AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 For en tid tilbake datet jeg en mann jeg ble stormforelsket i. Dessverre så tok ting slutt mellom oss selvom jeg fra tid til annen fortsatt har et lite håp om at det skal bli oss to så har jeg også innsett at jeg ikke kan sette livet mitt på vent til han bestemmer seg for å komme tilbake. Den siste tiden så har jeg rukket å bli kjent med en herlig mann som jeg tror jeg kan utvikle følelser for og som jeg dermed ønsker å gi en sjanse til. Problemet her er at det har vist seg at denne mannen og han jeg datet er bestekompiser (!!!) noe som jeg ikke fant ut før nå og de vet heller ikke at de begge har vært/er interessert i meg. Mitt problem er at jeg virkelig ikke vet hva jeg skal gjøre videre. Jeg har ingen interesse av å lage noen konflikt mellom dem eller ødelegge deres vennskap, samtidig som at jeg har følelser for han ene som har dumpet meg og samtidig vil gi en sjanse til kompisen fordi han ikke har vært annet enn hyggelig mot meg. Hva skal jeg gjøre ? Anonymkode: caef7...7db
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #2 Skrevet 4. januar 2016 Noen som har noen gode råd å komme med ? Anonymkode: caef7...7db
Haru Skrevet 4. januar 2016 #3 Skrevet 4. januar 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har noen gode råd å komme med ? Anonymkode: caef7...7db Fortell dem om det og arranger en samtale sammen, alle tre hvor dere kan diskutere saken. Det høres skummelt ut og utfordrende, men dette er såfall det rådet jeg kan gi
LiljaMarie Skrevet 4. januar 2016 #4 Skrevet 4. januar 2016 33 minutter siden, Haru skrev: Fortell dem om det og arranger en samtale sammen, alle tre hvor dere kan diskutere saken. Det høres skummelt ut og utfordrende, men dette er såfall det rådet jeg kan gi Øøhhh, håper ikke du tar dette seriøst. Trur jeg ville gått bort fra fyr nummer 2. Det vil nok bare bli problematisk siden du fortsatt liker han fleste og vil ha nie med han å gjøre gjennom typen.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #5 Skrevet 4. januar 2016 Du kan bli ilag med mr nr2 uten at det skal bli noe problem mellom dem, men viss du dumper mr nr2 viss mr nr1 viser interesse igjen så blir vennskapet deres å gå på en smell. Viss de er bestbudds så vet mest sannsynlig mr nr2 om forholdet du hadde mellom mr nr1. Men er vanskelig å svare egentlig, ble du dumpet av mr n1 eller dumpet du han. Det har mye å si. Anonymkode: e2d1a...c0a
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #6 Skrevet 4. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du kan bli ilag med mr nr2 uten at det skal bli noe problem mellom dem, men viss du dumper mr nr2 viss mr nr1 viser interesse igjen så blir vennskapet deres å gå på en smell. Viss de er bestbudds så vet mest sannsynlig mr nr2 om forholdet du hadde mellom mr nr1. Men er vanskelig å svare egentlig, ble du dumpet av mr n1 eller dumpet du han. Det har mye å si. Anonymkode: e2d1a...c0a Jeg vet med sikkerhet at han jeg datet ikke vet om meg og kompisen. Om kompisen vet om meg og han kan godt være. Jeg ble dumpet av han jeg datet, men vi har hatt noe kontakt innimellom. TS Anonymkode: caef7...7db
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #7 Skrevet 4. januar 2016 3 timer siden, LiljaMarie skrev: Øøhhh, håper ikke du tar dette seriøst. Trur jeg ville gått bort fra fyr nummer 2. Det vil nok bare bli problematisk siden du fortsatt liker han fleste og vil ha nie med han å gjøre gjennom typen. Tar det ikke seriøst nei, hehe Ja, det er derfor jeg har et dilemma her. Men så er jeg for det første redd for å droppe en fyr som kanskje er en bra kar for meg (altså kompisen), hvis det viser seg at han jeg datet ikke kommer tilbake, samtidig som jeg får så dårlig samvittighet over han kompisen da jeg føler at det er slemt å avvise han uten å fortelle han årsaken til det. TS Anonymkode: caef7...7db
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #8 Skrevet 4. januar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet med sikkerhet at han jeg datet ikke vet om meg og kompisen. Om kompisen vet om meg og han kan godt være. Jeg ble dumpet av han jeg datet, men vi har hatt noe kontakt innimellom. TS Anonymkode: caef7...7db Da ser jeg ikke at det blir til å bli et problem viss du blir sammen med mr nr2, men viss du dumper han og går tilbake til mr nr1 vil det mest sannsynlig bli et problem for vennskapet deres. Anonymkode: e2d1a...c0a
daemonia Skrevet 4. januar 2016 #9 Skrevet 4. januar 2016 Du bør absolutt ikke gå inn i noe nytt før du er ferdig med den første. Uansett om de er kompiser eller ikke. 2
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 4. januar 2016 #10 Skrevet 4. januar 2016 Dette høres ut som en oppskrift på rot, og jeg synes absolutt ikke det virker verdt å gå inn det fordi du kanskje muligens kan komme til å like ham etter hvert. Det er nok av menn du kanskje kan komme til å få følelser for, som ikke vil være en stadig påminnelse på ham du aldri fikk.
Gjest Blomsterert Skrevet 5. januar 2016 #11 Skrevet 5. januar 2016 Den Monday, January 04, 2016 at 1.52, AnonymBruker skrev: For en tid tilbake datet jeg en mann jeg ble stormforelsket i. Dessverre så tok ting slutt mellom oss selvom jeg fra tid til annen fortsatt har et lite håp om at det skal bli oss to så har jeg også innsett at jeg ikke kan sette livet mitt på vent til han bestemmer seg for å komme tilbake. Den siste tiden så har jeg rukket å bli kjent med en herlig mann som jeg tror jeg kan utvikle følelser for og som jeg dermed ønsker å gi en sjanse til. Problemet her er at det har vist seg at denne mannen og han jeg datet er bestekompiser (!!!) noe som jeg ikke fant ut før nå og de vet heller ikke at de begge har vært/er interessert i meg. Mitt problem er at jeg virkelig ikke vet hva jeg skal gjøre videre. Jeg har ingen interesse av å lage noen konflikt mellom dem eller ødelegge deres vennskap, samtidig som at jeg har følelser for han ene som har dumpet meg og samtidig vil gi en sjanse til kompisen fordi han ikke har vært annet enn hyggelig mot meg. Hva skal jeg gjøre ? Anonymkode: caef7...7db Ville ikke latt noen følelser utvikle seg med den siste.Det blir ikke ålreit for noen,og så lenge det ikke er noe mer enn at du liker han,så bør det ikke være noe problem å la være.Ikke kom mellom to venner.Siden du ser ut til å se nye muligheter ganske fort,så sats på at du treffer en ny.Uavhengig av disse to.
superman20 Skrevet 5. januar 2016 #12 Skrevet 5. januar 2016 (endret) Vet nr1 hva du føler om han? Hvis ikke burde du fortelle det. Eller hvordan ´dumpet´ han deg? Var i en lignende situasjon for noen år tilbake, bare at det var to bestevenninner. Visste seg at nr 2 var rimelig gal å kun ville ha noe med meg å gjøre pga nr1 ville ha meg. Jeg er forsatt med hu(n1), gla jeg valgte riktig :D :D Tipper nr2 vet om deg og nr1 Endret 5. januar 2016 av superman20
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #13 Skrevet 5. januar 2016 Har du hatt sex med bestekompisen, burde du glemme nr1. Hvis ikke kan det blir masse drama senere Anonymkode: e0403...a85
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #14 Skrevet 5. januar 2016 44 minutter siden, superman20 skrev: Vet nr1 hva du føler om han? Hvis ikke burde du fortelle det. Eller hvordan ´dumpet´ han deg? Var i en lignende situasjon for noen år tilbake, bare at det var to bestevenninner. Visste seg at nr 2 var rimelig gal å kun ville ha noe med meg å gjøre pga nr1 ville ha meg. Jeg er forsatt med hu(n1), gla jeg valgte riktig :D :D Tipper nr2 vet om deg og nr1 Nr.1 dumpet meg pga at han ikke var klar for noe seriøst, men han gjorde det klart for meg at han fant meg veldig tiltrekkende så vi har sovet noen ganger hos hverandre etter det samt hatt sporadisk kontakt. Nr. 1. Vet veldig godt hva jeg føler for han. Ja det er mulig at nr.2 vet om oss to, men nr.1 - altså han jeg datet vet jeg med sikkerhet ikke vet noen ting om meg og kompisen. Anonymkode: caef7...7db
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #15 Skrevet 5. januar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du hatt sex med bestekompisen, burde du glemme nr1. Hvis ikke kan det blir masse drama senere Anonymkode: e0403...a85 Jeg har ikke hatt sex med bestekompisen, såpass forsiktig er jeg. Problemet er bare det at følelsene mine er sterkest for han jeg datet, kompisen tok kontakt etterhvert og gjorde et godt inntrykk. Hadde mest sannsynlig fått interesse for kompisen selvom han ikke hadde vært bestekompisen til han andre. Men jeg vil jo heller ikke lage krøll og ødelegge noen vennskap. Anonymkode: caef7...7db
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #16 Skrevet 5. januar 2016 2 timer siden, Blomsterert skrev: Ville ikke latt noen følelser utvikle seg med den siste.Det blir ikke ålreit for noen,og så lenge det ikke er noe mer enn at du liker han,så bør det ikke være noe problem å la være.Ikke kom mellom to venner.Siden du ser ut til å se nye muligheter ganske fort,så sats på at du treffer en ny.Uavhengig av disse to. Jeg blir svært sjeldent betatt av noen, så nei, det er ikke slik at jeg ser muligheter med en gang jeg blir kjent med noen. TS Anonymkode: caef7...7db
Gjest Blomsterert Skrevet 5. januar 2016 #17 Skrevet 5. januar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir svært sjeldent betatt av noen, så nei, det er ikke slik at jeg ser muligheter med en gang jeg blir kjent med noen. TS Anonymkode: caef7...7db Ok :-) noen blir jo fort forelsket. Uansett vil det vel dukke opp en annen.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #18 Skrevet 5. januar 2016 Har du hatt sex med nr1? Når du sier sovet sammen regner jeg med dere bare sov he he . Var dere edru? Anonymkode: e0403...a85
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #19 Skrevet 5. januar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Har du hatt sex med nr1? Når du sier sovet sammen regner jeg med dere bare sov he he . Var dere edru? Anonymkode: e0403...a85 Ja jeg og han jeg datet (nr.1) har hatt sex - også da han sov over, og vi var "ganske" edrue. TS Anonymkode: caef7...7db
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #20 Skrevet 5. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du hatt sex med nr1? Når du sier sovet sammen regner jeg med dere bare sov he he . Var dere edru? Anonymkode: e0403...a85 Grunnen for jeg spørr er fordi hvis han behandler deg sånn og dere har hatt dere - da er han en dritt sekk og ikke verdt å kaste bort tiden på Anonymkode: e0403...a85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå