AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 Jeg har lagt merke til mange hendelser I det siste som får meg til å tenke mye som omhandler damer. Jeg ser mange damer som ligger med menn som bruker dem og jentene får selvfølgelig følelser. Så sier mannen rett ut, "Sorry jeg har brukt deg heletiden" så går hun faen meg til han å blir brukt enda mer, selv etter hun gråt som faen og sier at hun hater han. Hvorfor gjør jenter dette? Dette har begynt å skape en tanken I hodet mitt om at kvinner virkelig er det svakeste kjønn. Bare, Hvorfor? Anonymkode: ba814...dfc 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #2 Skrevet 4. januar 2016 Noen tenker kanskje at de liker sexen såpass godt,at de like gjerne kan fortsette som ff.Eller fordi de er forelsket og ikke klarer å løsrive seg og se virkeligheten i øynene.Finnes menn som blir manipulert av damer på samme måte.Ikke så ofte med sex kanskje,men med penger og andre ting.finnes mange damer som utnytter menn på den måten. Anonymkode: 722e5...d89 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #3 Skrevet 4. januar 2016 Han har overtaket. Hun vil ta tilbake kontrollen. Og fortsetter derfor med han til tross for at han alltid vil ha overtak. Han har overtak da han ikke har følelser. Hun taper fordi hun har mye følelser. Blir en håpløs kamp å kjempe. Anonymkode: a9247...591 4
King in the North Skrevet 4. januar 2016 #4 Skrevet 4. januar 2016 Følelser er ikke rasjonelle, verken for kvinner eller menn. 11
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #5 Skrevet 4. januar 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har overtaket. Hun vil ta tilbake kontrollen. Og fortsetter derfor med han til tross for at han alltid vil ha overtak. Han har overtak da han ikke har følelser. Hun taper fordi hun har mye følelser. Blir en håpløs kamp å kjempe. Anonymkode: a9247...591 Håpløs er den, men bare skjønner ikke hvorfor de fortsetter. skjønner at det er vanskelig, men hadde jeg fått det Imot meg så hadde jeg blokka individet på flekken og aldri snakket med person mer. Anonymkode: ba814...dfc
Ulveedderkopp Skrevet 4. januar 2016 #6 Skrevet 4. januar 2016 Fordi kvinner oftere enn menn legger mer følelser i sex. Og menn (mitt inntrykk) lar seg i større grad overkjøre av dama i forhold, for så å syte og klage over det etterpå. "Det svake kjønn" er forresten situasjonsbetinget, og i tillegg svært individuelt. 1
Gjest O.G. Skrevet 4. januar 2016 #7 Skrevet 4. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lagt merke til mange hendelser I det siste som får meg til å tenke mye som omhandler damer. Jeg ser mange damer som ligger med menn som bruker dem og jentene får selvfølgelig følelser. Så sier mannen rett ut, "Sorry jeg har brukt deg heletiden" så går hun faen meg til han å blir brukt enda mer, selv etter hun gråt som faen og sier at hun hater han. Hvorfor gjør jenter dette? Dette har begynt å skape en tanken I hodet mitt om at kvinner virkelig er det svakeste kjønn. Bare, Hvorfor? Anonymkode: ba814...dfc For min del var det at han kom veldig under huden på meg og det varte ei jævla god stund. Deretter så ble jeg skitlei ham og sint, men lot ham ikke merke det og så da mine følelser var forbi så tok jeg ham skikkelig.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #8 Skrevet 4. januar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lagt merke til mange hendelser I det siste som får meg til å tenke mye som omhandler damer. Jeg ser mange damer som ligger med menn som bruker dem og jentene får selvfølgelig følelser. Så sier mannen rett ut, "Sorry jeg har brukt deg heletiden" så går hun faen meg til han å blir brukt enda mer, selv etter hun gråt som faen og sier at hun hater han. Hvorfor gjør jenter dette? Dette har begynt å skape en tanken I hodet mitt om at kvinner virkelig er det svakeste kjønn. Bare, Hvorfor? Anonymkode: ba814...dfc De handler på egne følelser og ikke rasjonell logikk. Tror du det er tilfeldig at det finnes få kvinner i styrer og i andre nøkkelstillinger som ofte krever økonomisk besluttsomhet? Du kan ikke ta beslutninger som får økonomiske konsekvenser basert på dine egne følelser når all logikk tilsier det motsatte. Du skal aldri spørre et kvinnfolk hva hun mener. Det er teknisk feil ettersom hun vil mene det hun føler. Følelsene forandrer seg og dermed vil meningene endres deretter. Anonymkode: 2ddca...f6a
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #9 Skrevet 4. januar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lagt merke til mange hendelser I det siste som får meg til å tenke mye som omhandler damer. Jeg ser mange damer som ligger med menn som bruker dem og jentene får selvfølgelig følelser. Så sier mannen rett ut, "Sorry jeg har brukt deg heletiden" så går hun faen meg til han å blir brukt enda mer, selv etter hun gråt som faen og sier at hun hater han. Hvorfor gjør jenter dette? Dette har begynt å skape en tanken I hodet mitt om at kvinner virkelig er det svakeste kjønn. Bare, Hvorfor? Anonymkode: ba814...dfc Jeg hadde ALDRI gjort dette, så please ikke skjær alle jenter/damer under en kam... Handler ikke om kjønn, men om lavt selvbilde, selvdestruktiv adferd. Anonymkode: d1297...14f 1
herremann Skrevet 4. januar 2016 #10 Skrevet 4. januar 2016 (endret) de snille, gode guttene står på linje og venter, og vente må dem. jentene vet akkurat hvilke gutter dem vil ha selv om dem vet konsenkvensene det medfører. De får ingen sympati fra meg. Endret 4. januar 2016 av herremann 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #11 Skrevet 4. januar 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lagt merke til mange hendelser I det siste som får meg til å tenke mye som omhandler damer. Jeg ser mange damer som ligger med menn som bruker dem og jentene får selvfølgelig følelser. Så sier mannen rett ut, "Sorry jeg har brukt deg heletiden" så går hun faen meg til han å blir brukt enda mer, selv etter hun gråt som faen og sier at hun hater han. Hvorfor gjør jenter dette? Dette har begynt å skape en tanken I hodet mitt om at kvinner virkelig er det svakeste kjønn. Bare, Hvorfor? Anonymkode: ba814...dfc Dette blir for svart/hvitt, da kan man like gjerne si at kvinner er det "snille" kjønn, og menn det "slemme og egoistiske" kjønn. Sannheten er vel mer at det er mange faktorer som er tilstede. Også må vi ikke generalisere heller, og huske at det også er mange kvinner som behandler menn dårlig, eller utnytter de. Men jeg har en liten tanke i hodet selv om at jeg tror det finnes flere egoistiske menn, enn skikkelig gode menn. Men jeg håper jeg tar feil. Anonymkode: 5983b...add 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #13 Skrevet 4. januar 2016 Og det er nok fordi jeg har lest for mye her inne står om så mange som har opplevd vonde ting i forholdet sitt! Får helt vondt av å lese det, og da blir man nok litt påvirket, og kan kanskje altfor få negative tanker! Tror jeg skal lese mindre her inne, og heller møte folk i virkeligheten, og ha et åpent sinn Det er masse flotte folk der ute både av menn og kvinner! Anonymkode: 5983b...add 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #14 Skrevet 4. januar 2016 Sex er digg, også for damer. Anonymkode: 348a0...d1a 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #15 Skrevet 4. januar 2016 Fordi når en kvinne allerede har fått følelser så er hun av natur trofast, ser det beste i mannen og står med han gjennom tykt og tynt (mange tenker vel at det bare er for en periode han er kjip /utro /utnytter henne og at det vil ordne seg) så det er ikke bare bare å skru av de følelsene igjen. Anonymkode: 1e0ef...49f
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #16 Skrevet 4. januar 2016 1 time siden, herremann skrev: de snille, gode guttene står på linje og venter, og vente må dem. jentene vet akkurat hvilke gutter dem vil ha selv om dem vet konsenkvensene det medfører. De får ingen sympati fra meg. Nei de venter ikke. De er passive og gir ingen inntrykk av å være interessert. Hvilken jente vil ha en mann som er helt care ovenfor henne? Som ikke virker å være tiltrukket av henne? Eller en mann der hun må dra hele lasset? For det er dessverre slik disse mennene fremstår. Det er garantert en perle blant disse men hvordan kan vi se de når de har lukka seg inn i skjeller sitt? Anonymkode: a9247...591 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #17 Skrevet 4. januar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde ALDRI gjort dette, så please ikke skjær alle jenter/damer under en kam... Handler ikke om kjønn, men om lavt selvbilde, selvdestruktiv adferd. Anonymkode: d1297...14f Derfor sier jeg en "ekkel tanke" vokst opp med en mor som er feminist osv. drar ikke alle under en kam, men akkurat nå er det altfor mange jenter som jeg lagt merke til som lar seg bli brukt ap sjukt av menn som rett og slett er utrolig respektløs mot dem Anonymkode: ba814...dfc 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #18 Skrevet 4. januar 2016 3 timer siden, herremann skrev: de snille, gode guttene står på linje og venter, og vente må dem. jentene vet akkurat hvilke gutter dem vil ha selv om dem vet konsenkvensene det medfører. De får ingen sympati fra meg. I agere on this one! Anonymkode: ba814...dfc
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #19 Skrevet 4. januar 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: I agere on this one! Anonymkode: ba814...dfc Hvorfor kaste bort livet på å vente? Hvorfor ikke heller gå for det du vil ha? Er lei menn som sutrer over at de aldri blir valgt! Dere er ikke valgbare fordi dere gjemmer dere borti en krok og håper noen vil se dere. Ække sånn det funker. Anonymkode: a9247...591
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #20 Skrevet 4. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei de venter ikke. De er passive og gir ingen inntrykk av å være interessert. Hvilken jente vil ha en mann som er helt care ovenfor henne? Som ikke virker å være tiltrukket av henne? Eller en mann der hun må dra hele lasset? For det er dessverre slik disse mennene fremstår. Det er garantert en perle blant disse men hvordan kan vi se de når de har lukka seg inn i skjeller sitt? Anonymkode: a9247...591 DETTE ( LES OG LÆR alle dere passive "goodguys" som klager på at jentene bare liker drittsekker og aldri får dere noe selvom dere oppfyller alle ektemann krav, vi liker ikke drittsekker, vi liker de som tar initiativ !!! ) Anonymkode: 1e0ef...49f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå