Cambria Skrevet 5. januar 2016 #21 Skrevet 5. januar 2016 Jeg forstår ditt sinne og det er vel egentlig naturlig å drømme om å skade han. MEN det er ikke verdt det! Saken er anmeldt og henlagt. Hvis det aldri hadde gått igjennom i retten er det kjempebra at den er henlagt. Han er dermed ikke dømt som uskyldig, noe som betyr at om det en annen dag kommer flere anmeldelser på han og sakene ligner kan deres sak bli tatt opp igjen. videre foreslår jeg at du gjør fine ting med din datter, kos dere sammen. Det fører ingen vei å tenke på han hele tiden. Om det er behov så skaff deg hjelp en periode så du også kan gå litt videre i livet.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #22 Skrevet 5. januar 2016 Dessverre har jeg vært i akkurat samme situasjon som deg - og saken ble henlagt. Det føles helt for jævlig! Vi fikk to store menn til å oppsøke voldtektsmannen hjemme alene. Det ble ikke krummet ett hår på hans hode - meg er helt sikker på at han angret på hva han hadde gjort og at han ikke følte seg særlig vell den nærmeste tiden etter det besøk. I tillegg sørget vi for at han ikke fikk en jobb han ønsket - og det var to år etter. Det føltes litt bedre etterpå - men det endret situasjonen til min datter svært lite. Voldtekt er forferdelig! Anonymkode: 52d44...c4b 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #23 Skrevet 5. januar 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dessverre har jeg vært i akkurat samme situasjon som deg - og saken ble henlagt. Det føles helt for jævlig! Vi fikk to store menn til å oppsøke voldtektsmannen hjemme alene. Det ble ikke krummet ett hår på hans hode - meg er helt sikker på at han angret på hva han hadde gjort og at han ikke følte seg særlig vell den nærmeste tiden etter det besøk. I tillegg sørget vi for at han ikke fikk en jobb han ønsket - og det var to år etter. Det føltes litt bedre etterpå - men det endret situasjonen til min datter svært lite. Voldtekt er forferdelig! Anonymkode: 52d44...c4b Fy søren så simpelt gjort. Når politiet har vurdert saken og henlagt den, gir det dere ingen som helst grunnlag for å ta loven i egne hender. Anonymkode: abf87...a40
waco Skrevet 5. januar 2016 #24 Skrevet 5. januar 2016 Den 4.1.2016 at 1.35, AnonymBruker skrev: Han er en skikkelig ekkel, vemmelig ung bajas. Har bilde av seg selv flirende og håret rett til vers og ville øyne med tynn, bar overkropp samme dagen voldtekten skjedde Å bli oppfattet sånn må vel være straff nok i seg selv? Kanskje du er like lysten på å være destruktiv som en voldtektsmann og du fantaserer om å skade akkurat slik en voldtektsmann er? 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er bare ikke greit at han skal få lov å tro han "slapp unna" Hva mener du med at en som har voldtatt noen gang kan slippe unna? Jeg skjønte ikke dette her? Når mennesker som deg blir motivert av gjengjeldelsen så må du forstå at du bare skader deg selv. Hvorfor kan du ikke heller tilgi mennesker da? Si at han ikke skal gjøre det igjen, i stedet for å fantasere om å skade et menneske du anser for å være en ekkel og vemmelig ung bajas?
waco Skrevet 5. januar 2016 #25 Skrevet 5. januar 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dessverre har jeg vært i akkurat samme situasjon som deg - og saken ble henlagt. Det føles helt for jævlig! Vi fikk to store menn til å oppsøke voldtektsmannen hjemme alene. Det ble ikke krummet ett hår på hans hode - meg er helt sikker på at han angret på hva han hadde gjort og at han ikke følte seg særlig vell den nærmeste tiden etter det besøk. I tillegg sørget vi for at han ikke fikk en jobb han ønsket - og det var to år etter. Det føltes litt bedre etterpå - men det endret situasjonen til min datter svært lite. Voldtekt er forferdelig! Anonymkode: 52d44...c4b Å fantasere om å skade mennesker er godt. Ikke rart du nyter disse tankene. Mest sannsynlig hadde du vært en god voldtektsmann om du bare hadde hatt anledning og turt å gjøre alt det du drømmer om å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #26 Skrevet 5. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fy søren så simpelt gjort. Når politiet har vurdert saken og henlagt den, gir det dere ingen som helst grunnlag for å ta loven i egne hender. Anonymkode: abf87...a40 Der er jeg dypt uenig med deg. Vi viste 100% sikkert hvem voldtektsmannen var. Politiet henla pga manglende bevis sa de, men det var en SLETT etterforskning fordi jenta var akkurat fylt 16. Uansett, det er en annen diskusjon. Jeg mener han fortjente den straffen han fikk. Og som sagt, ikke et hår ble krummet på voldtektsmannens hode. Jeg tror at du og andre som ev. måtte mene at dette bar simpelt gjort ville skiftet mening om dere havnet i samme situasjon. Noe jeg virkelig håper dere aldri gjør. Anonymkode: 52d44...c4b 3
waco Skrevet 5. januar 2016 #27 Skrevet 5. januar 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der er jeg dypt uenig med deg. Vi viste 100% sikkert hvem voldtektsmannen var. Politiet henla pga manglende bevis sa de, men det var en SLETT etterforskning fordi jenta var akkurat fylt 16. Uansett, det er en annen diskusjon. Jeg mener han fortjente den straffen han fikk. Og som sagt, ikke et hår ble krummet på voldtektsmannens hode. Jeg tror at du og andre som ev. måtte mene at dette bar simpelt gjort ville skiftet mening om dere havnet i samme situasjon. Noe jeg virkelig håper dere aldri gjør. Anonymkode: 52d44...c4b Hva om han ble en verre voldtektsmann slik mange voldtektsmenn blir etter litt straff? Skal du skryte over straffelysten din da også? Hva om denne gutten får mer forakt mot omgivelsene sine? Hva om denne gutten tenker som deg? At han skal straffepule noen for å lære dem manerer? Aldri noen gang har har trusler eller straff ført til noe godt. Men jeg skjønner godt at du gjorde dette her, du var sikkert handlelysten og full av handlekraft, men skjønte bare ikke at du er maktesløs når det kommer til andre mennesker enn deg selv. Kanskje du burde fått noen torpedoer på døra for å lære deg folkeskikk? Kanhende du blir et bedre menneske?
Kragebein Skrevet 5. januar 2016 #28 Skrevet 5. januar 2016 Tråden er ryddet for oppfordring til brudd på norsk lov og svar til dette. Kragebein, mod
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #29 Skrevet 6. januar 2016 18 timer siden, waco skrev: Hva om han ble en verre voldtektsmann slik mange voldtektsmenn blir etter litt straff? Skal du skryte over straffelysten din da også? Hva om denne gutten får mer forakt mot omgivelsene sine? Hva om denne gutten tenker som deg? At han skal straffepule noen for å lære dem manerer? Aldri noen gang har har trusler eller straff ført til noe godt. Men jeg skjønner godt at du gjorde dette her, du var sikkert handlelysten og full av handlekraft, men skjønte bare ikke at du er maktesløs når det kommer til andre mennesker enn deg selv. Kanskje du burde fått noen torpedoer på døra for å lære deg folkeskikk? Kanhende du blir et bedre menneske? Som jeg sa tidligere - har du ikke opplevd det forstår du ikke. Jeg kan legge til noe jeg ikke har skrevet før. Det eneste jeg nok oppnår med det er videre debatt - og det er jeg egentlig ikke interessert i, men la gå: Politiet sa at de var svært oppgitte over det som hadde skjedd, det hadde skjedd flere(!!) ganger før uten at de fikk nok beviser til å ta gjerningsmannen. De "oppfordret" oss til å ta et besøk, men sørge for at de (politiet) ikke fikk grunnlag til å rykke ut. Ting er ikke så enkle som du tydeligvis tror. Men du har ikke vært der! Jeg er ikke for dødsstraff fordi det alltid er en sjanse for at uskyldige blir dømt. I dette tilfellet ble ikke mannen dømt for noen ting - men vi vet 100% at det var rette mannen. Jeg har overhodet ikke dårlig samvittighet for at vi sørget for at han fikk et helt uskyldig besøk. Men jeg skulle ønske det ikke var nødvendig. Nå takker jeg for meg i denne saken. Det har vært veldig vondt å rippe opp i alt. Jeg håper det går bra med TS og hennes kjære. Anonymkode: 52d44...c4b
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #30 Skrevet 6. januar 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Der er jeg dypt uenig med deg. Vi viste 100% sikkert hvem voldtektsmannen var. Politiet henla pga manglende bevis sa de, men det var en SLETT etterforskning fordi jenta var akkurat fylt 16. Uansett, det er en annen diskusjon. Jeg mener han fortjente den straffen han fikk. Og som sagt, ikke et hår ble krummet på voldtektsmannens hode. Jeg tror at du og andre som ev. måtte mene at dette bar simpelt gjort ville skiftet mening om dere havnet i samme situasjon. Noe jeg virkelig håper dere aldri gjør. Anonymkode: 52d44...c4b Jeg ble seksuelt misbrukt som barn, men allikevel forstår jeg at man ikke skal ta loven i sine egne hender Anonymkode: abf87...a40
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #31 Skrevet 6. januar 2016 Den 1/4/2016 at 1.45, Okapi skrev: Du vet ikke hva som har kommet frem i avhør. Hvis de fysiske bevisene mangler, og fyren har satt seg på bakbeina, er det ikke stort man får gjort. Det som imidlertid er sikkert, er at du kommer til å bli straffet for hva du eventuelt hadde måttet finne på. Alvorlig legemsbeskadeligelse gir helt åpenbare fysiske beviser, han vil garantert kunne gi en detaljert beskrivelse av hendelsen, og du vil ha et helt åpenbart motiv. Så har du gitt dattera di gleden av å ikke bare bli voldtatt, men også ha en voldelig far som nå er fengslet. Lakkfjerner på bilen hans etterhvert?? Kan gjøres mange ganger , år etter år. En glede som bare gir og gir det der. Tagge bil/hus med voldtekstforbryter ?? En ikkevoldelig aksjon Lisbeth Salanders ånd. Bestille en masse dritt til hans adresse ved jevne mellomrom/ påvøre han noe økonomiske ting å rydde litt i. Har en tenåringsdatter selv. Dette er mitt værste mareritt. Og jeg tror desverre ikke jeg hadde oppført meg sivilisert.... Anonymkode: 3498d...5b8 2
Okapi Skrevet 6. januar 2016 #32 Skrevet 6. januar 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lakkfjerner på bilen hans etterhvert?? Kan gjøres mange ganger , år etter år. En glede som bare gir og gir det der. Tagge bil/hus med voldtekstforbryter ?? En ikkevoldelig aksjon Lisbeth Salanders ånd. Bestille en masse dritt til hans adresse ved jevne mellomrom/ påvøre han noe økonomiske ting å rydde litt i. Har en tenåringsdatter selv. Dette er mitt værste mareritt. Og jeg tror desverre ikke jeg hadde oppført meg sivilisert.... Anonymkode: 3498d...5b8 ...og så gjør han akkurat det samme mot deg, og/eller dattera di.
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 6. januar 2016 #33 Skrevet 6. januar 2016 Morsomt at menn som ikke begår voldtekt, men som blir anklaga for det aktisk får straff og menn som faktisk har voldtatt og fortjener straff ikke får det Håper det går bra med datteren din og at hun kommer seg det som skjedde som en sterk kvinne! Bare vær der for henne og hjelp henne gjennom så håper jeg alt går bra til slutt. Sender mange varme klemmer
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #34 Skrevet 9. januar 2016 Takk,. det er helt jævlig. Det verste var å se navnet og bildet av ham - nå ser jeg han for meg stadig. Valgte å la være å vise det til far når jeg fant ut hvor negativt det var. Det er helt forferdelig å tenke på hva han har gjort mot datteren vår - hun som for ikke lenge siden plukket blomster med meg, gledet seg over blåbær, fjell, oppdagelsen av storslått natur som et barn. Så barnlig i gleden over små ting og så skjønn. Livsglad og pliktoppfyllende og med topp karakterer på skolen.. Så ble mye knust.. hun fikk store smerter, måtte ha behandlinger, fravær fra skolen, stengte seg inne. Karakterene gikk ned og hun selv har lagt på seg 10-15 kilo som hun tydelig merker i samvær med andre ved at hun føler seg stygg og krymper seg på en måte. Datteren vår er blitt en skygge av seg selv. På bildet flirer denne gutten sleskt med håret rett opp og et vilt blikk. Jeg gremmes!!! Anonymkode: 4ccb6...8cb
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #35 Skrevet 9. januar 2016 Hun var hos politiet - sto på med det hun mente var riktig. Resultatet var et kaldt brev i posten om at saken var henlagt pga bevisets stilling. Slik gikk det med den saken. Hennes lærdom: Det finnes ingen rettferdighet eller straff. Hans lærdom: Jeg kan voldta og dope ned jenter så lenge ingen ser meg. (Ord mot ord - kan bare si at hun ville selv) Anonymkode: 4ccb6...8cb
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #36 Skrevet 9. januar 2016 https://www.youtube.com/watch?v=ZmWBrN7QV6Y https://www.youtube.com/watch?v=ZmWBrN7QV6Y Anonymkode: 4ccb6...8cb
Gjest Cartman Skrevet 10. januar 2016 #37 Skrevet 10. januar 2016 (endret) Har ikke lyst til å bli medskyldig, da planlegging også er straffbart. Du burde ikke skrive om dette på et forum, hvis noe skulle skje med forbryteren. Endret 10. januar 2016 av Cartman
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #38 Skrevet 10. januar 2016 Det er blodig urettferdig at han går fri og han burde sonet. Det er mulig det er naivt å tenke sånn, men jeg tror han før eller siden møter seg selv i døra og får kjenne på hva han har gjort mot datteren din. Livet er langt og fortiden innhenter en alltid i en eller annen form, både på godt og vondt. Kanskje noen andre også anmelder en voldtekt? Anonymkode: ffd89...f85
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #39 Skrevet 10. januar 2016 Den 6.1.2016 at 14.35, AnonymBruker skrev: Lakkfjerner på bilen hans etterhvert?? Kan gjøres mange ganger , år etter år. En glede som bare gir og gir det der. Tagge bil/hus med voldtekstforbryter ?? En ikkevoldelig aksjon Lisbeth Salanders ånd. Bestille en masse dritt til hans adresse ved jevne mellomrom/ påvøre han noe økonomiske ting å rydde litt i. Har en tenåringsdatter selv. Dette er mitt værste mareritt. Og jeg tror desverre ikke jeg hadde oppført meg sivilisert.... Anonymkode: 3498d...5b8 Det er ulovlig. Dette kalles trakassering og straffes Anonymkode: abf87...a40
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #40 Skrevet 10. januar 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk,. det er helt jævlig. Det verste var å se navnet og bildet av ham - nå ser jeg han for meg stadig. Valgte å la være å vise det til far når jeg fant ut hvor negativt det var. Det er helt forferdelig å tenke på hva han har gjort mot datteren vår - hun som for ikke lenge siden plukket blomster med meg, gledet seg over blåbær, fjell, oppdagelsen av storslått natur som et barn. Så barnlig i gleden over små ting og så skjønn. Livsglad og pliktoppfyllende og med topp karakterer på skolen.. Så ble mye knust.. hun fikk store smerter, måtte ha behandlinger, fravær fra skolen, stengte seg inne. Karakterene gikk ned og hun selv har lagt på seg 10-15 kilo som hun tydelig merker i samvær med andre ved at hun føler seg stygg og krymper seg på en måte. Datteren vår er blitt en skygge av seg selv. På bildet flirer denne gutten sleskt med håret rett opp og et vilt blikk. Jeg gremmes!!! Anonymkode: 4ccb6...8cb Eneste rådet jeg kan komme med, er å gå videre. Å ha tanker om hevn vil bare trekke deg ned og gjøre deg og datteren din bitre. Dere kommer til å ha det slik til dere dør. Livet er altfor verdifullt til å sløse det bort på hevntanker og bitterhet Anonymkode: abf87...a40
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå