Gå til innhold

Total driti meg ut.,


Gjest

Anbefalte innlegg

Vært to ganger på date med en helt fantastisk hyggelig mann. Et par år eldre enn meg selv men helt sinnsykt lik meg.  Samme interessene osv..    Men har hatt ei helt forferdelig jul..  Vært helt alene hele tiden bortsett fra noen timer på julaften når han kom innom Til min store glede

jeg har ikke de beste sosiale antenner så liker at alle er direkte og ærlige så slipper jeg misforståelser og rar tankegang i mitt eget hue. Tror ikke han forsto det helt.   Spurte han endel spørsmål om han datet flere enn meg osv men fikk aldri noe svar på det jeg lurte på.   Men ellers var han helt fantastisk.   Vel. Etter en real fyllekule på nyttårsaften har jeg skjelt han ut å slettet han på både Facebook og snapchat.   Har sagt unnskyld i ettertid men ikke fått noe svar.   Er dette slutten for hele greia eller kan jeg redde dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var det ikke du som hadde fylleringt til han mange ganger ila jula også? Eller blander jeg?
Jeg tror nok at løpet er kjørt ja. Man skal aldri skremme bort menn med å så raskt spørre om de dater andre, skjelle de ut osv.

Anonymkode: 5497c...60d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvorfor løpet må være kjørt? Alle gjør feil.. Burde man ikke akseptere at folk ikke er perfekte hele tiden?   Jeg hadde noen dårlige dager så derfor må jeg miste noe bra som har skjedd?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Azrael86 skrev:

Skjønner ikke hvorfor løpet må være kjørt? Alle gjør feil.. Burde man ikke akseptere at folk ikke er perfekte hele tiden?   Jeg hadde noen dårlige dager så derfor må jeg miste noe bra som har skjedd?  

Gutter liker ikke damer det er mye drama med..

Og du gikk nok sannsynligvis inn på hans "psyko kjerring" alarm da du holdt på på den måten..

Og da trekker han seg, er ikke så rart det 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Azrael86 skrev:

Kalte han en drittsekk.. 

Det forklarer jo ikke akkurat hvorfor...

Anonymkode: 5696f...626

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cheshirecat

Neida.. Legg deg flat, si som sant er at du sliter med ditt sosiale handikap og lover dyrt og hellig at det ikke skal skje igjen. Smør ham med at du likte ham så godt at du blir satt ut og usikker på degselv, som resulterer i at du skyver ham fra deg fordi du er redd han skulle gjøre det først.. Noe sånt.. Viss det ikke funker sitter du kun igjen med siste mulighet: crazybitch kortet, tilby makeupsex og si at du er like vill i senga som i kjeften. Årner seej! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, cheshirecat skrev:

Neida.. Legg deg flat, si som sant er at du sliter med ditt sosiale handikap og lover dyrt og hellig at det ikke skal skje igjen. Smør ham med at du likte ham så godt at du blir satt ut og usikker på degselv, som resulterer i at du skyver ham fra deg fordi du er redd han skulle gjøre det først.. Noe sånt.. Viss det ikke funker sitter du kun igjen med siste mulighet: crazybitch kortet, tilby makeupsex og si at du er like vill i senga som i kjeften. Årner seej! 

Har lagt meg flat..  Ingenting hjelper..    Synd folk ikke kan gi mer en en sjanse..  😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Azrael86 skrev:

Har lagt meg flat..  Ingenting hjelper..    Synd folk ikke kan gi mer en en sjanse..  😞

Har en mistanke om at du antagelig har fått ganske mange sjanser...

Anonymkode: 5696f...626

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en mistanke om at du antagelig har fått ganske mange sjanser...

Anonymkode: 5696f...626

Du kan mistenke hva som helst..   Men har ikke kjent han lenge nok til at det skulle vært en mulighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner han jeg, dere har tross alt bare vært på 2 dater

Anonymkode: 3ffe0...793

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig lurt å la tankene ta seg noen runder i hodet før de evt slippes ut gjennom munnen og/eller fingertuppene

Anonymkode: 2aee1...97f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer nok ikke tilbake nei. Kan ikke tenke meg noe som helst du kan si for å slippe unna 'psycho bitch' stemplet nå. Og jo mer du sier, jo mer vil du egentlig bare forsterke hans inntrykk. 

Ta det som lærdom - ikke gjør det flere ganger.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mythic

Når man kaller noen en drittsekk etter et par dater, har man i grunnen sørget for at den andre mister interessen temmelig brennkvikt. Ville du syntes det var greit om situasjonen var omvendt, TS? Hvis en jeg hadde møtt et par ganger, hadde kalt meg en drittsekk, hadde jeg tenkt at han ikke var helt god i topplokket, og priset meg lykkelig for at jeg oppdaget det så fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så fint å vite at man får null forståelse uansett hviken situasjon det er..    Har engstelig unnvikende personlighetsforstyrrelse å må si at medfølelsen fra andre mennesker er ganske lik null uansett hvor man ser.    usynlige sykdommer finnes overalt å medfølelse og forståelse burde finnes overalt.  men ser det ikke gjør det hverken her eller andre plasser.    hadde noen kalt meg ei bitch å sagt unnskyld etterpå har jeg gitt en sjanse til..  for jeg vet åssen ting kan være oppi huet til andre.   

å nei..  jeg er ikke god oppi "topplokket"  men har ihvertfall mere medfølelse og forståelse en deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic
7 minutter siden, Azrael86 skrev:

Det så fint å vite at man får null forståelse uansett hviken situasjon det er..    Har engstelig unnvikende personlighetsforstyrrelse å må si at medfølelsen fra andre mennesker er ganske lik null uansett hvor man ser.    usynlige sykdommer finnes overalt å medfølelse og forståelse burde finnes overalt.  men ser det ikke gjør det hverken her eller andre plasser.    hadde noen kalt meg ei bitch å sagt unnskyld etterpå har jeg gitt en sjanse til..  for jeg vet åssen ting kan være oppi huet til andre.   

å nei..  jeg er ikke god oppi "topplokket"  men har ihvertfall mere medfølelse og forståelse en deg.

Beklager, men å skylde på en diagnose nytter dessverre ikke. Du har fortsatt et ansvar for egne handlinger og uttalelser. Jeg tenker som så, at når du får deg til å oppføre deg sånn mot han etter to dater (da kjenner du han ikke en gang), så blir det neppe bedre med tiden. Kan hende han tenker det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig off topic menhe, hvorfor kommer nicket til TS opp når hun blir sitert? Hun er vel logget inn som gjest for å være anonym.. Eller? 

Uansett, TS, det er litt tydelig at du ser litt anderledes på omgivelsene dine. Du har problemer med å forstå hvorfor du ikke kan få en ny sjanse av denne mannen da du innrømmer dette feilgrepet. Selv om det er bittert så har nok de fleste som har kommentert over her rett i at denne mannen ble skremt og at du viste en side av deg selv de færreste er interessert i å ta med videre i livet sitt. Denne mannen jakter sikkert også på kjærlighet og drømmedama, en dame som er god og trygg. Og det er nok fisk i havet, så om man møter noen med lav terskel for å behandle en dårlig, er det enkelt for de fleste å bytte beite. 

Synd at du sliter med psyken, men det er til syvende og sist ditt ansvar alene. Du er klar over dine sosiale barrierer, det er gull verdt for å starte med positive endringer hos deg selv for å fungere bedre sosialt. De aller fleste må en gang eller to i livet gå gjennom seg selv for å lære seg sosial adferd og koder. Det gjelder både friske mennesker og de som har forskjellige psykiske eller fysiske lidelser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...