Letti Skrevet 8. oktober 2004 #1 Skrevet 8. oktober 2004 Hadde i går min sjette time med bailine og før vi startet veide jeg meg og målte cm. Har gått ned tre og en halv kilo, pluss mistet 18 cm på fem behandlinger. Merker det godt på klærne. Og jeg er så fornøyd med meg selv. Nå går jeg mellom en til 2 1/2 time hver dag i tillegg, men det har vel hjulpet mest på vekta og ikke på cm. Jeg skal fortsette og håper at alle "meter`ne" jeg skal ha bort pluss de tyve kiloene er borte til sommeren.
Gjest Brunhilde unplugged Skrevet 8. oktober 2004 #2 Skrevet 8. oktober 2004 Bailine hjelper for meg også - men jeg klør så av det, derfor har jeg måttet velge det bort som slankehjelp! Tror jeg skal investere i en trimsykkel istedetfor, den varer lenge og koster omtrent det samme som 20 behandlinger. Lykke til med de 20 kiloene - tenker du klarer det helt fint, jeg!
Suzy Skrevet 8. oktober 2004 #3 Skrevet 8. oktober 2004 Det funket for meg og - men nå er jegh litt for trent tror jeg. Tviler på at det hjelper... Jeg klør forrsten også - utrolig irriterende! Særlig på innerlårene...
LilleMy Skrevet 8. oktober 2004 #4 Skrevet 8. oktober 2004 Så flott, Goliat!!! Selv prøvde jeg noe tilsvarende for 2-3 år siden, uten at jeg synes det ga resultater i det hele tatt. Men jeg gjorde vel ikke noe med matinntaket eller annet, og "overvekten" min var under 5 kg. Men fortell igjen, interessant å se hvilke erfaringer andre har med dette!
Letti Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2004 Jeg fikk vite at hvis man klødde av det, så var det fordi man var tørr i huden. Så jeg bruker den babygeleoljen i dusjen før jeg drar dit og klør ikke. Takk for mange positive tilbakemeldinger. Er jo så kjempemotivert. Har akkurat gått en times tur nå, men må være forsiktig, så jeg ikke tror at nå har jeg vært så flink at nå kan jeg belønne meg selv med en sjokolade.
Gjest Gjest_Tulla_* Skrevet 26. oktober 2005 #6 Skrevet 26. oktober 2005 Bailine hjelper for meg også - men jeg klør så av det, derfor har jeg måttet velge det bort som slankehjelp! Tror jeg skal investere i en trimsykkel istedetfor, den varer lenge og koster omtrent det samme som 20 behandlinger. Lykke til med de 20 kiloene - tenker du klarer det helt fint, jeg! ← Jeg har kjøpt meg en maskin selv! Bruker i tillegg elektrogele, og det tar bort både kløinga og sviinga. Måtte slutte på Bailine fordi det gjorde for vondt rett og slett! Jeg kjøpte min maskin hos Trimform og har vært kjempefornøyd til nå! De har en ganske bra side på nettet www.trimform.no
Letti Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter #7 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg har kjøpt meg en maskin selv! Bruker i tillegg elektrogele, og det tar bort både kløinga og sviinga. Måtte slutte på Bailine fordi det gjorde for vondt rett og slett! Jeg kjøpte min maskin hos Trimform og har vært kjempefornøyd til nå! De har en ganske bra side på nettet www.trimform.no ← Så flott! Det er jo et pes og gå til salong for å få det gjort hvis man kan gjøre det hjemme. Men har du brukt det lenge og evnt har du sett noe resultat enda? Jeg har til nå gått ned femten kilo og ca femti cm....Har ti-femten kilo igjen og vurderer Bailine igjen etter en lang pause.
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2005 #8 Skrevet 26. oktober 2005 Så flott! Det er jo et pes og gå til salong for å få det gjort hvis man kan gjøre det hjemme. Men har du brukt det lenge og evnt har du sett noe resultat enda? Jeg har til nå gått ned femten kilo og ca femti cm....Har ti-femten kilo igjen og vurderer Bailine igjen etter en lang pause. ← Har brukt den i ca et år, i begynnelsen brukte jeg den nesten hver dag, men nå bruker jeg den bare i perioder, og da et par ganger i uka. Har gått ned rundt 25 kilo (jippi!) vet ikke helt hvor mange cm siden jeg ikke målte meg i starten. men det er ihvertfall mer enn 24. Mesteparten rundt magen.
Gjest Solveig Skrevet 4. juli 2011 #9 Skrevet 4. juli 2011 Hvor gammel må man være for å ta bailine ? aldersgrensen ?
Gjest Anniken Skrevet 8. oktober 2011 #10 Skrevet 8. oktober 2011 Man må være 18 for å få behandling på bailine.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå