Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #21 Skrevet 12. oktober 2004 De skal jo bare bo der i noen måneder da, og er flyttet tilbake til Norge i god tid før fødselen, har jeg lest, til dere uvitende som uttaler dere.... De må da få lov til å bosette seg en stund i et annet land, uten at vi har noe i mot det???!! Nei, misunnelsen og uvitenheten er stor, må jeg si.....
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #22 Skrevet 12. oktober 2004 Dessuten synes jeg det er veldig tøft gjort av dem, å flytte til et fremmed land, med ei lita datter, og attpåtil er hun gravid.....
Gjest sexysadie Skrevet 12. oktober 2004 #23 Skrevet 12. oktober 2004 Jeg la merke til at barnet ikke hadde lue på.
VesleBråka Skrevet 13. oktober 2004 #24 Skrevet 13. oktober 2004 Så de skal ikke bo i storby fordi Angelica foretrekker landlige omgivelser? Kan de ikke bo der de foretrekker å bo da.. Jeg kunne godt tenkt meg å bo en periode i New York, og hadde ikke latt et barn stoppe meg om jeg ellers hadde muligheten. Og Central Park er en STOR park, ikke tre trær og en gressflekk.. Ungene kan leke masse der. Programforpliktet til å bo i Norge? De er jo våre privilegerte, ikke innsatte.. Dessuten "jobber" ikke Mærta lenger som prinsesse, hun får ikke apanasje og har sagt fra seg den kongelige tittelen HKH. Det gir henne mer frihet til å gjøre sine egne ting og bo hvor hun vil. Makan
Gjest Chanda Skrevet 13. oktober 2004 #25 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg hørte en interessant debatt om akkurat dette på radioen idag. Det er ikke tvil om at Martha og Ari balanserer helt på kanten av hva som sømmer seg og ikke. Det er vel ikke akkurat tvil om at de bruker pressen for det den er verd - hvem andre kan skilte med slik reklame for sine kommende bøker ?
Gjest Like barn Skrevet 13. oktober 2004 #26 Skrevet 13. oktober 2004 - hvem andre kan skilte med slik reklame for sine kommende bøker ? Ehmmm, ja ikke sant
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2004 #27 Skrevet 14. oktober 2004 Om Mærta ikke vil være kongelig mer så burde hun og fjerne "prinsesse" fra sitt navn og bli fru Behn.Og kun brukt Prinsesse Mærta når hun gjorde kongelige plikter...
Angelica Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter #28 Skrevet 14. oktober 2004 Jeg sa bare hva JEG foretrekker, VesleBråka, det er vel lov
birgitte242 Skrevet 14. oktober 2004 #29 Skrevet 14. oktober 2004 Det er vel ikke akkurat tvil om at de bruker pressen for det den er verd - hvem andre kan skilte med slik reklame for sine kommende bøker ? Det må de da få lov til. Hun har sagt fra seg sin apanasje, og begge betaler skatt som alle andre.
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2004 #30 Skrevet 15. oktober 2004 De kan bo på månen for min del, interesserer meg midt i kaneløyet hvor de bor. Hva skal vi egentlig med en prinsesse som lever så langt fra tittelen som overhode mulig?? Hun vil vel egentlig bare være `en helt vanlig jente` så da får vi behandle henne som det og ikke som en prinsesse! Men et morsomt par, det er de uten tvil. Mye underholdning for penga!
VesleBråka Skrevet 15. oktober 2004 #31 Skrevet 15. oktober 2004 Prinsessetittelen er noe hun har fått fra fødselen, og sier at hun er datter av en Konge. Sier ikke noe om hvorvidt hun vil klippe snorer osv i særlig grad. For å være litt erke-se&hør'isk, så så jeg bilde i avisen idag av den nye kåken til morten harket. En kåk mærta og ari også var meget interessert i. Jeg syntes den var nydelig (på utsiden) og fatter ikke hvorfor de ikke kjøpte den. Mye penere enn det helt vanlige huset i lommedalen, mer en prinsessebolig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå