Gå til innhold

Ekkel tanke gror I hodet..

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei de venter ikke. De er passive og gir ingen inntrykk av å være interessert. Hvilken jente vil ha en mann som er helt care ovenfor henne? Som ikke virker å være tiltrukket av henne? Eller en mann der hun må dra hele lasset? For det er dessverre slik disse mennene fremstår. 

Det er garantert en perle blant disse men hvordan kan vi se de når de har lukka seg inn i skjeller sitt? 

Anonymkode: a9247...591

om de ikke venter, hva pokker gjør dem da? er de opptatt med jenter?

disse mennene er passive og tilbaketrukne av forskjellige grunner, men det er IKKE pga dem ikke er interessert. såkalt "care".
det er som oftest det at de er litt sjenerte, ikke helt vet hva dere skal snakke om.
kvinner bestemmer seg innen 3 sec om ho liker karen eller ikke og kvinner kan bli virkelig stygge når de avviser noen.
ingen som snakker om å dra lasset, men et enkelt "hei" er ofte det som skal til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryddet for personangrep og svar til dette.

Frk.K, mod.

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kaste bort livet på å vente? Hvorfor ikke heller gå for det du vil ha?

Er lei menn som sutrer over at de aldri blir valgt! Dere er ikke valgbare fordi dere gjemmer dere borti en krok og håper noen vil se dere. Ække sånn det funker.

Og jeg er lei av å måtte ta all initiativ bare for å få en kvinne til å like meg! kvinnfolk må få ræva si opp av den jævla gulltronen og slutte å tro at bare men skal ta initiativ og vise interesse! Det skal faen meg gå begge veier. Voks opp. Kvinnfolk er faen meg bortskjemte på det der, herregud.

Anonymkode: ba814...dfc

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, herremann skrev:

om de ikke venter, hva pokker gjør dem da? er de opptatt med jenter?

disse mennene er passive og tilbaketrukne av forskjellige grunner, men det er IKKE pga dem ikke er interessert. såkalt "care".
det er som oftest det at de er litt sjenerte, ikke helt vet hva dere skal snakke om.
kvinner bestemmer seg innen 3 sec om ho liker karen eller ikke og kvinner kan bli virkelig stygge når de avviser noen.
ingen som snakker om å dra lasset, men et enkelt "hei" er ofte det som skal til.

Du sier jo selv de venter :P Men hvordan kan vi vite om de er interessert om de aldri gir uttrykk for dette? Hvorfor skal vi kaste bort tid på menn, som ikke tar noe initiativ? Tro meg, men vi jenter kan være like sjenerte ovenfor menn vi liker vi også. Men noen MÅ gjøre noe. Jeg kan være sjenert ovenfor menn jeg liker, men fordi jeg ikke vil være passiv og se livet fare forbi uten at jeg har prøvd, så tar jeg en sjanse. Det er tøft som faen, men jeg gjør det allikevel. Så om jeg klarer, så klarer dere også. Jeg kan i hvert fall ikke forvente at livet skal dette ned i fanget på meg ;)

Men det med at damer bestemmer seg innen tre sekunder gjelder jaggu for menn også. Det der er ikke kjønnbestemt, men varerer fra person til person. Menn kan også være rimelig stygge når de avviser. De kan rett og slett være ondskapsfulle. De kan uten problem også la henne tro han er interessert bare for å få seg ett ligg også. Kynisk.

Så ikke tro det er noe enklere for kvinner. Eneste fordelen vi har, er at vi får mer oppmerksomhet. Men å etablere et forhold er vanskeligere for oss, enn for de fleste menn. En mann som har fått foten innafor er gjerne den som bestemmer om de skal gå videre eller ikke, da damer fortere får følelser enn menn.

Gjest ashanti
Skrevet

Hm. Jeg syntes det blir litt merkelig å legge all skylden på dama, det er jo tross alt mannen (i dette eksempelet) som oppfører seg ekstremt dårlig, rett og slett en real drittsekk. Hvordan har det blitt sånn (eller har det alltid vært sånn?) at så mange menn syntes det er greit å behandle andre på denne måten? Har det med oppdragelse (eller mangel på en) å gjøre? Miljø? Samfunnet vi lever i?

Jeg har selv vært i et klassisk tilfelle av "forelsket i en som kun anser meg som god nok for sex". Dette var en fyr som i utgangspunktet var ute etter et forhold, men som underveis i datingen fant ut at han ikke syntes vi var en god match. Istedenfor å si ifra til meg om dette, fortsatte han som før, men kuttet gradvis ned på kontakten, frem til vi omtrent kun hadde sex når vi møttes. Glimrende idé, spesielt når jeg allerede var kjempebetatt og fant på unnskyldninger som at "han er sikkert travel med jobb" o.l. idiotiske bortforklaringer. Etterhvert ble jeg kjempeforelska (ja, jeg ble forelsket, følelser følger ikke fornuften) og det ble vanskeligere og vanskeligere å innse at han kun ville ha sex og ikke noe mer, jeg sleit lenge med å klare å løsrive meg fra han.

I ettertid var jeg dritsur på meg selv, skuffet og følte jeg hadde ydmyket meg selv og mistet all selvrespekt og selvtilitt. Men samtidig syntes jeg faktisk han kunne satt seg ned med meg og sagt "vet du hva, jeg tror ikke vi er noen god match, så vi må slutte å treffes". Istedenfor er det jeg som ender opp med å bli sett på som en "dum kjerring". Mens han? Han slipper unna - for jeg burde jo visst bedre.

Jeg syntes det er på sin plass å begynne å sette spørsmålstegn ved alle disse menneskene som faktisk syntes det er greit å bruke mennesker for sex for å tilfredsstille seg selv og sitt ego, istedenfor å være ærlige og oppriktige.

Skrevet

Helt enig med deg, Ashanti. Jeg har opplevd akkurat det samme som deg. Utrolig at endel menn oppfører seg sånn, for ja, det er som regel menn i disse tilfellene. 

Gjest Blomsterert
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lagt merke til mange hendelser I det siste som får meg til å tenke mye som omhandler damer. Jeg ser mange damer som ligger med menn som  bruker dem og jentene får selvfølgelig følelser. Så sier mannen rett ut, "Sorry jeg har brukt deg heletiden" så går hun faen meg til han å blir brukt enda mer, selv etter hun gråt som faen og sier at hun hater han. Hvorfor gjør jenter dette? Dette har begynt å skape en tanken I hodet mitt om at kvinner virkelig er det svakeste kjønn. Bare, Hvorfor? 

En ting er nok hva de hører,og noe annet er hva de vil tro.Han kan jo ha oppført seg motstridende til det han sier.Dessuten er det psyken.De vil kanskje bli elsket,og håper han forandrer mening.Tror dog at dette er jenter/damer som sliter noe fra før.

Jeg lurer mer på hvor avstumpet følelsemessig en gutt/mann er som får seg til å si noe sånt.Det er mer uforståelig for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, mannen er absolutt den værste her. Men damene lar dem gjøre det enda de vet at de blir utnyttet. De velger det, ikke noe synd I dem.

AnonymBruker
Skrevet

Er en del urealistiske damer der ute som ikke ønsker å se virkeligheten og mannen som den og han er. Ikke fordi det ikke er tydelig, for det er det ganske ofte, men fordi de ikke vil at det skal være slik. De vil at det skal være annerledes..er egentlig bare egoisme i det også.   

Anonymkode: 36502...35a

Gjest ashanti
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er en del urealistiske damer der ute som ikke ønsker å se virkeligheten og mannen som den og han er. Ikke fordi det ikke er tydelig, for det er det ganske ofte, men fordi de ikke vil at det skal være slik. De vil at det skal være annerledes..er egentlig bare egoisme i det også.   

Anonymkode: 36502...35a

Jeg er ikke helt enig; alt er ikke så svart/hvitt. Ofte gir denne mannen damen noe, det er ikke sånn at han bare gir faen og ignorerer dama hele tiden. Han gir jo noe av seg selv han også. Vi er jo ikke laget slik at vi kan vite når alle og enhver lyver og når de faktisk forteller sannheten. Jeg syntes fortsatt det er merkelig at enkelte mennesker velger å bruke tid på et menneske de ikke har noen interesse av, samtidig som de vet at den personen er interessert i dem.

Gjest Blomsterert
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, mannen er absolutt den værste her. Men damene lar dem gjøre det enda de vet at de blir utnyttet. De velger det, ikke noe synd I dem.

Jeg syns igrunnen synd på dem.Når de aksepterer å bli behandlet sånn,så tror jeg som sagt at de sliter med noe fra før.Men om de fortsetter i samme spor,og har venner som sier fra uten at de innser eller vil endre seg,da er det en litt annen sak.Det er ikke bare bare å komme seg ut av et destruktivt spor,men de bør søke hjelp om det skjer flere ganger.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, ashanti skrev:

Jeg er ikke helt enig; alt er ikke så svart/hvitt. Ofte gir denne mannen damen noe, det er ikke sånn at han bare gir faen og ignorerer dama hele tiden. Han gir jo noe av seg selv han også. Vi er jo ikke laget slik at vi kan vite når alle og enhver lyver og når de faktisk forteller sannheten. Jeg syntes fortsatt det er merkelig at enkelte mennesker velger å bruke tid på et menneske de ikke har noen interesse av, samtidig som de vet at den personen er interessert i dem.

Dere blir "played" veldig lett - akkurat som menn har en tendens til å bli friendzona og "played" andre veien iform av å måte yte tjenester til dama uten å aldri ha mulighet til å etablere et forhold til henne.

Dere blir "played" egentlig fordi dere er like overfladiske som mannfolk er. Følelsene deres kobler ut logikken og dette blir utnyttet av dem som skjønner det. Et godt eksempel er jo hvorfor damer fortsetter å være sammen med en voldelig kjæreste f.eks. 
Det motsier jo all logikk - men følelsene hennes har koblet ut denne hjernehalvdelen så der har vi det. 

Anonymkode: 2ddca...f6a

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du sier jo selv de venter :P Men hvordan kan vi vite om de er interessert om de aldri gir uttrykk for dette? Hvorfor skal vi kaste bort tid på menn, som ikke tar noe initiativ? Tro meg, men vi jenter kan være like sjenerte ovenfor menn vi liker vi også. Men noen MÅ gjøre noe. Jeg kan være sjenert ovenfor menn jeg liker, men fordi jeg ikke vil være passiv og se livet fare forbi uten at jeg har prøvd, så tar jeg en sjanse. Det er tøft som faen, men jeg gjør det allikevel. Så om jeg klarer, så klarer dere også. Jeg kan i hvert fall ikke forvente at livet skal dette ned i fanget på meg ;)

Men det med at damer bestemmer seg innen tre sekunder gjelder jaggu for menn også. Det der er ikke kjønnbestemt, men varerer fra person til person. Menn kan også være rimelig stygge når de avviser. De kan rett og slett være ondskapsfulle. De kan uten problem også la henne tro han er interessert bare for å få seg ett ligg også. Kynisk.

Så ikke tro det er noe enklere for kvinner. Eneste fordelen vi har, er at vi får mer oppmerksomhet. Men å etablere et forhold er vanskeligere for oss, enn for de fleste menn. En mann som har fått foten innafor er gjerne den som bestemmer om de skal gå videre eller ikke, da damer fortere får følelser enn menn.

hvordan dere kan vite om han er interessert? det skader jo ikke å prate med fremmede.
kaste bort tia på menn som ikke tar iniativ? hvorfor kaster du bort tia på menn som du vet bare bruker deg?
det er lettere for en kvinne å få en positiv respons fra menn enn motsatt. kvinner sitter på den seksuelle makta.

menn kan være ondskapsfulle? igjen, hvorfor går dere jenter KUN etter såkalte alphas? guttes som absolutt gir faen i dere.

jeg var han snille søte da jeg var yngre, men gud hvor mange ganger jeg har blitt brent.
nå i en alder av 31 er det slutt på slikt tull. jeg lyver aldri, men er blitt veldig flink til å snakke jenter så jeg får hva jeg vil ha.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At kvinnfolk styres av følelser fremfor logikk er ingen hemmelighet. I enkelte situasjoner kan det være livsfarlig og ikke minst egoistisk ettersom du tar hensyn til følelsene dine på bekostning av fellesskapet i mange situasjoner. Derfor er det b.la flere mannlige ledere enn kvinnelige. Sånn er det bare - om du ikke liker meg og kaller meg det ene eller andre fordi jeg har den meningen så be my guest. 

Kanskje du skal lese hva han her skriver: http://www.hegnar.no/kvinner/artikkel561405.ece

Anonymkode: 5d79a...6fd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, herremann skrev:

hvordan dere kan vite om han er interessert? det skader jo ikke å prate med fremmede.
kaste bort tia på menn som ikke tar iniativ? hvorfor kaster du bort tia på menn som du vet bare bruker deg?
det er lettere for en kvinne å få en positiv respons fra menn enn motsatt. kvinner sitter på den seksuelle makta.

menn kan være ondskapsfulle? igjen, hvorfor går dere jenter KUN etter såkalte alphas? guttes som absolutt gir faen i dere.

jeg var han snille søte da jeg var yngre, men gud hvor mange ganger jeg har blitt brent.
nå i en alder av 31 er det slutt på slikt tull. jeg lyver aldri, men er blitt veldig flink til å snakke jenter så jeg får hva jeg vil ha.

Damer vil ha menn. Og med Mann, så menes det en som vier sin oppmerksomhet til en dame og som tør å stå for dette. En som har mot nok til å forelske seg. 

Å bli drittsekk for å få det som du vil bekrefter bare hvor kyniske menn kan bli. Og dessverre er slike i flertall. Vi må prøve og feile for å finne den ene oppriktige mannen blant alle froskene. Og så får vi skylda... Fint. 

Tilbake til veggpynten. Selv om vi prater med slike så fremstår de fortsatt som totalt uinteresserte. Vi får ingen bekreftelse tilbake. Og da bruker vi ikke mer tid på de. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å bli drittsekk for å få det som du vil bekrefter bare hvor kyniske menn kan bli. Og dessverre er slike i flertall. Vi må prøve og feile for å finne den ene oppriktige mannen blant alle froskene. Og så får vi skylda... Fint.

Drittsekk?

Jeg gjorde det dere kvinner krever for å få deres oppmerksomhet.  Jenter på byen vil ha såkalte badboys. Dette er DERES feil!

Jeg var snill, søt og grei, men som du selv sa, "hvem har lyst på veggpynten?"

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, herremann skrev:

Drittsekk?

Jeg gjorde det dere kvinner krever for å få deres oppmerksomhet.  Jenter på byen vil ha såkalte badboys. Dette er DERES feil!

Nei. Du tar feil. Vi ønsker ikke bad boys. Men vi ønsker menn som ser oss og gir oss oppmerksomhet. Bad boys vet dette og utnytter dette. Vi er naive og tror på kjærligheten og lar oss lure. 

Men det vi vil ha er en snill mann som gir oss oppmerksomhet og bekreftelse. Og i gjengjeld gir vi masse tilbake til denne mannen. Omsorg, bekreftelse, erklæring mm. 

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, herremann skrev:

Drittsekk?

Å gi damene skylda for alt er lite mandig. Det er nok her du gjør feil. 

Hvilken dame vil ha en mann som mener all feil ligger på oss? Ingen. Absolutt ingen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, herremann skrev:

Drittsekk?

Har du noengang spurt et kvinnfolk hva dem egentlig mener nå de sier de vil ha en grei og snill mann? 

Vil de at du skal være deres dørmatte og portåpner for å gjøre deres liv enklere ELLER menes noe annet? 

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Jeg bare syntes det er ekkelt å se at kvinner lar seg bli brukt sånn. Jeg er en selvsikker gutt, har absolutt ikke problemer med å snakke med damer osv. Men ser jeg en jeg liker så blir jeg litt passiv selvfølgelig. Jeg ser dem alltid inn I øynene og smiler bredt og snakker selvsikkert til dem. De ser alltid tilbake, men får aldri et smil tilbake  og når jeg ser damene blir med stygge gutter som bruker dem da får jeg en følelse av at jeg ikke rett og slett funker på dem. Vanskelig å lese damer 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...