AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 Jeg så ikke før nå at passet mitt har utgått i MAI, men jeg skal jo reise til England i morgen kveld! Er det mulig å få nødpass innen en så kort tidsramme? Er det eventuelt noe annet man kan ha med for å bekrefte identiteten?? Anonymkode: 2ab8d...775
Roseh Skrevet 4. januar 2016 #4 Skrevet 4. januar 2016 Mange som mister pass på ferier og slikt. Det gjør at køen blir lengre. Kanskje det kun gjelder når man først er i utlandet for man må jo komme seg hjem. Da ringer de som sjekker pass til noen folk og får det ordnet.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #5 Skrevet 4. januar 2016 Ta kontakt med politiet i morra tidlig, så får du ordnet med nødpass. Til UK må du ha med pass. Anonymkode: a3ad8...277 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #6 Skrevet 4. januar 2016 20 sekunder på Google: http://www.gardermoen.no/flyplassen/praktisk-informasjon/ndpass/ Anonymkode: e4616...41c
Supernova17 Skrevet 4. januar 2016 #7 Skrevet 4. januar 2016 Jeg kjøpte nødpass 9 timer før avreise, det gikk helt fint :D
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #8 Skrevet 4. januar 2016 Ta med det gamle passet og gyldig tilleggslegitimasjon så får du utsted nødpass på flyplassen. Husk å beregne ekstra god tid. Anonymkode: 809f1...8d3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #9 Skrevet 4. januar 2016 Kg behandler ikke søknader om nødpass, det hører hjemme hos politiet/passkontoret. Du tar med deg det utgåtte passet og møter opp hos politiet i morgen tidlig når de åpner, der og da får du svar på hva som kan gjøres! Anonymkode: 08eae...cca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå