Gå til innhold

Strikking og hekling og sånt

JorunnP

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lipgloss

jeg strikker også og syns det er veldig gøy og lærerikt,har fått mye inspirasjon av flere her inne,er blitt veldig glad i strikking og gjør det så ofte jeg kan,mye bedre en å sitte foran tv hele kvelden😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4. januar 2016 at 21.18, lipgloss skrev:

jeg strikker også og syns det er veldig gøy og lærerikt,har fått mye inspirasjon av flere her inne,er blitt veldig glad i strikking og gjør det så ofte jeg kan,mye bedre en å sitte foran tv hele kvelden😊

Jeg strikker og ser på Netflix på pc^^ Liker å ha noe å gjøre mens jeg ser på serier :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss
3 timer siden, Brimi skrev:

Jeg strikker og ser på Netflix på pc^^ Liker å ha noe å gjøre mens jeg ser på serier :-)

hihi ja multitasking 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"trådsnella", var det en gruppe her inne for de som strikker/hekler osv? Isåfall så kan man jo lage en ny om den ikke finnes lengre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MadameDeRosa

Kjekt med eget forum for strikking og hekling, siden vi tydeligvis er flere her som har samme hobbyen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola
2 timer siden, HanneAa skrev:

"trådsnella", var det en gruppe her inne for de som strikker/hekler osv? Isåfall så kan man jo lage en ny om den ikke finnes lengre :) 

Trådsnella var et tidligere håndarbeidsforum som ble slått sammen med Kvinneguiden, før de så ble flyttet over til Tusen ideer :) http://forum.tusenideer.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
1 minutt siden, Tekola skrev:

Trådsnella var et tidligere håndarbeidsforum som ble slått sammen med Kvinneguiden, før de så ble flyttet over til Tusen ideer :) http://forum.tusenideer.no/

Fint det, men er vel kanskje bedre å lage et eget underforum for hekling og strikking her på KG også, istedenfor å henvise oss til et helt annet forum? Eller? 

Men ellers takk for tips om et forum jeg ikke visste om. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola
1 minutt siden, TalithaG skrev:

Fint det, men er vel kanskje bedre å lage et eget underforum for hekling og strikking her på KG også, istedenfor å henvise oss til et helt annet forum? Eller? 

Men ellers takk for tips om et forum jeg ikke visste om. :)

Beklager, jeg svarte bare på hva Trådsnella var! Vi gjenopprettet nylig hobby-kategorien her inne på Kvinneguiden, nettopp for å ha et eget underforum for dette igjen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...