DeLorean Skrevet 3. januar 2016 #1 Skrevet 3. januar 2016 Ja noen ganger slipper man de snodigste fiser. I går slapp jeg en som hørtes ut som den sa * kom til meg* Er dette bare meg? De lever sitt eget liv noen ganger føler jeg. Noen andre bidrag her for å løse opp stemninga? 1
ini Skrevet 3. januar 2016 #2 Skrevet 3. januar 2016 Mulig at det bare er jeg som er overtrøtt, men dette her må være dagens mest bisarre tråd.
Macro Skrevet 3. januar 2016 #3 Skrevet 3. januar 2016 Hvordan kom du på dette? Min fis sier ingenting. Lager bare klagende lyder.
DeLorean Skrevet 4. januar 2016 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2016 4 minutter siden, ini skrev: Mulig at det bare er jeg som er overtrøtt, men dette her må være dagens mest bisarre tråd. Det er ikke bare du som er overtrøtt...
Gjest snoopy_93 Skrevet 4. januar 2016 #6 Skrevet 4. januar 2016 Den sier "spis noe mer enn to pepperkaker på fire dager."
DeLorean Skrevet 4. januar 2016 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2016 Se her ja snoopy_93. Godt bidrag! Men hva sa den egentlig?
Gjest snoopy_93 Skrevet 4. januar 2016 #8 Skrevet 4. januar 2016 7 minutter siden, DeLorean skrev: Se her ja snoopy_93. Godt bidrag! Men hva sa den egentlig? Høres ut som at den sier "fuck/fakk" egentlig.
DeLorean Skrevet 4. januar 2016 Forfatter #9 Skrevet 4. januar 2016 Ok, jeg er veldig trøtt som dere sikkert skjønner. Om dette var 'humor' er jeg usikker på. Jeg sa think brain think, men dette var hva jeg fikk. Til alle - unnskyld.
Gjest Mats Skrevet 4. januar 2016 #11 Skrevet 4. januar 2016 2 timer siden, DeLorean skrev: Ja noen ganger slipper man de snodigste fiser. I går slapp jeg en som hørtes ut som den sa * kom til meg* Er dette bare meg? De lever sitt eget liv noen ganger føler jeg. Noen andre bidrag her for å løse opp stemninga? Takk for at du gav meg en god latter Det trengte jeg.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #12 Skrevet 4. januar 2016 22 minutter siden, Mats skrev: Takk for at du gav meg en god latter Det trengte jeg. Mer morro? Det hender, når jeg raper, at det høres ut slik: *Bææææææhh* (og det høres virkelig ut som en brekende sau selv om jeg ikke gjør noe spesielt for å lage lyden) Anonymkode: 1baed...619 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #13 Skrevet 4. januar 2016 Thomas Fjertsen Anonymkode: e7867...5b4
AmandaVI Skrevet 5. januar 2016 #14 Skrevet 5. januar 2016 Den siste jeg slapp sa "Bhmarrph!!" Det var en framoverfis. Kjeder meg litt i dag... :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå