavmikser i forhold til blender. Etterhvert når babyen ble eldre brukte jeg bare potetstamper for enda grovere konsistens. Anonymkode: 0d72c...774
Sushi Skrevet 4. januar 2016 #8 Skrevet 4. januar 2016 Jeg hadde behov for begge deler, men det er kanskje et dårlig svar. Brukte blenderen når jeg laget en hel oppskrift med babymat, og stavmikser når jeg bare skulle mose litt av vår middag. Vet det finnes stavmiksere der det følger med en slags høy bolle som man fester under, og det blir litt som stavmikser og blender i ett.
Arkana Skrevet 5. januar 2016 #9 Skrevet 5. januar 2016 Jeg synes blender er enklest. Jeg laget en del om gangen og hadde i fryseren.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå