AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #21 Skrevet 5. januar 2016 4 minutter siden, Blomsterert skrev: Ok :-) noen blir jo fort forelsket. Uansett vil det vel dukke opp en annen. Ja, bare synd at han jeg mest sannsynlig kunne ha blitt kjent med og evt. utvikle noe mer med viste seg å være bestekompisen Vet heller ikke hvordan jeg skal avvise han uten å virke som en bitch, for jeg kan jo ikke fortelle han den egentlige årsaken TS Anonymkode: caef7...7db
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #22 Skrevet 5. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Grunnen for jeg spørr er fordi hvis han behandler deg sånn og dere har hatt dere - da er han en dritt sekk og ikke verdt å kaste bort tiden på Anonymkode: e0403...a85 Hva mener du med at han "behandler meg sånn" ? Fordi vi har hatt sex i ettertid? TS Anonymkode: caef7...7db
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #23 Skrevet 5. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med at han "behandler meg sånn" ? Fordi vi har hatt sex i ettertid? TS Anonymkode: caef7...7db Slik du forklarer det, virker det som nr1 bare ville ha ei FF , du ville mer. Han ville ikke det. Kan jo være jeg tar feil her. For alt du vet kan det hende nr2 også forventer det samme. La meg legge til ; Er du virkelig forelska eller har så sterke følelser for nr1 burde du ta å snakke med personen og si det hvordan du føler det edru, i verste fall vet jo ikke nr2 om det . Eller er du redd for det skal bli awkward? : Samme omgangskrets, jobb eller skole? Det skader jo ikke å prøve, hva er det med folk om dagen - alle virker redd for å bli avvist. Anonymkode: e0403...a85
Gjest Blomsterert Skrevet 5. januar 2016 #24 Skrevet 5. januar 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, bare synd at han jeg mest sannsynlig kunne ha blitt kjent med og evt. utvikle noe mer med viste seg å være bestekompisen Vet heller ikke hvordan jeg skal avvise han uten å virke som en bitch, for jeg kan jo ikke fortelle han den egentlige årsaken TS Anonymkode: caef7...7db Du kan bare si at du syns han er ok,men at det passer ikke for deg med noe mer nå.Det er ikke bitchy,og du juger ikke heller.Og tenk deg om.Du ville nok blitt betraktet mer som en bitch om han fant ut av alt om du innledet noe? Dessuten ville han mest sannsynlig mistet bestekompisen sin.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #25 Skrevet 5. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Slik du forklarer det, virker det som nr1 bare ville ha ei FF , du ville mer. Han ville ikke det. Kan jo være jeg tar feil her. For alt du vet kan det hende nr2 også forventer det samme. La meg legge til ; Er du virkelig forelska eller har så sterke følelser for nr1 burde du ta å snakke med personen og si det hvordan du føler det edru, i verste fall vet jo ikke nr2 om det . Eller er du redd for det skal bli awkward? : Samme omgangskrets, jobb eller skole? Det skader jo ikke å prøve, hva er det med folk om dagen - alle virker redd for å bli avvist. Anonymkode: e0403...a85 Nr.1 har fått høre av meg I EDRU tilstand hva jeg føler for han. Helt ærlig så vet jeg ikke hva han vil da han gir tvetydige signaler. Nr.2 er jeg litt forsiktig med å bedømme for han har ikke vært annet enn snill. Mulig han vil ha FF men det er jeg uansett ikke interessert i. Samtidig så synes jeg det er trist å avskjedige han uten å fortelle hvorfor når han i tillegg har vist interesse stadig vekk over en kortere periode TS Anonymkode: caef7...7db
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #26 Skrevet 5. januar 2016 At en venn ´´stjeler´´ ei X, veninne, FF eller ei som personen holdt på med er sjeldent populært uansett hvor man kommer fra eller bor. Vennskapet mellom nr1 og nr2 blir nok avsluttet hvis du velger å gå videre med nr2 (hvis du er sikker på nr1 ikke vet noe) ´´Broes before Hoes - the guy codex´´ roflmao. Hvem er den som tar initiativet av og nr1? Anonymkode: e0403...a85
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #27 Skrevet 5. januar 2016 Hvem av dere tar initiativet av og nr1 mente jeg. (hvem ringer/sender meldinger og snakker først på facebook m.m)? Nr1: Player? Sjenert ? Kanskje personen selv ikke vet hva han vil. Eneste måten du kan finne ut er vel og gi personen et dilemma si det rett ut som det . Du vil ha noe mer seriøst, godtar han ikke det får han finne seg noen andre å ha seg med. Nr2: Synes du ikke nr1 fortjener mer av din tid, kjør på å du synes dere klikker godt, men som sagt vil nok vennskapet mellom de to vil nok bli ødelagt hvis dere gjør dere holder på bak ryggen til 1. Personen fortjener kanskje dette hvis han har behandlet deg dårlig? Går også an å holde på med begge 2, men da blir det nok et drama uten like når de finner det ut he he he he. Gøy hvis du holder oss oppdatert da TS Lykke til Anonymkode: e0403...a85
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #28 Skrevet 5. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: At en venn ´´stjeler´´ ei X, veninne, FF eller ei som personen holdt på med er sjeldent populært uansett hvor man kommer fra eller bor. Vennskapet mellom nr1 og nr2 blir nok avsluttet hvis du velger å gå videre med nr2 (hvis du er sikker på nr1 ikke vet noe) ´´Broes before Hoes - the guy codex´´ roflmao. Hvem er den som tar initiativet av og nr1? Anonymkode: e0403...a85 Når det kommer til meg og Nr1. så er det jeg som tar mest initativ. Mens når det kommer til kompisen så er det han som tar kontakt. TS Anonymkode: caef7...7db
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå